معرفی و دانلود کتاب حلقه ساحران - جلد هفتم: آیین شمشیرها

عکس جلد کتاب حلقه ساحران - جلد هفتم: آیین شمشیرها
قیمت:
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حلقه ساحران - جلد هفتم: آیین شمشیرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حلقه ساحران - جلد هفتم: آیین شمشیرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حلقه ساحران - جلد هفتم: آیین شمشیرها

با کتاب حلقه ساحران - جلد هفتم: آیین شمشیرها همراه شوید تا در کنار ثورگرین و دیگر جنگجویان لژیون پادشاهی، شمشیر سرنوشت را به مکان حقیقی‌اش برگردانیم و پادشاهی حلقه را از دست نیروهای خبیثِ آندرونیکوس آزاد کنیم. مورگان رایس، نویسنده‌ی محبوب کتاب‌های فانتزی، در قسمت تازه‌ی مجموعه‌ی خود، مخاطبان نوجوان را شگفت‌زده خواهد کرد و این‌بار قهرمان داستان را در یک رویارویی عاطفی سخت قرار خواهد داد. این مجموعه از پرفروش‌های آمازون است!

درباره‌‌ی کتاب حلقه‌ی ساحران - کتاب هفتم: آیین شمشیرها

در قسمت قبلی مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران، ثورگرین، قهرمان جوان داستان به همراه دیگر یارانش در ارتش فرمان‌روایی، توانسته بود جایی که در آن شمشیر سرنوشت مخفی شده بود را بیابد. حال در قسمت هفتم از این مجموعه‌ی خواندنی یعنی داستان آیین شمشیر‌ها (A Rite of Swords) باید دید ثور و دوستانش پس از به دست آوردن شمشیر سرنوشت و بازگشت به حلقه با دشمنان تازه‌نفس چه خواهند کرد؟ با قلم و روایت نویسنده‌ی این مجموعه، مورگان رایس (Morgan Rice) همراه باشید.

معرفی و دانلود کتاب حلقه ساحران - جلد هفتم: آیین شمشیرها

ثورگرین، پسرک نوجوان داستان‌های حلقه‌ی ساحران و هم‌رزمانش پس از گذر از مسیری سخت و جان‌فرسا تونسته بودند به شمشیر جادویی سرنوشت دست پیدا کنند. گروه لژیون تا به این‌جای کار سختی‌های زیادی به خود دیده و بهای گزافی نیز پرداخته بود؛ آن‌ها در میانه‌ی راه یکی از اعضای وفادار خود را از دست داده بودند اما باز از پای ننشستند و با نماد پیروزی بزرگشان یعنی شمشیر سرنوشت، راهی مرکز پادشاهی حلقه می‌شدند. با تمام این‌ها، چالش‌های سر راه ثور همچنان به پایان نرسیده بود. او به اسرار خوفناکی از خانواده‌ی خود پی برده بود و از طرفی عشقش به گوئندولین، دختر پادشاه حلقه، یک لحظه از خیالش کنار نمی‌رفت. شاهزاده‌خانم گوئن نیز برای نجات پادشاهی اجدادی‌اش از پای ننشسته بود و از هوش و خرد خود برای متحد کردن نیروهای نامتحد کشور استفاده می‌کرد. اما هموار کردن راه نجات و پیروزی فرمانروایی چندان کار راحتی به‌نظر نمی‌آمد، چراکه یکی از بزرگ‌ترین دشمنان پادشاهی حلقه، یعنی آندرونیکوس اکنون همراه گوش‌به‌فرمانان و لشگریانش به هر گوشه‌ای از این سرزمین نفوذ کرده بودند. اما این تنها مشکل گوئن نبود. حالا خواهر بزرگتر او، «لواندا» نیز به بازی قدرت دچار شده بود و مصمم بود تا قدرت تاج‌وتخت را به دست بیاورد.

اما ماجراهای کتاب آیین شمشیرها همیشه هم به یک منوال باقی نخواهد ماند! چراکه حالا ثور و دوستانش برای کمک به شاهزاده‌خانم گوئن از راه رسیده‌اند. آن‌ها فرصت اندکی دارند تا بازگشت خود از سفری سهمگین را جشن بگیرند، پس به‌سرعت قوای خود را بازمی‌یابند تا این دشمنان تازه‌وارد، اما پرقدرت را از سر راه خود بردارند. ولی در این بین یک مشکل بزرگ پدیدار می‌شود! ثور از قدرت‌های ماورائی و بی‌مانند خود باخبر است؛ اما تا به اینجای کار از نقطه‌ضعفی که درون او نهفته خبر ندارد، نقطه‌ضعفی که ممکن است تمام برنامه‌های او را به باد دهد و یا حتی آینده‌ی حلقه را به خطر بیندازد. این مجموعه‌ی خواندنی در سال 2013 وارد بازار نشر جهانی شد و نسخه‌ی فارسی آن با ترجمه‌ی و توسط نشر بهنام به دست علاقه‌مندان داستان‌های فانتزی و تخیلی رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران

