معرفی و دانلود کتاب حکایت دولت و فرزانگی

عکس جلد کتاب حکایت دولت و فرزانگی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حکایت دولت و فرزانگی

کتاب حکایت دولت و فرزانگی، شامل مجموعه داستان‌‌های آموزنده و خواندنی از مارک فیشر است، که می‌تواند تاثیر بسزایی در زندگی ما داشته باشد.

داستان‌‌های مارک فیشر (Mark Fisher) در این کتاب، می‌توانند سودمندترین حقایق را بر ما آشکار سازند و در عین سادگی، می‌توان با ذهن نیمه‌ هشیار، به‌ ‏طور مستقیم با داستا‌ن‌ها رابطه برقرار کرد. (فایل کتاب در تاریخ 1398/07/15 به روز رسانی شده است.)

در بخشی از متن کتاب حکایت دولت و فرزانگی (the instant millionaire: a tale of wisdom and wealth) می‌خوانیم:

مرد جوانی در این دنیا می‌زیست که می‌خواست پولدار شود. او سخت نا امید بود، با این حال اعتقاد داشت اقبالش آنقدر بلند است که هنوز شانس پولدار شدن را داشته باشد. او به عنوان مدیر حسابداری یک شرکت تبلیغاتی کوچک شغل بدی نداشت، اما از کارش راضی نبود و درآمدش را کافی نمی‌دانست.

از این رو به فکر فرو می‌رفت که چگونه می‌تواند به شهرت و ثروت برسد و رویا می‌بافت، مثلاٌ اگر داستانی بنویسد تا پر فروش‌ترین کتاب سال بشود. آنگاه به یکباره به تمامی خواسته‌هایش خواهد رسید، اما به خود که می‌آمد می‌اندیشید، این خواسته‌اش خیلی غیر واقعی به نظر می‌رسد و تحقق آن ناممکن خواهد بود، تازه اگر او نویسنده‌ای چیره دست می‌بود، با این روح متلاطم و اندوهی که گریبانش را گرفته بود، آیا سردرگمی‌هایش را در کتابی که می‌نوشت به تصویر نمی‌کشید؟

از یک سال پیش کارش به کابوسی مبدل شده بود که هر روز آزارش می‌داد و تحت تاثیر این اندیشه‌ها بود که هر روز صبح تا به اداره می‌رسید به جای رسیدن به کارهایش، همه ی روزنامه‌ها را می‌خواند و پیش از آن که وقت نهار برسد، برای خالی نبودن عریضه، یادداشت‌هایی می‌نوشت. رییس نیز همیشه نظرات متفاوت و متناقضی می‌داد، البته تنها رییس بی‌ثبات نبود، همکارانش نیز به نظر می‌رسید با اکراه تن به کار می‌دادند و یک نوع دلزدگی در اطرافش حاکم بود، با این حال او واهمه داشت بگوید "می‌خواهد همه چیز را رها کند تا نویسنده شود" و آن‌ها حرف‌هایش را شوخی تلقی کنند. در میان آن‌ها احساس تنهایی می‌کرد، انگار بیگانه‌ای بود که زبان آن‌ها را هم فهم نمی‌کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: حکایت مرد جوانی که با فامیل ثروتمندش مشورت کرد
فصل دوم: حکایت تلاقی مرد جوان با باغبان پیر
فصل سوم: حکایت جوانی که قرار شد لحظه را دریابد و خطر کند
فصل چهارم: حکایت جوانی که زندانی شد
فصل پنجم: حکایت آموزش ایمان
فصل ششم: حکایت آموزش تمرکز بر هدف
فصل هفتم: حکایت ارزش تصویر از خود
فصل هشتم: حکایت کشف نفوذ کلام
فصل نهم: حکایت نخستین آشنایی با دل گل سرخ
فصل دهم: حکایت تسلط بر ناخودآگاه
فصل یازدهم: حکایت بحث درباره قاعده اعداد
فصل دوازدهم: حکایت یادگیری نیک بختی و زندگی
فصل سیزدهم: حکایت آموزش بیان خواسته‌ها در زندگی
فصل چهاردهم: حکایت کشف راز گل سرخ
فصل پانزدهم:‌حکایت لحظه آخر، وداع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حکایت دولت و فرزانگی
نویسنده
ناشر چاپینشر پلک
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-964-235-061-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حکایت دولت و فرزانگی

