معرفی و دانلود کتاب خوشبختی مرتبه دوم

عکس جلد کتاب خوشبختی مرتبه دوم
قیمت:
۴۹۹۰۰ 24950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوشبختی مرتبه دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوشبختی مرتبه دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوشبختی مرتبه دوم

حسین صاحبدل در کتاب خوشبختی مرتبه دوم، به شما کمک می‌کند تا خوشبختی را با ذره ذره وجودتان احساس کنید و با ایجاد تغییر و تحولات بزرگ درون خود، زندگی جدیدی را بسازید. برای رسیدن به خوشبختی لازم است دیوارهایی را که به دور خود ایجاد کرده‌اید، فرو بریزید.

درباره کتاب خوشبختی مرتبه دوم:

کتاب پیش رو بخش دوم و تکمیل‌کننده کتاب روان درمانی انگیزشی، اثر دیگر از این نویسنده است. صاحبدل در کتاب روان درمانی انگیزشی می‌گوید که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها به دارو احتیاجی نیست و فقط باید در سبک زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید تا بتوانید در مواجهه با رویدادها و مشکلات گوناگون، تصمیم بهتری بگیرید.

مطالعه کتاب خوشبختی مرتبه دوم پنجره تازه‌ای به روی چشمان شما باز می‌کند که به کمک آن می‌توانید زندگی را به روش متفاوتی ببینید و تجربه کنید. خوشبختی از مفهوم ساده‌ای برخوردار است، اما در عین سادگی، می‌تواند بسیار پیچیده و گیج‌کننده باشد.

کلمه خوشبختی برای همه افراد بسیار آشناست، اما اگر بخواهید به معنای این لغت بیندیشید، تعریف آن بسیار سخت و پیچیده خواهد بود. احتمالاً هیچ دو نفری را نمی‌یابید که از خوشبختی تعریف یکسانی ارائه دهند. اغلب هر فردی با توجه به پیش‌زمینه ذهنی و بر مبنای تجربیات شخصی و یادگیری‌های گذشته، قادر است خوشبختی را به شکلی خاص و منحصربه‌فرد برای خود تعریف کند.

شاید شما هم این سؤال را از خودتان بپرسید که معنای خوشبختی چیست؟ من چقدر خوشبخت هستم؟ بهتر است به جواب این پرسش‌ها بیندیشید. تعریف شما از خوشبختی چیست؟ آیا تصور می‌کنید شما فرد خوشبختی هستید؟

کتاب خوشبختی مرتبه دوم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید خوشبختی را با تمام وجودتان احساس کنید، این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب خوشبختی مرتبه دوم می‌خوانیم:

آتنا زنی 37 ساله است که با پدر و مادر خود زندگی می‌کند. او یک خواهر کوچک‌تر هم دارد که ازدواج کرده و با شوهرش در شهری دیگر زندگی می‌کند. آتنا قبلاً ازدواج کرده و به‌خاطر اعتیاد همسرش از او جدا شده است. او فرزندی ندارد و به‌تازگی در مغازۀ لباس‌فروشی، به‌عنوان فروشنده مشغول به کار شده است. آتنا درآمد ناچیزی دارد و پدر و مادرش نیز اوضاع مالی مساعدی ندارند و او مجبور است بخشی از درآمدش را برای تأمین معاش خانواده خرج کند.

آتنا بسیار مأیوس به نظر می‌رسد و حتی قادر به پرداخت هزینۀ جلسات مشاوره نیست. او در جلسات اولیه خود را به‌گونه‌ای توصیف کرد که هیچ شانسی برای بهبود اوضاع ندارد و مجبور است با همین شرایط سخت به زندگی‌اش ادامه دهد. او معتقد بود که خیلی بدشانس است و کسی نیست که کمکش کند. درواقع آتنا از خوشبختی مرتبۀ اول، کاملاً بی‌نصیب مانده بود. او منتظر بود تا کسی پیدا شود و راه نجات را نشانش دهد. منتظر بود کسی به او پول بدهد و زندگی‌اش را نجات دهد. به همسرش دل بسته بود که او هم نتوانسته بود حمایت مناسبی داشته باشد و درنهایت از هم جدا شده بودند. در جریان مشاوره، از آتنا خواستم تا داستان زندگی خود را بنویسد، اما او گفت که مهارت کافی برای نوشتن ندارد. من او را تشویق به نوشتن کردم و درنهایت او رضایت داد تا داستانش را به‌صورت شفاهی بیان کرده و برای من ضبط کند.

