معرفی و دانلود کتاب خاله ریزه پیر و کوچولو

عکس جلد کتاب خاله ریزه پیر و کوچولو
قیمت:
42000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاله ریزه پیر و کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاله ریزه پیر و کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاله ریزه پیر و کوچولو

کتاب خاله ریزه پیر و کوچولو نوشته‌ی الف پرویسن، از مجموعه قصه‌های خاله ریزه، داستان بامزه‌ی پیرزنی به نام خاله ریزه را به تصویر می‌کشد که یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند که به اندازه‌ی یک گلدان کوچک شده است. این اتفاق باعث شروع ماجراهایی شیرین و موقعیت‌هایی خنده‌دار برای خاله ریزه می‌شود. در این داستان دردسر تازه‌ای برای او پیش می‌آید و در یک جعبه‌ی ماکارونی گیر می‌افتد.

درباره‌ی مجموعه قصه‌های خاله ریزه:

الف پرویسن (Alf Proysen) در این مجموعه، داستان‌های خاله ریزه یک زن بامزه و دوست داشتنی‌ را به تصویر می‌کشد که مشکلش هم مثل خودش بامزه است. او گاهی اوقات به اندازه سوزن کوچک می‌شود و با دردسرهای غول پیکر و بزرگ مواجه می‌شود. او در این موقعیت به جاهای مختلف می‌رود و ماجراجویی‌هایی خنده‌داری را تجربه می‌کند. خاله ریزه یک راز دیگر هم دارد! او وقتی کوچک می‌شود می‌تواند با حیوانات هم دوست شود و صحبت کند.

مجموعه قصه‌های خاله ریزه داستان‌هایی جذاب و طنزآمیز دارد که کودکان را به خوبی سرگرم کرده و لحظات مفرح و شادی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

انیمیشن اقتباس شده از خاله ریزه گنج پیدا می‌کند:

مجموعه انیمیشنی با اقتباس از این کتاب در کشور ژاپن ساخته شده است؛ کارتونی خاطره‌انگیز که در ایران با نام «خاله ریزه و قاشق سحرآمیز» شناخته می‌شود.

کتاب خاله ریزه پیر و کوچولو مناسب چه کسانی است؟

داستان خاله ریزه پیر و کوچولو (Little Old Mrs Pepperpot) برای کودکان سنین 7 تا 9 سال سرگرم کننده و شادی‌بخش است.

در بخشی از کتاب خاله ریزه پیر و کوچولو می‌خوانیم:

خاله‌ ریزه در یک چشم به هم زدن به قسمتی از جنگل رسید که در آن تمشک زیادی روییده بود. سطلش را زیر بوته‌ای گذاشت و شروع کرد به چیدن تمشک‌ها و انداختن آن‌ها در فنجانی که در جیب پیشبندش گذاشته بود. هربار که فنجان پر می‌شد آن را در سطل خالی می‌کرد. آن‌قدر فنجان پر شد و در سطل خالی شد که اگر یک فنجان دیگر در سطل می‌ریخت، سطل کاملاً پر می‌شد. ولی خاله‌ریزه درست وقتی آخرین تمشک را چید و در فنجان انداخت، دوباره اندازۀ یک نمکدان شد!

پیرزن کوچولو که حالا صدای نازک و ضعیفی داشت، گفت: «دیگر مثل مورچه‌ای که توی مربای تمشک بیفتد، هیچ کاری از دستم برنمی‌آید؛ ولی شاید اگر با تمام قوا فنجان را بکشم و هل بدهم بتوانم آن را پهلوی سطل ببرم. بعد باید بنشینم و برای حل مشکلم نقشه‌ای بکشم.»

بنابراین خاله‌ ریزه دستش را به دستۀ فنجان قلّاب کرد و شروع کرد به کشیدن. اولش خیلی سخت بود، ولی بعد به یک راه مورچه‌رو رسید که از برگ‌های سوزنی و لیز کاج درست شده بود. در آن جا کشیدن فنجان خیلی آسان‌تر شد؛ چون که فنجان لیز می‌خورد و جلو می‌رفت. در تمام این مدت مورچه‌های بزرگ و کوچک در کنار خاله‌ ریزه این‌طرف و آن‌طرف می‌رفتند. خاله‌ ریزه سعی کرد با آن‌ها صحبت کند.

فهرست مطالب کتاب

خاله‌ ریزه و تمشک‌ها
خاله‌ ریزه از بچه مواظبت می‌کند
نگهبان خانۀ خاله‌ریزه
داستان بدشگونی
خاله‌ ریزه و گوزن
خاله‌ریزه گنج پیدا می‌کند
آقای پپرپوت
غول‌ها
داستان خوش‌اقبالی
سفر
کنسرت آکاردئون
جشن تولدی در شهر درهم برهم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاله ریزه پیر و کوچولو
نویسنده
مترجمداود شعبانی
ناشر چاپینشر پیدایش
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-600-296-075-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
42000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خاله ریزه پیر و کوچولو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خاله ریزه پیر و کوچولو

برای دریافت کتاب خاله ریزه پیر و کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.