معرفی و دانلود کتاب خودت باش!

عکس جلد کتاب خودت باش!
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودت باش! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودت باش! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودت باش!

فکر کنید یک پرتقال نارنجی را پوست کنده‌اید و ناگهان می‌بینید داخلش سیب سرخ است! چه افتضاحی. کتاب خودت باش! اثر خواندنی پیتر اچ. رینولدز از آن کتاب‌هایی است که به همه یادآوری می‌کند هرکس باید جای خودش باشد. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که همه‌ی آدم‌ها منحصربه‌فردند و زیبایی‌شان هم به خاطر همان شمایل و شخصیت خاص‌شان است. این کتاب به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز معرفی شده است.

درباره‌ی کتاب خودت باش!

آدم‌ها شبیه به قطعه‌های یک پازل هستند که هرکدام‌شان شکل و رنگ و ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند. به‌خاطر همین هم هر کسی سعی کند برود و جای دیگران بنشیند یا تلاش کند شبیه خودش نباشد، هم جای مخصوصش را از دست می‌دهد و هم در هیچ‌جای دیگری جا نمی‌شود! پس بهتر است هر کسی فقط و فقط خودش باشد. با خوشحالی، شادی‌ها، کنجکاوی‌ها و کارها و ویژگی‌های منحصربه‌فردش. اینجوری دنیا برای همه‌ی بچه‌ها و آدم‌بزرگ‌ها جا دارد و قشنگی‌اش هم به همین است.

پیتر اچ. رینولدز (Peter H. Reynolds) در کتاب خودت باش! (Be you!) زیباترین مفاهیم را درباره‌ی فردیّت و اهمیت ویژگی‌های فردی به کودکان آموزش می‌دهد. او با نگارش این کتاب به همه‌ی مخاطبان کودک و نوجوانش یادآوری می‌کند که تفاوت‌های فردی و شخصیتی، نه‌تنها بخشی از واقعیت زندگی بلکه زیبایی وجود هر کسی است. یادآوری شادی، مفهوم دیگری است که این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز آن را به کودکان یاد می‌دهد.

اگر دوست دارید اهمیت فردیت و همچنین شیوه‌های شاد زیستن را به کودکان خود بیاموزید، این کتاب مصور و آموزنده را برای آن‌ها بخوانید. کودکان از آموزه‌های جذاب و ارزشمند رینولدز چیزهای زیادی را یاد می‌گیرند. در پایان بهتر است بدانید که کتاب خودت باش با ترجمه‌ی آزاده کامیار و به‌همت نشر پرتقال، ناشر تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان به چاپ رسیده است.

جوایز و افتخارات کتاب خودت باش!

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • بهترین کتاب آمازون در سال 2020
  • برنده‌ی جایزه‌ی OLA Blue Spruce در سال 2021
  • حضور در لیست بهترین کتاب کودک به انتخاب مرکز کتاب کودکان کانادا در سال 2021

نکوداشت‌های کتاب خودت باش!

  • رینولدز با نوشتن این کتاب خوانندگان کوچک خود را تشویق می‌کند که در زندگی خودشان باشند. خواندن کتاب پیش‌رو برای همه‌ی آدم‌ها بسیار آرامش‌بخش است. (پابلیشرز ویکلی)

  • کتاب خودت باش یک اثر خواندنی و کتاب تصویری الهام‌بخش است که توصیه‌های مهم زندگی را برای همه‌ی کسانی که می‌خواهند در زندگی خودشاk باشند، ارائه می‌کند. خواندن این کتاب مخاطبان آن را برای رویارویی با چالش‌های زندگی آماده می‌کند. این اثر یک هدیه‌ی عالی به‌عنوان راهنمای زندگی‌ست! (Kirkuw Reviews)

کتاب خودت باش! برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب خودت باش! برای همه‌ی کودکان 3 تا 7ساله‌ای که از خواندن کتاب‌های آموزنده لذت می‌برند، بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید فرزند دلبندتان را با مفاهیم شادی، فردیّت و اهمیت خود بودن آشنا کنید، این کتاب یک راهنمای بی‌نظیر برای این کار است.

با پیتر اچ. رینولدز بیشتر آشنا شویم

پیتر هملتون رینولدز از نویسندگان مطرح کتاب کودک و نویسنده‌ی پرفروش و شماره‌ی یک نیویورک تایمز است.

رینولدز در سال 1961 در تورنتوی کانادا به دنیا آمده و تحصیلات خودش را در کالج هنر دانشگاه ماساچوست به پایان برده است. علاقه‌ی او به نوشتن و نقاشی در هفت‌سالگی‌اش بروز پیدا کرد؛ تا جایی‌که در همان سن‌وسال داستان‌هایی را می‌نوشت و والدینش آن‌ها را با دستگاه زیراکس خانگی چاپ می‌کردند.

پیتر رینولدز در زمینه‌ی تصویرگری کتاب کودک هم فعالیت دارد و کارهای زیبایی را به چاپ رسانده. او نویسنده‌ای‌ست که تلاش می‌کند در آثار خود، مخاطب کودک و نوجوان را به سمت خلاقیت هدایت و از این طریق حس زیبایی‌شناسی‌شان را تقویت کند.

ازجمله آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «بیا خیال ببافیم»، «باقلبت بنواز»، «چیزی بگو» و «نقطه» اشاره کرد.

پیتر اچ رینولدز در سال 2007 برنده‌ی دکترای افتخاری ادبیات انسانی از دانشگاه فچبورگ شد و در میان لیست نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز نیز قرار گرفت.

در بخشی از کتاب خودت باش می‌خوانیم

زیر هر سنگ را جست‌وجو کن،
همیشه بپرس چرا،
و در عمق هر چیز کاوش کن تا به پاسخ خودت برسی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودت باش!
نویسنده
مترجمآزاده کامیار
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-274-231-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودت باش!

زهرا *
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
این طور باش! اون طور نباش! از لحاظ محتوای متنی خیلی سطحی نوشته شده. به نظرم بچه‌ها رو به درک لازم از زیبایی منحصر به فرد بودن نمیرسونه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خودت باش!

برای دریافت کتاب خودت باش! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.