معرفی و دانلود کتاب حکایت دولت و فرزانگی

عکس جلد کتاب حکایت دولت و فرزانگی
قیمت:
26000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حکایت دولت و فرزانگی

کتاب حکایت دولت و فرزانگی نوشته مارک فیشر، رموز ذهن ناهشیار را به لطیف‌ترین شکل ممکن در قالب داستان بیان می‌کند و بیانگر این حقیقت است که توانگری و وفور مالی و یک زندگی سرشار از توفیق هدف‌هایی هستند که اگر اصول کامیابی را در یابیم و به کار ببندیم، همۀ ما می‌توانیم به آن‌ها برسیم.

حتما تا به حال به فکر پولدار شدن و راه‌های رسیدن به آن افتاده‌اید. این کتاب نیز دارای متن و هدف یکسان و هدف نفر اول موجود در داستان پولدار شدن و مشهور شدن است. مارک فیشر (Mark Fisher) کتاب حکایت دولت و فرزانگی (a tale of wisdom and wealth) را در پانزده حکایت نوشته است. «حکایت زندانی شدن جوان»، «حکایت آموزش تمرکز روی اهداف»، «حکایت آموزش خوشبختی و نشاط به جوان»، برخی از حکایت‌های این کتاب هستند.

کسانی که زمان را از دست می‌دهند، به این امید که روزی شرایط خوبی در سر راه آن‌ها قرار بگیرد، هیچ وقت هیچ چیز را به دست نمی‌آورند. همین حالا بهترین زمان برای انجام کارهاست. این کتاب برای بارها خواندن و مطالعۀ دقیق و به کار بستن است. کتابی ارزشمند که از بسیاری جهات می‌تواند شما را دولتمند کند و بعضی از این جهات بسیار رضایت‌بخش‌تر و با ارزش‌تر از ثروت مادی است.

در بخشی از کتاب حکایت دولت و فرزانگی می‌خوانید:

پس از گذشت مدت زمانی بالاخره جوان در اتاقش تنها ماند. اتاق به قدری مجلل بود که او نتوانست همه جای آن را وارسی کند. به سمت تنها پنجره اتاق رفت که رو به باغ و در ارتفاع زیادی نسبت به زمین قرار داشت. مکانی که برای اولین بار مرد ثروتمند را در حال مراقبت از گل سرخ‌هایش دیده بود، از پنجره دیده می‌شد. شب فرا رسید و قرص کامل ماه، نور خود را بر همه جا و همه چیز افکنده بود. جوان سرشار از اشتیاق و انتظار بود. او بالاخره رموز ثروتمندی و خوشبختی را که سال‌ها از آن‌ها دور مانده بود، در اختیار داشت. به آرامی در پاکت را گشود و نامه را باز کرد. اما صفحۀ کاغذ همچنان سفید و خالی بود. کاغذ را برگرداند. حتی کوچک‌ترین خطی در هیچ روی کاغذ دیده نمی‌شد. احساس می‌کرد، چه قدر نادان بوده که اجازه داده پیرمردی او را فریب دهد و چه قدر نادان بوده که در ازای چیزی که وجود خارجی نداشته است، چکی با مبلغی تصور نکردنی به پیرمرد داده است. مرد ثروتمند ظاهرا قابل اطمینان به نظر می‌رسید و جوان کم کم به او دلبستگی پیدا کرده بود.

جوان به این فکر فرو رفت که باید بیشتر از این‌ها دقت به خرج دهد و کم کم فکر کرد که شاید افراد درستکار و شریف هرگز ثروتمند نمی‌شوند و یا شاید او هیچ استعدادی در کسب و کار ندارد و به همین دلیل هم باید همیشه تهی‌دست باقی بماند. حس اعتراض و انتقام سراپای وجودش را فراگرفته بود. کاغذ را به سمتی پرتاپ کرد. چه کاری می‌توانست انجام دهد؟ او خود را در دامی انداخته بود که برای رهایی از آن تنها یک چاره داشت، او می‌بایست با سرعت هر چه تمام‌تر، آن جا را ترک کند. کسی چه می‌داند؟ شاید زندگیش در خطر باشد، او نمی‌بایست شب را در آن مکان سپری کند. بهترین کاری که می‌توانست انجام دهد این بود که بی‌ سر و صدا از آن جا فرار کند. آرام و نوک پا به سمت در رفت و خیلی آهسته دستگیره در را چرخاند، اما در از بیرون قفل شده بود. تنها راه خروجی که باقیمانده بود، پنجره بود که آن هم خیلی از زمین فاصله داشت.

