معرفی و دانلود کتاب خرس از راه رسید

عکس جلد کتاب خرس از راه رسید
قیمت:
۱۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرس از راه رسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرس از راه رسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرس از راه رسید

رودخانه‌ی بزرگی بدون این‌که بداند به کجا می‌رود در حال جریان است، تا این که سر و کله‌ی یک خرس و حیوانات دیگر پیدا می‌شود. در کتاب خرس از راه رسید، نوشته‌ی ریچارد تی. موریس، با ماجراهایی که قرار است در این رودخانه اتفاق بیفتد، همراه می‌شوید. این کتاب توانسته عنوان اثر شایسته‌ی تقدیر جایزه‌ی کالدکات را از آن خود کند.

درباره‌ی کتاب خرس از راه رسید

همه‌چیز از ورود خرس به رودخانه شروع شد. رودخانه داشت روال عادی هر روزش را طی می‌کرد و پیش می‌رفت که یک‌دفعه خرس پیدایش شد و با کنجکاوی سعی کرد کشف کند در این رودخانه چه اتفاقاتی در حال وقوع است. البته او بعد از مدتی به نتایج جالبی هم رسید!

در کتاب خرس از راه رسید (Bear Came Along)، نوشته‌ی ریچارد تی. موریس (Richard T. Morris)، قرار است ماجرای دوستی خرس با قورباغه، لاک‌پشت، سگ آبی، راکون‌ها و اردک را بخوانید و شاهد رابطه‌ی عمیق آن‌ها در شرایط آسان و دشوار باشید.

اولش همه‌چیز خیلی بامزه به نظر می‌رسید. حیوانات داشتند برای خودشان آب بازی می‌کردند، اما وقتی حرکت موج‌ها تندتر شد، فهمیدند برای این‌که بتوانند خودشان را از خطر حفظ کنند به کمک همدیگر نیاز دارند.

متأسفانه در میان آن‌ها کسی از پیچ‌وخم رودخانه خبر نداشت، اما به مرور و با حضور راکن‌ها که بیشتر درباره‌ی این چیزها اطلاعات داشتند، همه‌چیز کاملاً تغییر کرد. حالا با خودتان تصور کنید اگر حتی یکی از آن‌ها به دیگری کمک نمی‌کرد، آیا هرگز می‌توانستند از خطرها جان سالم به در ببرند؟

می توانید تصور کنید زندگی همان رودخانه است که ما برای اینکه بتوانیم خوب از پس موج‌ها و عمق مشکلات آن بربیاییم نیاز به کمک دوستانمان داریم. در این کتاب با اهمیت موضوع دوستی و تأثیری که می‌تواند بر سرنوشت ما بگذارد به خوبی آشنا می‌شوید و خواهید دید بین حیوانات داستان چه ماجراهایی خواهد گذشت.

حیوانات این داستان با وجود تفاوت‌هایی که با هم دارند، با اتحاد و همدلی با یکدیگر رفتار می‌کنند تا بتوانند برای مشکلات پیش رویشان راه حل‌های خوبی پیدا کنند. آن‌ها با همکاری و هم‌فکری هم زندگی بهتری دارند، می‌توانند تصمیمات بهتری بگیرند و برای حل چالش‌ها چاره‌ای بیندیشند. به‌علاوه، همیشه موقع مشکلات است که می‌شود به دوستی‌ها و واقعی بودن و نبودشان پی برد!

کتاب خرس از راه رسید را انتشارات مهرسا منتشر کرده و این کتاب با ترجمه‌ی فاطمه حقی ناوند در دسترس شما قرار دارد.

جوایز و افتخارات کتاب خرس از راه رسید

  • کتاب تصویری کودک ماه به انتخاب «A B&N Kids Blog»
  • اثر شایسته‌ی تقدیر جایزه ی کالدکات

نکوداشت‌های کتاب خرس از راه رسید

  • می توانید کتاب خرس از راه رسید را قبل از خواب برای کودکانتان بلندخوانی کنید. (بوک‌لیست)

  • داستان خرس از راه رسید یک کتاب بسیار مناسب برای بلندخوانی کردن است. (پابلیشرز ویکلی)

  • ریچارد تی. موریس داستان جذابی را به تصویر کشیده که گویی استعاره‌ای از مفاهیمی چون دوست داشتن و کمک کردن در زندگی است. (نقد کتاب هورن)

  • این کتاب پیام‌های آموزنده‌ی خوبی برای کودکان دارد و به آن‌ها یاد می‌دهد فرصت را غنیمت بشمارند. موضوعاتی چون آموختن از دیگران و کمک به دوستان در این کتاب بسیار پررنگ است. به علاوه داستان «خرس از راه رسید» تصویرگری حرفه‌ای و بسیار جذابی دارد که کودکان از آن سیر نمی‌شوند. (اسکول لایبرری ژورنال)

کتاب خرس از راه رسید مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب خواندن گروهی یا فردی کودکان 4 تا 8 سال است و مهارت‌های اجتماعی مهمی چون دوستی، اتحاد و همدلی را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

با ریچارد تی. موریس بیشتر آشنا شویم

ریچارد تی. موریس نویسنده‌ی کتاب‌های کودکی چون کتاب «گوزن شاخدار» است. او تاکنون برنده‌ی جوایز ادبی متعددی شده و هم‌اکنون همراه با خانواده‌اش در نیوجرسی زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب خرس از راه رسید می‌خوانیم

سگ آبی انگار از بچگی ناخدا بود؛ او دقیقاً می‌دانست به کجا می‌روند، البته از پیچ‌وخم‌های رودخانه خبر نداشت! تا اینکه... راکن‌ها سر رسیدند! راکن‌ها پیچ‌وخم‌های رودخانه را دیدند و حسابی هیجان‌زده شدند، اما حواسشان نبود که باید مراقب باشند...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرس از راه رسید
نویسنده
مترجمفاطمه حقی ناوند
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-743700-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خرس از راه رسید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خرس از راه رسید

برای دریافت کتاب خرس از راه رسید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.