معرفی و دانلود کتاب حلقه ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان

عکس جلد کتاب حلقه ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حلقه ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حلقه ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حلقه ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان

ثورگرین گرچه یک پسر‌بچه‌ی معمولی‌ست، اما رؤیاهایی بسیار بزرگ‌تر از حد تصور اطرافیانش دارد و می‌خواهد در آزمون بزرگ ورود به ارتش پادشاهی شرکت کند. با کتاب حلقه ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان همراه شوید تا از زندگی متفاوت این قهرمان بلند‌پرواز سر در بیاورید! مورگان رایس، نویسنده‌ی این مجموعه‌ی فانتزی جذاب، ماجراهای غافلگیرکننده‌ی زیادی برای تعریف کردن خواهد داشت.

درباره‌‌ی کتاب حلقه‌ی ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان

ثورگرین، یک جنگجوی واقعی و پسری با استعداد‌های خارق‌العاده است، هرچند که جز خود او کسی به توانمندی‌هایش باور چندانی ندارد! مورگان رایس (Morgan Rice)، نویسنده‌ی محبوب کتاب‌های فانتزی و تخیلی در مجموعه‌ی حاضر، بار دیگر طرفدارانش‌ را شگفت‌زده خواهد کرد. داستان حلقه‌ی ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان (A Quest of Heroes) ما را به دشت‌های وسیع سرزمین پادشاهی «حلقه» خواهد برد؛ درست به جایی که قهرمان کوچک داستان، یعنی ثورگرین در آن زندگی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب حلقه ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان

«ثورگرین» پسربچه‌ای از اهالی جنوب پادشاهی بزرگ و قدرتمندِ حلقه بود؛ پسری که در ظاهر با هیچ‌یک از دوستانش تفاوت چندانی نمی‌کرد و به عنوان فرزند کوچک یک خانواده‌ی روستایی، همچون دیگر برادران بزرگش وظیفه داشت به کار گله‌ها رسیدگی کند و از مزرعه‌ی خانوادگی مراقبت نماید. ثور اما خیالات بزرگ‌تری در سر داشت؛ خیالاتی که اگر پدر و دیگر اهالی خانواده از آن باخبر می‌شدند قطعاً دردسر بزرگی برای قهرمان داستان ما می‌ساخت! ثور برخلاف دیگر اهالی قبیله‌اش تصمیم داشت از زادگاه خود دور شود و به ارتش بزرگ پادشاهی بپیوندد. او به‌خوبی از آشوب‌هایی که سرزمین بزرگش را تهدید می‌کرد باخبر بود و می‌دانست که سرنوشت او را برای حل این مشکل بزرگ مأمور کرده است. اما پسرک داستان حلقه‌ی ساحران این را نیز به‌خوبی می‌دانست که در این مسیر، چالش‌های کمی بر سر راه خود نخواهد داشت.

باید دید ثورگرین، این پسربچه‌ی اسئثنایی، می‌تواند از جنگ قدرت، حسادت، جاه‌طلبی و نیرنگ جان سالم به در ببرد و آرامش و صلح را دوباره به سرزمین مادری خود بازگرداند؟

داستان‌ حلقه‌ی ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان روایتی از دلاوری‌های قهرمان کوچکی‌ست که هیچ‌گاه اهداف و باور‌های خود را دست‌کم نمی‌گیرد؛ روایتی فانتزی از یک سرزمین خیالی که درس‌های زیادی برای یادآوری به مخاطبان نوجوان خود خواهد داشت.

این اثرِ خواندنی در سال 2013 به دست مخاطبان جهانی خود رسیده و با تلاش‌های انتشارات بهنام و ترجمه‌ی محمد نورالهی به خوانندگان ایرانی تقدیم شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران

حلقه‌ی ساحران (The Sorcerer's Ring) یک مجموعه داستان فانتزی برای نوجوانان است که در هفده جلد و به قلم نویسنده‌ی پرفروش رمان‌های تخیلی، مورگان رایس نوشته شده. ماجرای این سری جذاب و خواندنی در سرزمینی خیالی به نام پادشاهی حلقه می‌گذرد؛ سرزمینی وسیع که این سال‌ها دچار جنگ‌های پیاپی و آشوب و نزاع شده است. افرادِ این سرزمین در پی جانشینی پادشاه هستند و برای رسیدن به آن به حیله و ناجوانمردی متوسل می‌شوند. ثورگرین، پسربچه‌ی چهارده‌ساله‌ی داستان اما در پی نجات کشور از این هیاهوی مدام است؛ از این رو تصمیم می‌گیرد مسیری متفاوت از خانواده‌ی روستایی خود را در پیش بگیرد و برای آزمون حضور در ارتش پادشاهی شرکت کند. نشر بهنام، از ناشران موفق کتاب‌های داستانی، ترجمه و انتشار این مجموعه را در ایران برعهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب حلقه‌ی ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان

  • یک فانتزی حماسی سرگرم‌کننده. (Kirkus Reviews)
  • قلم مورگان رایس، قوی و جالب است. (پابلیشرز ویکلی)
  • شروع داستان قابل‌توجهی را شاهد هستیم! (بررسی کتاب سانفرانسیسکو)
  • یک فانتزی پرروحیه! داستانی که نوید یک مجموعه‌ی حماسی برای خوانندگان نوجوان را می‌دهد. (نقد کتاب مید‌ وست)
  • این کتاب همه‌ی عناصر لازم برای موفقیت سریع را دارد: نقشه‌ها، رمز و راز، شوالیه‌های شجاع، قلب‌های شکسته، فریب و خیانت. (روبرتو مارتوس، منتقد کتاب)

کتاب حلقه‌ی ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان برای چه کسانی مناسب است؟

خوانندگان نوجوان مخاطبان اصلی کتاب در جستجوی قهرمانان هستند. اگر شما نیز علاقه‌مند به دنبال کردن مجموعه‌های فانتزی و ماجراهای مهیج سریالی هستید، این اثر خواندنی مخصوص شماست!

در بخشی از کتاب حلقه ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان می‌خوانیم

او ملبس به بهترین لباس سلطنتى و شلوار مخملى مشکى و کمربند طلایى، با ردایى سلطنتى از جنس بهترین ابریشم طلایى و بنفش که روى بالاپوش سفیدش را پوشش مى‌داد و چکمه‌هایى از چرم براق که تا بالاى ساق پاهایش بود و تاجش متشکل از نوار طلایى کارشده‌اى بود و در وسط آن یک ردیف یاقوت درشت داشت. مک‌گیل خرامان از جلوى صفوف شرکت‌کنندگان در جشن، از میان تالارهاى قلعه مى‌گذشت. قدم زنان اتاق‌ها را یکى پس از دیگرى پیمود، از پله‌هاى دیواره‌اى که تالار سلطنتى او را جدا مى‌کرد پایین آمد و از میان تالار بزرگى که سقف بلند آن قوس‌دار با ردیفى از شیشه‌هاى رنگى بود، گذشت. در آخر به در قدیمى از جنس بلوطى رسید که ضخامت آن به اندازه تنه یک درخت بود و خدمه او آن را گشودند و کنار ایستادند. اتاق اورنگ پادشاهى. وقتى مک‌گیل وارد شد مشاوران او به حالت خبردار ایستاده بودند، در با صدایى پشت سر او بسته شد. او گفت: «بنشینید.» در این روز ویژه از تشریفات تمام نشدنى حکمرانى سلطنتى خسته بود و مى‌خواست زودتر از دست آن‌ها خلاص شود.

شروع به قدم زدن در تالار اورنگ پادشاهى کرد؛ مکانى که همیشه او را تحت‌تاثیر قرار مى‌داد. سقف آن پانزده‌متر ارتفاع داشت و دیوارى یکدست به همراه یک قاب از شیشه رنگى داشت، زمین و دیوارها از جنس سنگ بود و سى‌سانت ضخامت داشت. به راحتى صد نفر در آن جاى مى‌گرفتند. اما در روزهاى مشابه این، وقتى که مشاورانش گرد هم مى‌آمدند، تنها او و تنى چند از مشاورانش در آن تالار غار مانند حضور داشتند. تالار با میز بزرگى اشغال شده بود و شکلى نیم دایره داشت که هر یک از مشاورانش در پشت آن‌ها ایستاده بودند. خرامان از میان ورودى که درست در وسط واقع شده بود به طرف اورنگ پادشاهى رفت. از پله‌هاى سنگى بالا رفت و از جلوى شیرهاى کنده کارى شده طلایى گذشت و سپس در میان پشتى‌هاى قرمز رنگ مخملى که بارگاهش را که از طلاى یک پارچه‌اى تراشیده شده پوشانده بود، فرو رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حلقه ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان
نویسنده
مترجممحمد نورالهی
ناشر چاپیانتشارات بهنام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات317
زبانفارسی
شابک978-600-7132-40-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حلقه ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان

برای دریافت کتاب حلقه ساحران - جلد اول: در جستجوی قهرمانان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.