اگر می‌خواست از پنجره بیرون بپرد، حتما گردنش می‌شکست. تنها کاری که می‌توانست انجام دهد این بود که پیشخدمت را صدا کند. بنابراین، زنگ را کشید و منتظر ماند. اما هیچ کس نیامد. او دوباره زنگ زد، هیچ اتفاقی نیفتاد. شاید زنگ خراب بود و کار نمی‌کرد. جوان روی تخت دراز کشید. وقایعی که در طول روز اتفاق افتاده بود، به سرعت از جلوی چشمانش گذشتند. احساس پوچی، سراپای وجودش را فرا گرفته بود و اجازه نمی‌داد حتی به مبارزه و انتقام فکر کند. ورق کاغذ سفیدی که آن را در ازای بیست و پنج هزار دلار خریده بود، در مقابلش می‌چرخید. گویا سعی داشت جوان را مسخره کند. بالاخره جوان خوابش برد. در خواب آدم غریبه‌ای را دید که مرتبا از او می‌خواست سند بسیار مهمی را که گویا همۀ زندگیش وابسته به آن بود، امضا کند. جوان در خواب به شدت مخالفت می‌کرد. گویا اشتباهی پیش آمده بود، سند کاملا خالی بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مشورت جوان با عموی ثروتمند
فصل دوم: ملاقات جوان با باغبان پیر
فصل سوم: آشنایی جوان با ارزش وقت و فرصت‌های زندگی
فصل چهارم: زندانی شدن جوان
فصل پنجم: آشنایی جوان با قدرت ایمان
فصل ششم: آموزش تمرکز روی اهداف
فصل هفتم: شناخت ارزش تصویر ذهنی
فصل هشتم: درک قدرت و نفوذ کلام
فصل نهم: آشنایی با گل سرخ
فصل دهم: آموزش تسلط ‌بر ذهن ناهوشیار
فصل یازدهم: آموزش کمیت بخشی به اهداف
فصل دوازدهم: آموزش خوشبختی و نشاط به جوان
فصل سیزدهم: آموزش بیان خواسته‌ها در زندگی
فصل چهاردهم: آشنایی جوان با رازهای باغ گل سرخ
فصل پانزدهم: وداع مرد ثروتمند با جوان
عاقبت امر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حکایت دولت و فرزانگی
نویسنده
مترجمفرزانه طهموریان
ناشر چاپیانتشارات کتاب کیمیا
سال انتشار۱۳۸۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-964-8905-09-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
26000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حکایت دولت و فرزانگی

مارال صادقی
۱۳۹۷/۴/۲۳
این کتاب رو باید بارها خوند. بسیار زیبا و تاثیر گذار بود. نحوه‌ی رسیدن به اهداف و خواسته‌ها رو به شکلی که با رشد و تعالی روح همراه است رو به زیبایی در قالب داستان بیان کرده. از دست ندید و حتما مطالعه بفرمایید با دقت و تمرکز.
موفق باشید
pourya mirzaee
۱۳۹۸/۴/۱۰
یه همچین کتابهایی واقعا خیلی بدرد ما میخورن من بشخصه خیلی ازش استفاده کردم و نکته برداری کردم و‌درحال استفاده کردن از محتویاتش هستم چون ارامش رو توی این کتاب دیدم
علی سالمیان
۱۳۹۸/۹/۷
اگه میخواین به اهداف و رویاهاتون برسین و توی مسیر رسیدن به اهدافتون ثبات داشته باشید و ناامید نشید توصیه میکنم حتما این کتاب بخونید
Seyed Amin Golestaneh
۱۳۹۸/۴/۷
چندین و چند سال پیش این را خواندم. دوباره در همین نظات کتابراه یکی از دوستان به آن اشاره کرده بود که دوباره خواندمش. مفید و پر از جملات زیبا
nima nima
۱۳۹۷/۵/۲۹
این کتاب به سادگی به آدم انرژی مثبت و انگیزه درست فعالیت کردن میده. این کتاب نقشه راه خوبیه. استفاده کنید
Mohammad Reza Karami
۱۴۰۱/۴/۷
کتاب خیلی خوبی بود. خیلی محو داستانش شده بودم ولی خب آخر سر که پول قرض گرفت، کلا حسم رو نسبت به کتاب عوض کرد.
Dr . emad Bl
۱۳۹۹/۸/۱۱
از اون دسته کتاب‌هایی که با روایت یه داستان جذاب سعی در آموزش نکات مهم داره. واسه همین خیلی تاثیر گذاره
Elham Barbazan
۱۳۹۸/۷/۲۵
کتا ب جالبی بود ارزش خوندن داره، ولی برای استفاده‌از حرفهاش باید نکته‌های کتابو با خودت مرور کنی
محبوبه سعادت پیشه
۱۳۹۷/۸/۲۴
خیلیییییییی عالیییی بود, به همه‌ی دوستان توصیه میکنم حتما بخونن این کتاب رو
محمد عسکری
۱۳۹۹/۷/۱۷
خیلی به آدم انرژی میده دلت میخواد بارها بخونیش
مهدی ملایی
۱۳۹۹/۷/۱۷
بسیار عالی بود خیلی بدرد من خورد
ameneh ...
۱۳۹۸/۱۲/۲۸
این کتاب ارزش چند بار خوندن رو داره👌🏿👌🏿
حسین حسن زاده
۱۳۹۸/۱/۱۶
کتاب فوق العاده‌ای هستش واقعا یدونس
ali akbar Alizadeh
۱۳۹۷/۱۲/۲
کتاب خوبیه. دیدگاه شما رو باز میکنه.
محمد امیر تیموری
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
خیلییییی عالیهههه من پیشنهاد میکنم حتما بخوووونین
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب حکایت دولت و فرزانگی

برای دریافت کتاب حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.