پریسا نیک ضمیر
۱۳۹۷/۱/۱۶
بعد از ملت عشق که داستان شمس و مولانا بود و خیلی خیلی دوسش داشتم چندتا کتاب دیگه شروع کردم که فکر کنم به خاطر جذابیت ملت عشق دیگه انقدر به نظرم اونا خسته کننده میومدن که یا هیچ علاقه‌ای به تموم کردنشون نداشتم یا تموم میشدن ولی حس میکردم هیچ مطلب مهم و جذابی نداشت برام.. بعد از این دو ماهی ک به این شکل گذشت بالااااخرههههه دوباره حس میکنم کتابی پیدا شد که بتونه خوشحالم کنه.. آدم وقتی‌ی چیزی میخونه ک واقعا براش جذابیت داره حس میکنه به زندگی برگشته.. این کتابم بهمون کمک میکنه که بزرگ تر فکر کنیم و ظرف وجودمون افزایش بدیم..
میر مجتبی سیدی
۱۴۰۱/۶/۸
کتاب بسیار جذاب، تاثیرگذار و دلچسبی بود. در یک نوبت کتاب را خواندم. نتوانستم خواندن را قطع کنم. کلام کتاب به شکل عجیبی با حقیقت درون ارتباط برقرار میکرد. اغراق گونه و تخیلی نبود و آدم را به فکر وامیداشت. فکرمیکنم نیاز باشد بارها مرورش کنم. البته نکته مهم برای من این بود که واقعا در جستن این چنین کتابی بودم و آن را یافتم و دقیقا با تغییرات این روزهایم همخوانی کامل داشت. خدایا شکرت.
Ahmad Chitsazzade
۱۳۹۹/۱/۱۹
بسیار کتاب خوبی بود حتی نمیتونید یک لحظه از خوندنش دست بکشید و بعد از خوندن کتاب اتفاقای بزرگی درون شیوه زندگیتون رخ میده. پیشنهاد میکنم کتاب رو بخونید ولی به قول خود کتاب:"فقط بگذارید حقیقت کتابها روی شما تاثیر بگذارد تا زمان ثروت هنگفتی رو از شما نرباید" (نقل به مضمون)
اوستا عیسی وند
۱۳۹۷/۹/۱۰
جان مطلب کتاب فوق‌العاده بود و عالی، با اینکه موضوعات مطرح شده کمی برایم تکراری بود ولی همین سبب شد که اطمینانم بیشتر بشه از صحت تجربه و دانسته‌های قبلی به انضمام اینکه بیانشون توی این کتاب به شیوه‌ای متفاوت بود. در آخر اینکه متاسفانه کتاب به این خوبی، ترجمه در حد گوگل ترنسلیت بود
mostafa ghasemei
۱۳۹۷/۴/۲۹
خداوکیلی این ترجمه کتاب رو نابود کرده. مترجم محترم لطفا ویرایش کنید و بزارید از کتاب لذت ببریم. خواهش میکنم ترجمشو عوض کنید. چه اشکالی داره اگه اپدیتش کنید. لطفا زیر این پست به این ترجمه اعتراض کنید یا عوضش کنن یا بجاش یه کتاب دیگه بهمون بدن. والا اذیت شدم
علی امیری
۱۳۹۴/۱۱/۴
سلام عرض ادبتشکر از زحمات شما و نویسنده و مترجم محترمباید عرض کنم ترجمه دیگری از همین کتاب قبلا مطالعه کردم که بسیار شیواتر ورساتر بوده است. خواهشمندم بهتر است ترجمه بدون اعمال نظر شخصی و اعتقادی باشد. ضمنا امتیازم به نویسنده کتاب خواهد بود. بااحترام امیری
