معرفی و دانلود کتاب کیتی دختر آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی!

عکس جلد کتاب کیتی دختر آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی!
قیمت:
۳۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کیتی دختر آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کیتی دختر آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کیتی دختر آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی!

وقتی یک نفر عهدی می‌بندد و قولی می‌دهد، باید به آن عمل کند، مگر نه؟ ماجرای جدید کیتی را در کتاب کیتی دختر آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی! اثر بل مونی بخوانید. فکر می‌کنید کیتی این بار به چه دردسری افتاده است؟ کودکان با مطالعه‌ی این اثر مفاهیمی همچون وفای به عهد را می‌آموزند.

درباره‌ی کتاب کیتی دختر آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی!

اگر کیتی را بشناسید می‌دانید که این دختر بازیگوش هر بار با یک ماجرای جدید روبه‌رو می‌شود که جیغش را در می‌آورد!... یک بار از دست تام، پسر قدبلند و تازه‌وارد کلاس عصبانی می‌شود و به دنبال تلافی می‌رود و بار دیگر از بزرگترها، به‌خاطر دستوردادن‌هایشان؛ اما این بار چالش او در کتاب کیتی آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی! (!But You Promised) فقط یک چیز است: قول دادن...

او و برادرش که برای شب کریسمس منتظر یک حیوان خانگی کوچولو و بامزه هستند، با مخالفت مادر و پدرشان روبه‌رو می‌شوند؛ همین اتفاق کافی است تا کیتی حسابی عصبانی شود و مثل سال‌های قبل خوشحال نباشد. آن هم درحالی‌که همه‌ی دوستانش یک حیوان خانگی کوچک دارند و هر روز در مدرسه با یکدیگر درباره‌ی آن حرف می‌زنند. او که از این موضوع غمگین است، تصمیم می‌گیرد با پس‌اندازهای قلک خودش یک سگ کوچولوی پشمالو بخرد و منتظر هیچ قولی از سمت والدینش نماند. اما متأسفانه هیچ پولی درون قلک نیست و درنهایت، کیتی با ناراحتی منتظر شب سال نو می‌ماند.

فکر می‌کنید آخر این داستان کیتی چه کار می‌کند؟ آیا یک حیوان خانگی هدیه می‌گیرد یا راه‌حلی بهتر از آن پیدا می‌کند؟

بل مونی (Bel Mooney) در کیتی آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی! با هشت داستان جدید و جذاب به سراغتان آمده که حسابی سرگرمتان می‌کند و شما را می‌خنداند. این شما و این کیتی آتش پاره... کتاب کیتی آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی! را نشر افق با ترجمه‌ی روان داوود شعبانی داریان به انتشار رسانده و در اختیار کودکان علاقه‌مند قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های کیتی دختر آتش پاره

تاکنون مجموعه‌های داستانی آموزنده‌ی زیادی برای کودکان نوشته شده و به چاپ رسیده است. یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های چند جلدی کودک، مجموعه داستان‌های چهارده جلدی کیتی دختر آتش پاره (Kitty and Friends) است که ماجراهای یک دختر شیطان و پرجنب‌وجوش به نام کیتی را روایت می‌کند. کیتی در هر جلد از داستان، شما را به دل ماجرایی جدید دعوت می‌کند که هر کدام یک پیام آموزنده را در خود جای داده‌اند. تهیه‌ی این مجموعه و خواندن آن توسط کودکان، فرآیندهای یادگیری، ارتباط با دیگران و مهارت‌های زندگی را به آن‌ها می‌آموزد و کمک می‌کند در بزنگاه‌های زندگی فردی و اجتماعی خود، بالغانه رفتار کنند و تصمیم بگیرند. مجموعه کتاب‌های کیتی دختر آتش پاره برای هر کودک در حال رشد و یادگیری، مانند معلمی عمل می‌کند که مباحث آموزنده را با چاشنی طنز و قصه به کودکان یاد می‌دهد.

این مجموعه را انتشارات افق به چاپ رسانده و در اختیار کودکان قرار داده است.

کتاب کیتی دختر آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی! برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به همه‌ی کودکان 5 تا 8ساله پیشنهاد می‌کنیم. اگر کودکی دارید که تازه می‌خواهد با مفهوم قول دادن و پایبندی به آن آشنا شود، این کتاب مناسب اوست. همینطور مطالعه‌ی این داستان می‌تواند مفاهیم مهمی مانند صبر را به کودکان بیاموزد.

با بل مونی بیشتر آشنا شویم

بل مونی یک روزنامه‌نگار انگلیسی است که با نام بریل آن مونی هم شناخته می‌شود. او زاده‌ی سال 1946 میلادی‌ست و در دانشگاه کالج لندن و در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی به تحصیل پرداخته است. همچنین بعدها در رشته‌ی فلسفه تجربه‌اندوزی کرد و سپس به حوزه‌ی روزنامه‌نگاری وارد شد. داستان‌های کیتی، دختر آتش پاره از آثار موفق بل مونی به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب کیتی دختر آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی! می‌خوانیم

کیتی پنهان شده بود. او شنید که مادر داشت صدایش می‌کرد و پدر به دَن می‌گفت که داخل کمد اسباب‌بازی‌ها را بگردد. ولی او انگشت‌هایش را توی گوش‌هایش فرو برد و چشم‌هایش را بست و آرزو کرد و آرزو کرد و آرزو کرد که کاش همه‌ی آن‌ها از او دور شوند.

مادر صدا زد: «کیتی!»
کیتی با خودش زمزمه کرد: «نه! نمی‌خواهم! من نمی‌خواهم!»

گرفتاری این بود. کیتی باید می‌رفت دکتر و واکسن می‌زد. بنابراین وقتی همه‌ی خانواده داشتند صبحانه می‌خوردند، او زیر میز گرد و کوچک توی پاگرد خزید که پارچه‌ی زیبایی روی آن افتاده بود و لبه‌اش درست تا زمین می‌رسید. آن جا چنان پناهگاه مشخصی بود که مادر، پدر و دَن، بدون اینکه پارچه را بالا بزنند و نگاهی زیرش بیندازند، از کنارش گذشتند و به جاهای دیگر سرک کشیدند تا او را پیدا کنند.

سرانجام، کیتی شنید که مادرش گفت مجبور است سر کار برود و دَن گفت باید به مدرسه برود. اما پدر، مرخصی گرفته بود تا با کیتی باشد، بنایراین کیتی نفسش را در سینه حبس کرد و چشم‌هایش را بست و به انتظار نشست تا پدر، او را پیدا کند.

پدر کنار میز ایستاد. کیتی پاهای او را دید. پدر با خودش گفت: «یعنی دختر شیطان من، حالا کجاست...؟» و چند لحظه‌ای سکوت شد.

بعد، کیتی چشمش را باز کرد و پدر را دید که به او نگاه می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

نامه‌ای از طرف کیتی
ولی تو قول دادی که من می‌توانم یک حیوان خانگی داشته باشم
ولی تو قول دادی که عصبانی نشوی
ولی تو قول دادی که درد ندارد
ولی تو قول دادی که می‌توانم شب بمانم
ولی تو قول دادی به کسی نگویی
ولی تو قول دادی مرا انتخاب می‌کنی
ولی تو قول دادی که حالش بهتر می‌شود
ولی تو قول دادی می‌رویم بیرون

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کیتی دختر آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی!
نویسنده
مترجمداود شعبانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-964-369-228-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کیتی دختر آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی!

برای دریافت کتاب کیتی دختر آتش پاره 4: اما تو قول داده بودی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.