«پدرم داخل حیاط با چند متر طناب و قسمتی از یک تشک، یک تاب درست کرده بود. تاب به درخت توت بزرگی که کنار پله‌ها بود، بسته شده بود. معصومه دختر همسایه‌مان بود و آن روز آمده بود تا با من تاب‌بازی کند. با کمک همدیگر تاب را که در اثر بازی روز قبل کمی شل شده بود، محکم کردیم و من روی تشک نشستم و معصومه با تلاش زیاد تاب را هل می‌داد. پس از چند دقیقه نوبت من شد و من که تازه 7 ساله شده بودم، باید معصومه که کمی از من بزرگ‌تر بود و خیلی هم چاق بود را تاب می‌دادم. معصومه تصمیم گرفت به‌خاطر اینکه کار مرا راحت‌تر کند، همراه با تاب به روی پله‌ها برود و از آن جا خودش را رها کند. هنوز چند لحظه بیشتر نگذشته بود که طناب پاره شد و معصومه با سر به زمین خورد. من از ترس داشتم به خودم می‌لرزیدم و نمی‌دانستم باید چه‌کار کنم.»

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: خوشبختی مرتبۀ اول و دوم
خوشبختی مرتبۀ اول
خوشبختی مرتبۀ دوم
داستان زندگی فرهاد
فصل دوم: رهایی
داستان زندگی آتنا
رهایی از خود دروغین
رهایی از دوزخ دیگران
فصل سوم: ملاقات با خود
ملاقات با اعضای بدن
ملاقات با ترس‌ها و دلهره‌ها
هستی در برابر نیستی
فصل چهارم: رشد خود
چه هدفی؟
گام اول: غلبه بر دروغ‌های زشت
گام دوم: نوشتن سناریوی زندگی
گام سوم: بازبینی سناریوی زندگی - ارادۀ تغییر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوشبختی مرتبه دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-220669-7
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۹۰۰ 24950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خوشبختی مرتبه دوم

Kimiya madani
۱۴۰۰/۱۰/۷
قلم فوق العاده روان و دلنشین
مثال‌های قابل لمس و درک
مطالعه این کتاب رو علاوه بر دانشجویان و فعالان حوزه روانشناسی به همه پیشنهاد میکنم و توصیه میکنم خودشون رو به یک جرعه کتاب نابِ دلنشین دعوت کنند و اثراتش رو به وضوح در تک تک لحظات زندگی شون به تماشا بنشینند👏
parisa azad
۱۴۰۲/۳/۱
جناب صاحبدل تاکید به مطالعه کتاب دیگری از خودشان بنام روان درمانی انگیزشی دارند که گویا مقدمه این کتابه
تاکید دارند حتما اونو بخونیم
لطفا محبت بفرمایید در سایت قراربدین ممنونم
پونه روحنواز
۱۴۰۲/۶/۱۴
بسیار عالی این دومین کتاب از دکتر صاحبدل هست که مطالعه میکنم مثل کتاب روان درمانی انگیزشی بسیار عالی و پر محتوا بود پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید🌺
رضا زمانی
۱۴۰۲/۹/۳
کتاب خوبی بود و از تجربیات خود نویسنده که درمانگر هست در کتاب استفاده شده احتمالا برای عده زیادی مفید خواهد بود
امیر صدیقی
۱۴۰۱/۸/۲۸
تشکر از استاد گرامی، عالی بود
برای افراد مبتلا به اضطراب منتشر می‌تونه مفید واقع بشه.
سمانه ایزدیان زو
۱۴۰۱/۵/۲۴
تقدیر و تشکر از استاد گرامی جناب صاحبدل. متن و قلمی زیبا و آموزنده بود
پدرام تابعین
۱۴۰۰/۱۰/۴
بسیار زیبا، بسیار جامع و بسیار امید بخش، مطالعه بفرمایید دوستان🌹
زهرا پیماندوست
۱۴۰۰/۹/۱۴
بسیار عالی تشکر از استاد گرامی اقای صاحبدل
نوید متقیان
۱۴۰۰/۸/۲۲
عالی عالی عالی عالی بسیار عالی
عالی
س ر
۱۴۰۱/۸/۲۱
عالی بود قلم رسا و فوقالعاده تون قابل تحسینه
ملیکا حیدری
۱۴۰۰/۱۰/۱
سلام عالی بود استاااد
فاطمه کمالیفر
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بسیار عالی و اموزنده
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب خوشبختی مرتبه دوم

برای دریافت کتاب خوشبختی مرتبه دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.