معرفی و دانلود کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد

عکس جلد کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد
قیمت:
۲۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد

آمنه واحدیان شاهرودی با نوشتن کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد، شما را عمیقاً به فکر فرومی‌برد. او عقیده دارد که جهان بر اساس کنش و واکنش بنا شده و انرژی مثبت و منفی با موفقیت و شکست و ثروت و فقر ارتباط تنگاتنگی دارند. اگر افکار منفی هر روز شما را اذیت می‌کنند و همیشه به این فکر می‌کنید که اراده‌ای قوی ندارید،‌ این کتاب را بخوانید.

درباره‌ی کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد

کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد با جمله‌ای از آلبرت انیشتین شروع می‌شود: «آدم‌های بزرگ همیشه با مخالفت شدید اشخاصی روبه‌رو می‌شوند که طرز فکر پیش‌پاافتاده‌ای دارند.» شما می‌توانید با قدم‌های کوچک و آرام راه خود را آغاز کنید و به آرزوهایتان برسید. اما نباید ذهن خود را محدود کنید و افکار منفی را بر اراده‌ی خود مسلط گردانید. اگر آرزویی در سر دارید،‌ نباید به‌دنبال معجزه باشید. اما چطور می‌خواهید راه رسیدن به آرزوهایتان را طی کنید؟ آمنه واحدیان شاهرودی شما را قدم‌به‌قدم در این کتاب راهنمایی می‌کند.

او عقیده دارد اولین قدم برای رسیدن به موفقیت کسب آگاهی است. اگر هدفی بزرگ دارید و با توانایی‌های ذاتی خود آشنا هستید، با آموزش درست به خواسته‌های خود می‌رسید. شما باید به قابلیت‌های خویش ایمان داشته باشید و خودتان را دست کم نگیرید. نباید به این فکر کنید که شرایط برای شما فراهم نیست. در هر سنی که باشید،‌ تغییر ممکن است. فقط باید اراده داشته باشید و به خدا توکل کنید. آمنه واحدیان شاهرودی در کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد بیان می‌کند که لازمه‌ی اراده این است که هر روز روی خودتان کار کنید و عادت‌های مثبتی در خود ایجاد نمایید. به محیط اطراف خود و دوستانتان توجه کنید. اگر با فردی منفی‌باف رفت‌وآمد می‌کنید،‌ قطعاً از او تأثیر می‌گیرید؛ پس رابطه‌ی خود را با او محدود کنید. شما مسئول زندگی خودتان هستید و نباید با بهانه‌گیری، همه چیز را رها کنید. کینه‌ها و مشکلات را کنار بگذارید و با اراده‌ای قوی، به آرزوهایتان برسید.

نویسنده در اغلب بخش‌های کتاب به راه‌های کسب ثروت اشاره می‌کند. در ابتدای کتاب این آیه از قرآن آمده است: «هیچ جنبنده‌ای در زمین نیست مگر اینکه روزی او بر الله است.»؛ پس هر کس که بخواهد می‌تواند به درآمد موردعلاقه‌اش برسد. آمنه واحدیان شاهرودی بیان می‌کند که اولین راه رسیدن به ثروت، این است که از خودتان سؤال کنید و پذیرای موانع در سر راه خود باشید. یکی دیگر از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد، ارتباط برقرار کردن با دیگران است. همه از روابط سالم برای رسیدن به ثروت استفاده می‌کنند. و عامل دیگر این است که از شکست نترسید. در این راه فقط باید به توانایی‌هایتان ایمان داشته باشید و به خدا توکل کنید. می‌توانید ایده‌های جدید را برای کسب‌وکارتان پیدا کنید و یک کار پاره‌وقت راه بیندازید و به‌این‌شکل بعد از چند سال نتیجه‌ی تلاش‌هایتان را به‌وضوح ببینید.

