معرفی و دانلود کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی!

عکس جلد کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی!
قیمت:
32000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی!

در کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی! از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و برنده مدال کلدکات و جایزه گودریدز مو ویلمس، فیگی یک توپ کوچک برای بازی پیدا می‌کند اما یک بچه‌ی گنده توپ را از او می‌گیرد. فیگی سرخورده و پریشان به خاطر این اتفاق از دوستش فیلی کمک می‌خواهد. آیا از او کمکی بر می‌آید؟ این کتاب نامزد جایزه تئودور سیوس گیزل (Theodor Seuss Geisel) در سال 2014 شده است.

موضوع کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی! چیست؟

فیگی، خوک صورتی و کوچولو دوان دوان سراغ دوستش فیلی که یک فیل خاکستری مهربان است، می‌رود. فیگی برای او تعریف می‌کند که یک توپ کوچک برای بازی پیدا کرده بود که ناگهان یک بچه‌ی بزرگ‌تر آن را از او می‌گیرد. فیلی از شنیدن این ماجرا حسابی عصبانی می‌شود و تصمیم می‌گیرد نگذارد همه چیز به نفع بچه‌های بزرگ‌تر و گنده‌تر تمام شود. به همین دلیل برای پس گرفتن توپ سراغ آن بچه‌ی گنده می‌رود غافل از آن که آن بچه، یک نهنگ آبی بزرگ است که فیلی از او خیلی کوچکتر است. به نظر شما فیلی می‌تواند با یک نهنگ آبی دربیفتد یا بهتر است به جای دعوا همگی با هم دوست شوند؟ اگر دوست دارید بدانید فیلی و فیگی چه تصمیمی در این مورد گرفته‌اند، کتاب وال بال بازی! (A Big Guy Took My Ball) شانزدهمین جلد از مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی را بخوانید.

درباره مجموعه‌ی داستان‌های فیلی و فیگی:

نخستین کتاب‌های این مجموعه آموزنده و هیجان انگیز در سال 2007 انتشار یافتند. شخصیت‌های اصلی آن‌ها فیلی و فیگی دو دوست صمیمی هستند: فیگی یک خوک صورتی، بازیگوش و خندان است درست بر عکس دوستش، فیلی، یک فیل خاکستری عینکی ناامید و نالان.

متن کتاب‌های مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی (An Elephant and Piggie Book) در قالب مکالماتی نوشته شده است که بین شخصیت‌های کتاب صورت می‌گیرد. در بعضی قسمت‌های کتاب گاهی دیالوگ‌هایی خطاب به شما نوشته شده است و به این ترتیب شما را هم عضوی از داستان می‌کند و این اتفاق یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کتاب‌های مجموعه فیلی و فیگی به شمار می‌رود. موضوع اصلی این مجموعه کتاب‌های تصویری مفاهیم و ارزش‌های زندگی چون دوستی، کمک کردن، حل مشکلات و... است. مو ویلمس خالق مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی نویسندگی و تصویرگری این کتاب‌ها را انجام داده است.

کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی! مناسب چه کسانی است؟

بخشی از داستان این کتاب به وسیله تصاویر و تغییر حالتی که در چهره و حالت بدنی شخصیت‌های کتاب ایجاد شده، روایت می‌شود و کودک با مشاهده آن‌ها ادراک احساسی و تصویری‌اش تقویت می‌شود، به همین دلیل بلندخوانی این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است.

کودکانی که به تازگی خواندن و نوشتن یاد گرفته‌اند هم از خواندن جمله‌های کوتاه و روان کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی! لذت خواهند برد. استفاده از جمله‌های کوتاه و کادرهایی که نوشته‌های کتاب در آن قرار دارد، این امکان را به وجود آورده تا توجه کودک را به طور ویژه به کلمات و حروف جلب کند و به ذهنشان برای سواد آموزی و آشنایی با حروف و لغات جدید تمرین دهد.

مو ویلمس را بیشتر بشناسیم:

نویسنده، تصویرگر، صداپیشه و پویا نمای آمریکایی مو ویلمس (Mo Willems) در سال 1968 در ایالت ایلینوز متولد شد. او با معدل بسار بالا از مدرسه هنر دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شد. ویلمس از کودکی به کشیدن کاریکاتور و خلق شخصیت‌های کارتونی و نوشتن داستان برای آن‌ها علاقه داشت. پس از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل شد و یک سال به دور دنیا سفر کرد، در نیویورک کار حرفه‌ای خود را با نویسندگی و تصویرسازی برای مجموعه تلویزیونی سسمی استریت، یک مجموعه انیمیشنی و عروسکی آمریکایی شروع کرد و تا سال 2002 شش جایزه امی به خاطر نویسندگی یک سریال کودک برای فعالیت در این پروژه برنده شد.

مو ویلمس از سال 2003 بیشتر وقتش را صرف نویسندگی و تصویرگری کتاب‌های کودکان کرد. بیشتر آثار او به زبان‌های مختلف ترجمه و چاپ شده‌اند و بر اساس آن‌ها انیمیشن و تئاترهای کودک ساخته شده است. ویلمس در طول فعالیت حرفه‌ای خود جوایز و افتخارات بسیاری کسب کرده تا جایی که نیویورک تایمز او را از بزرگ‌ترین استعداد‌های قرن حاضر خوانده است. کتاب‌های به «کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» و «نافل بانی» برنده مدال کالدکات و مدال کارنگی شده‌اند. در سال 2008 و 2009 هم به خاطر کتاب‌هایی از مجموعه فیلی و فیگی برنده جایزه تئودور سیوس گیزل (Theodor Seuss Geisel) شد. در سال 2019 در جشنواره کتاب بروکلین به عنوان بهترین و برجسته‌ترین نویسندگان این جشنواره معرفی شد.

در بخشی از کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی! می‌خوانیم:

جانمی جان، فیلی قهرمان خودم!
رفتم که رفتم! چی خیال کرده‌ای؟! می‌خواهم ببینم این «پسر گنده» چه‌قدر گنده است! آخ!
وای فیلی، توپم را پس گرفتی؟
چیز... واقعا گنده بود! ولی تو نگفته بودی چقدر گنده است. خیلی گنده بود. از من هم گنده‌تر!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی!
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-8675-36-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی!

الینا ممتازیان
۱۴۰۱/۵/۵
کتاب عالی‌ای برای کودکان هست
میشه ازش برای تدریس کردن به کودکان استفاده کرد
تو این کتاب چیز‌های آموزنده‌ای برای کودکان هست
مثل آموزش دوستی
ممنون از برنامه خوب کتاب راه
ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۱
دوستی که در این کتاب است لذت بخش و شیرین است
زهراسادات میرزایی
۱۴۰۲/۲/۴
فیلی و فیگی بی نهایت عالی عستن
mina safari
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
کتاب‌های فیلی و فیگی عالی هستن
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی!

برای دریافت کتاب داستا‌ن‌های فیلی و فیگی 16: وال بال بازی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.