مریم امینی
۱۴۰۱/۶/۱۷
من این کتاب رو از دوستم هدیه گرفتم و با حجم کوچیکش خیییلی خیییلی تاثیر گذاره و یکی از بهترین کتابایی هستش که خوندم و میتونه بارها خونده بشه بدون اینکه ازش خسته بشی. راز گل سرخ رو همیشه تو ذهنم دارم و داستان قشنگش حسو حال خیلی خوبی به آدم میده
مینا ر
۱۳۹۷/۵/۱۰
این کتاب بی‌نظیر بود و فوقالعادس پراز نکته و بسیار عمیق لازم به فکر و تحلیل داره و میتونه قشنگ چندین کتاب رو شامل بشه
هضمش یکم زمانبره این داستان ادامه هم داره دوستان خواستن ادامشو بخونن در کتاب حکایت انکه دلسر نشد و معبد میلیونرها هست.....
مادام بهرامی
۱۳۹۹/۸/۲۷
سلام
من این کتابو از کتاب فروشی گرفتم و به نظرم یه کتاب فوق العادس که همه حداقل برای یکبار این کتابو باید بخونن چون واقعا تاثیر عمیقی روی نوع تفکر داره و همچنین بیان داستان گونه‌ی کتاب جذابیتش رو دو چندان کرده بود.
تقی بهداوند
۱۳۹۹/۹/۹
بسیار سازنده بود، بقول آن جمله زیبای کتاب که گفته"اگرشاگرد باشی، استاد همیشه حاضر است" این کتاب برای من استاد خوبی بود، وباکتاب بینوایان ویکتور هوگو برابری میکند،، ضمنا اغلاط املایی زیادی داشت،
مهسا سلیمانی
۱۳۹۹/۸/۱۷
این کتاب در یک کلام عالی بود. این که بصورت داستان نوشته شده بود باعث شد کل کتاب رو یجا بخونم و کلی هم لذت بردم از خوندنش. البته احساس میکنم باید بارها بخونم این کتاب رو تا تمام جملاتش ملکه ذهنم بشن.
مریم حبیبیان
۱۳۹۷/۹/۴
فارغ از ایرادات فراوان چاپی و نگارشی ,عالی بود.
افسوس که کتاب صوتی‌ای که به اشتراک گذاشته اید بسیار ناشیانه اجراشده. خواهشمنداست در تهیه نسخه صوتی کتابهایی به این عظمت دقت فرمایید.
باتشکر
نسیم خون جام
۱۳۹۶/۶/۲۰
این کتاب فوق العاده است 👌👌👌
اگر به دنبال اهداف بزرگ در زندگی تون هستید این کتاب رو مطالعه کنید. خواندن این کتاب به شما کمک میکند تا ظرف ذهنی خود را بزرگ کنید.
محسن شکیبایی
۱۳۹۶/۴/۱۴
سلام کتاب خوب و اموزنده‌ای بود و درمورد اینکه چطور افکار رویمان تاثیر میگذارد و قدرت کلمه چقدر زیاده خوب توضیح داده بود ولی لطفا از لحاظ نوشتاری و املایی حتما تصحیح و بازبینش کنید مشکل دارد
امیرحسین تقی زاده
۱۳۹۶/۱۰/۲۷
من اصلا امکان نداشت کتاب بخونم یا اینکه بعد از خواندن 20صفحه کتاب رو نگذارم کنار اما این 120صفحه رو یکروزه خوندم خیلی عالیه خیلی فقط غلط املایی زیادی داره
مشاهده همه نظرات 93

راهنمای مطالعه کتاب حکایت دولت و فرزانگی

برای دریافت کتاب حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.