آمنه واحدیان شاهرودی در این کتاب از زندگی خود،‌ اطرافیانش و افراد معروف مثال‌های زیادی می‌آورد تا شما به این باور برسید هر کس که «بخواهد» می‌تواند به «موفقیت» برسد. در اولین مرحله باید تصمیم بگیرید و سپس آرام‌آرام کارهایی را انجام دهید که شما را به هدفتان نزدیک کند. با عمل به توصیه‌های نویسنده در کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد، رؤیاهای خود را در آغوش خواهید گرفت. کتاب حاضر را نشر متخصصان چاپ و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های انگیزشی و مثبت‌اندیشی علاقه دارید، کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد می‌خوانیم

افرادی که شغل موفقی دارند و یا تحصیلات عالیه دارند و یا درس خواندند و از خودشان فردی درجه یک و متعالی ساختند را ببینید! باور با انسان چه می‌کند. یک فرد را می‌تواند به پست‌ترین فرد دنیا تبدیل کند که در جوی خیابان او را پیدا و جسد بی‌جان او را دفن می‌کنند و یکی دیگر آن‌قدر مهم و مشهور می‌شود که هنگام فوت او را با هلی‌کوپتر شخصی‌اش به محل خاک‌سپاری‌اش می‌برند. آن‌ها در واقع یافتند که چگونه زندگی کنند و گام‌هایشان را به‌سوی موفقیت دائمی سوق دادند. البته منظورم با کسانی است که باور مثبت خود را برای تکامل همه زندگی‌شان طی کردند، در واقع هم در کسب‌وکار و هم در زندگی شخصی‌شان همه چیز تمامند و قدرتمندند.

هرگز فکر نکنید باید از کودکی می‌آموختید و یا سال‌ها قبل شروع می‌کردید! این فکر حال و آینده‌تان را خراب می‌کند و نمی‌گذارد شما به جایگاهی که می‌خواهید برسید! اهداف، آگاهی، احساسات شما همه بستگی به باور شما دارد. شما می‌توانید با قدرت باور خود، درون خود را کشف کنید و رؤیاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. برای خداوند و کائنات، دستیابی به خواسته‌هایتان زمان نمی‌برد. این شما هستید که دوری و نزدیکی به آرزوهایتان را زمان می‌دهید! یا شاید هنوز با این فکر که برای شما زود است و یا این آرزو محال است فکرتان را مشغول کرده‌اید! تمام این حرف‌های ذهنی، در واقع از کودکی رشد کردند و باور درست ما را سرکوب کردند، در واقع خودمان دشمن خود شدیم و با نه گفتن به خود و یا شنیدن تو «نمی‌توانی» از دیگران مأیوس شده و دست از تلاش و رسیدن به «هدف» خود را بازداشتیم.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه؛ کلام نویسنده
باور
از خودت شروع کن
اشتیاق
تصمیم بگیر و انجام بده
به آرزوهایت عشق بورز
انگیزه
آموزش
روی کاغذ فکر کن
چطور تصمیمات سالم داشته باشیم؟
معجزه‌ی سپاس
ترس
اعتمادبه‌نفس
«فرد باهوش می‌داند با چه کسی رفت‌وآمد کند»
ویژگی‌های یک رهبر را داشته باشید
کار پاره‌وقت
چطور به درآمد رؤیایی‌تان برسید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-292-969-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد

Rostami
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
این کتاب واقعا با یک روند دلچسپ، حیاتی‌ترین و کاربردی‌ترین راه‌های موفقیت و رسیدن به کامیابی رو توضیح میدهد باور کنیم راه موفقیت و توضیح ان صرفا از طریق کلمات سقیل و به قول معروف قلمبه سلمبه نیست و خیلی از کتاب‌هایی که در این مورد نوشته شدند با پیچیده کردن‌های بیهوده و حاشیه رفتن‌های گیج کننده تنها سردرگرمی رو برای مخاطبینشون به دنبال میارند کاری که در این کتاب ازش دوری شده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد

برای دریافت کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.