معرفی و دانلود کتاب سفر خنده دار خاله ریزه

عکس جلد کتاب سفر خنده دار خاله ریزه
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفر خنده دار خاله ریزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفر خنده دار خاله ریزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفر خنده دار خاله ریزه

کتاب سفر خنده دار خاله ریزه نوشته‌ی الف پرویسن، از مجموعه قصه‌های خاله ریزه، ماجرای بامزه‌ی پیرزنی به نام خاله ریزه را به تصویر می‌کشد. در این قصه خاله ریزه به همراه همسرش به سفر می‌روند و در همین دوران او پنج بار پشت سر هم اندازه‌ی یک سوزن کوچک می‌شود. در این ماجراجویی جدید خاله ریزه با چهار حیوان روبه‌رو می‌شود که هر کدام از آن‌ها می‌خواهند کمک کنند تا خاله ریزه به اندازه قبلیش برگردد.

درباره‌ی مجموعه قصه‌های خاله ریزه:

الف پرویسن (Alf Proysen) در این مجموعه، داستان‌های خاله ریزه یک زن بامزه و دوست داشتنی‌ را به تصویر می‌کشد که مشکلش هم مثل خودش بامزه است. او گاهی اوقات به اندازه سوزن کوچک می‌شود و با دردسرهای غول پیکر و بزرگ مواجه می‌شود. او در این موقعیت به جاهای مختلف می‌رود و ماجراجویی‌هایی خنده‌داری را تجربه می‌کند. خاله ریزه یک راز دیگر هم دارد! او وقتی کوچک می‌شود می‌تواند با حیوانات هم دوست شود و صحبت کند.

مجموعه قصه‌های خاله ریزه داستان‌هایی جذاب و طنزآمیز دارد که کودکان را به خوبی سرگرم کرده و لحظات مفرح و شادی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

انیمیشن اقتباس شده از کتاب سفر خنده دار خاله ریزه:

مجموعه انیمیشنی با اقتباس از این کتاب در کشور ژاپن ساخته شده است؛ کارتونی خاطره‌انگیز که در ایران با نام «خاله ریزه و قاشق سحرآمیز» شناخته می‌شود.

کتاب سفر خنده دار خاله ریزه مناسب چه کسانی است؟

داستان سفر خنده دار خاله ریزه (Mrs Pepperpot's Outing) برای کودکان سنین 7 تا 9 سال سرگرم کننده و لذت‌بخش است.

در بخشی از کتاب سفر خنده دار خاله ریزه می‌خوانیم:

خاله‌ ریزه به شدت ترسیده بود. از هر طرف خطر او را تهدید می‌کرد. اگر هرچه زودتر فکری برای نجات خودش نمی‌کرد، پایان زندگی‌اش فرا رسیده بود. باید سعی می‌کرد پایین شلوار کسی را بگیرد و برود بالا! قبل از اینکه بتواند دست به چنین کاری بزند، چیزی دامنش را گرفت و در یک چشم به هم زدن او را از میان آن کفش‌های وحشتناک بیرون برد. آن چیز هرچه بود، خیلی تند می‌دوید؛ طوری که خاله‌ ریزه از این طرف به آن طرف پرتاب می‌شد و نزدیک بود دیگر نفسش بالا نیاید. او می‌خواست فریاد بزند و بگوید: «بگذار بروم!» ولی بعد تشخیص داد بهتر است این کار را نکند. بالاخره چیزی که داشت خاله‌ ریزه را با خودش می‌برد، پشت یک چادر بزرگ ایستاد و خاله‌ریزه احساس کرد دارد به آرامی روی علف‌ها قرار می‌گیرد. خاله‌ریزه بالا را نگاه کرد و جانور پشمالویی را بالای سرش دید که دهانی بزرگ و گوش‌های سیاه آویزانی داشت.

فهرست مطالب کتاب

سفر کوتاه و خنده‌ دار خاله‌ریزه
برای خاله‌ریزه میهمان می‌آید
گپی پُرخور نامه‌ای از فرمانروا دریافت می‌کند
خاله‌ریزه و طوطی استرالیایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفر خنده دار خاله ریزه
نویسنده
مترجمداود شعبانی
ناشر چاپینشر پیدایش
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-600-296-045-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفر خنده دار خاله ریزه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سفر خنده دار خاله ریزه

برای دریافت کتاب سفر خنده دار خاله ریزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.