حلقه‌ی ساحران (The Sorcerer's Ring) یک مجموعه داستان فانتزی برای نوجوانان است که در هفده جلد و به قلم نویسنده‌ی پرفروش رمان‌های تخیلی، مورگان رایس نوشته شده. ماجرای این سری جذاب و خواندنی در سرزمینی خیالی به نام پادشاهی حلقه می‌گذرد؛ سرزمینی وسیع که دچار جنگ‌های پیاپی و آشوب و نزاع شده است. افرادِ این سرزمین در پی جانشینی پادشاه هستند و برای رسیدن به آن به حیله و ناجوانمردی متوسل می‌شوند. ثورگرین، پسربچه‌ی چهارده‌ساله‌ی داستان اما در پی نجات کشور از این هیاهوی مدام است؛ از این رو تصمیم می‌گیرد مسیری متفاوت از خانواده‌ی روستایی خود در پیش بگیرد و در آزمون ارتشِ پادشاهی شرکت کند. نشر بهنام، از ناشران موفق کتاب‌های داستانی، ترجمه و انتشار این مجموعه را در ایران برعهده داشته است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران

  • یک مجموعه‌ی فانتزی اکشن. (پابلیشرز ویکلی)
  • همه را از خود راضی نگه می‌دارد. (روبرتو ماتوس، منتقد کتاب)
  • داستانی با فضاسازی الهام‌گرفته از اسکاتلند باستان. (Kirkus Reviews)

کتاب حلقه‌ی ساحران - کتاب هفتم: آیین شمشیرها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب پرطرفدار، دوستداران دسته‌ی ادبی فانتزی و تخیلی را شگفت‌زده خواهد کرد! همچنین نوجوانان از مخاطبان اصلی این مجموعه هستند.

در بخشی از کتاب حلقه ساحران - جلد هفتم: آیین شمشیرها می‌خوانیم

آن‌ها تیرهاى بسیارى را پرتاب کردند و چندین سرباز امپراتورى فریادزنان به عقب و پایین صخره افتادند. یکى از آن‌ها به روى ارِک افتاد، او جا خالى داد و به دشوارى از شر آن خلاص شد گرچه، یکى از مردان دوک خیلى خوش‌شانس نبود. یک جسد بر روى او افتاد و او را فریادزنان به زمین انداخت و زیر وزنش جان داد. کمانداران دوک سعى مى‌کردند موقعیت خود را در کوه تثبیت کنند و هر بار یک سرباز امپراتورى سرش را از پشت صخره بیرون مى‌آورد و تیرى مى‌انداخت تا آن‌ها را دور نگه دارد. ولى آن بالا جنگ شدید و تن به تن در جریان بود و همه‌ى تیرها بر هدف نمى‌نشست: یک تیر به هدف نخورد و تصادفاً بر پشت یکى از مردان دوک نشست. سرباز فریاد زد و پشتش را خم کرد و یکى از سربازان امپراتورى از این فرصت استفاده کرد و خنجرى در قلب او فرو کرد و او فریادزنان از فراز صخره به پایین پرتاب شد. اما از آن جایى که سرباز امپراتورى بى‌دفاع بود، کمانگیرى دیگر تیرى را به شکم او پرتاب کرد و جسدش با صورت از صخره به پایین افتاد.

ارِک و اطرافیانش تلاش‌شان را دو برابر کردند و به سمت نوک صخره رفتند. تقریبا نزدیک صخره بودند که ارِک لغزید و نزدیک بود سقوط کند، او ضربه‌اى زد و به ریشه‌اى که از سنگى بیرون آمده بود چنگ زد. او براى زندگى‌اش مبارزه مى‌کرد، پس خود را بالا کشید، پایش را جمع کرد و به مسیرش ادامه داد. ارِک زودتر از دیگران به بالا رسید و با فریادى جنگجویانه به راهش ادامه داد، شمشیرش را بیرون کشید تا از مردانش دفاع کند، مردانى که در بالا مبارزه مى‌کردند اما به عقب رانده مى‌شدند. آن بالا یک دو جین نیرو بودند و هر یک با دو سرباز امپراتورى مبارزه مى‌کرد. با هر ثانیه سربازان امپراتورى بیشترى ناپدید مى‌شدند. ارِک مانند یک مرد دیوانه مبارزه مى‌کرد، به دو سرباز همزمان ضربه مى‌زد و مردانش را آزاد مى‌کرد. هیچ‌کس در کل پادشاهى حلقه در جنگ از او سریع‌تر نبود و با دو شمشیر در دستش که به هر سو ضربه مى‌زد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حلقه ساحران - جلد هفتم: آیین شمشیرها
نویسنده
مترجموحید جعفری منصوریان
ناشر چاپیانتشارات بهنام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات267
زبانفارسی
شابک978-600-7132-35-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حلقه ساحران - جلد هفتم: آیین شمشیرها

zeinab ghanbaryian
۱۴۰۲/۹/۱۰
نمیدونم چرا باید این همه بلا سر ثور بیادد؟ کم بود. نویسنده این جلدو زود تموم کرد.
محسن طباطبایی
۱۴۰۳/۱/۱۰
فوق العاده هست حتما بخوانیدش این مجموعه را ترجمه هم عالی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب حلقه ساحران - جلد هفتم: آیین شمشیرها

برای دریافت کتاب حلقه ساحران - جلد هفتم: آیین شمشیرها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.