معرفی و دانلود کتاب دختری با ذهن قدرتمند: داستانی درباره پرورش تاب آوری

عکس جلد کتاب دختری با ذهن قدرتمند: داستانی درباره پرورش تاب آوری
قیمت:
16500 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختری با ذهن قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختری با ذهن قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختری با ذهن قدرتمند: داستانی درباره پرورش تاب آوری

نیلس فان هوف در کتاب دختری با ذهن قدرتمند ماجرای دختربچه‌ای را تعریف می‌کند که گاهی ترس‌هایش او را از انجام دادن کارها منصرف می‌کنند. او بالاخره یک روز با کتابی به نام قدرت ذهن آشنا می‌شود که زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. این کتاب به کودکان می‌آموزد در انجام خواسته‌هایشان از توانایی‌های خود نهایت استفاده را ببرند و اجازه ندهند واکنش منفی دیگران آن‌ها را از اهدافشان دور کند.

درباره‌ی کتاب دختری با ذهن قدرتمند

کیت دختری‌ست که به ورزش علاقه‌مند است و روحیه‌ای شاد دارد؛ البته متأسفانه او همیشه اینطور نیست و گاهی قضاوت یا رفتار دیگران باعث دلسردی و ناامیدی‌اش می‌شود. او واقعاً نمی‌خواهد موقعیت‌های دشوار پیش رو در عملکرد روزانه‌اش تأثیر بگذارد، بنابراین تصمیم می‌گیرد در این زمینه مطالعه کند و با خواندن کتابی درباره‌ی قدرت ذهن، آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرد. در کتاب دختری با ذهن قدرتمند (My Strong Mind: A Story About Developing Mental Strength)، نوشته‌ی نیلس فان هوف (Niels Van hove) درباره‌ی جزییات تلاش او و تغییراتی که به خاطر آن در زندگی‌اش ایجاد می‌شود، خواهید خواند.

کیت کم‌کم به اهمیت برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری صحیح پی می‌برد و تصمیم می‌گیرد هر روز با تمرین و تلاش، بهتر از قبل از پس کارهای روزانه و اهداف بلندمدتش بربیاید. یکی از راه‌هایی که به او کمک می‌کند در انجام مسئولیت‌های خود موفق شود، نوشتن فهرست کارهای انجام‌نشده و متعهد شدن برای انجام هر کار در زمان مربوط به آن است.

به این ترتیب ذهن او منظم‌تر می‌شود و پس از تیک خوردن هر کار، انگیزه‌اش برای انجام کارهای بعدی افزایش پیدا می‌کند. برای آگاهی از راه‌های دیگری که کیت برای موفقیتش امتحان می‌کند، باقی داستان را از زبان نیلس فان هوف بخوانید.

در پایان این کتاب بخشی به نام «سخنی با والدین» وجود دارد که به آن‌ها برخی اصطلاحات تخصصی روان‌شناسی را می‌آموزد. شناخت این اصطلاحات و تعاریف کمک می‌کند والدین ویژگی تاب‌آوری را در کودکان خود پرورش دهند و در شکل‌گیری ذهنیت مثبت کودک حضور فعال و موثری داشته باشند.

کتاب دختری با ذهن قدرتمند را معصومه نفیسی ترجمه کرده و انتشارات مهرسا آن را در دسترس علاقه‌مندان به داستان‌های آموزنده‌ و تصویری کودک قرار داده است.

درباره مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک

مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک یکی از مجموعه کتاب‌های یادگیری و رشد کودکان است که با هدف و دغدغه‌ی رشد و تکامل فرآیندهای ذهنی برای کودکان فعالیت می‌کند. این مجموعه در تلاش است که با ارائه‌ی پکیج‌های آموزشی متعدد که شامل تمرین‌های کاربردی هستند، افراد را با فرهنگ مراقبت از مغز و اهمیت آن و همچنین ورزش‌های متنوع مغزی آشنا کند. باشگاه مغز در دو حوزه‌ی بزرگسال و کودک فعالیت کرده و کتاب‌های خود را هماهنگ با فرآیندهای یادگیری هر دو گروه تألیف و منتشر می‌کند. والدین و مربیانی که نسبت به یادگیری و رشد مغزی کودکان حساس‌اند و دوست دارند فرآیند یادگیری و رشد در آن‌ها به‌ طور کامل شکل بگیرد، می‌توانند این مجموعه‌ی آموزشی و علمی را تهیه کنند.

نکوداشت‌های کتاب دختری با ذهن قدرتمند

  • کتاب دختری با ذهن قدرتمند به کودکان می‌آموزد چگونه در شرایط استرس‌زا سرسخت و انعطاف‌پذیر باشند. این کتاب را می‌توان به تنهایی یا در کلاس درس به‌همراه یک معلم و مربی خواند. من آن را به شدت توصیه می‌کنم. (دکتر جیمز پترسون، مدیرعامل استرس استاد بین‌المللی)

  • کتاب دختری با ذهن قدرتمند داستان کیت و موقعیت‌هایی‌ست که با آن روبه‌رو می‌شود. این کتاب یک راهنمای عالی برای کودکان دبستانی‌ست و همه‌ی چیزهایی را که یک کودک برای رشد ذهنیت مثبت نیاز دارد، در خود گنجانده است. (PositivePsychology.com)

  • این داستان جذاب مملو از نکات کاربردی مفید برای کمک به کودکان است تا ذهنی قدرتمند داشته باشند. (weareteachers.com)

  • کتاب دختری با ذهن قدرتمند پیام توانمندسازی و قدرت ذهنی را به‌ویژه به خردسالان انتقال می‌دهد. (A. J. اسپدینگ، ویراستار کتاب کودکان)

کتاب دختری با ذهن قدرتمند مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 12 ساله می‌توانند از خواندن این داستان آموزنده و الهام‌بخش لذت ببرند و راهکارهای برنامه‌ریزی را به کمک آن بیاموزند.

با نیلس فان هوف بیشتر آشنا شویم

نیلس فان هوف مجموعه‌کتاب‌های قدرت ذهن (My Strong Mind) را برای ایجاد نگرش مثبتی در کودکان به نگارش درآورده و به کودکان اعتمادبه‌نفس را به‌خوبی آموزش می‌دهد. «دختری با ذهن قدرتمند» اولین اثر داستانی اوست که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و با الهام از تجربیات او و دخترانش نوشته شده است. او هم‌اکنون با خانواده‌اش در ملبورن استرالیا زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب دختری با ذهن قدرتمند می خوانیم

پدر سرش را برگرداند و او را دید۔ کیت گفت: «می‌شود به ذهنت بگویی به گوشی نگاه نکند و حواسش به من باشد؟»
پدر گفت: «حق با توست. الان گوشی‌ام را کنار می‌گذارم. ‌خب، ‌حالا همه‌ی حواسم به توست... نمی‌توانی بخوابی؟»
کیت سرش را تکان داد.
پدر گفت: ‌«بیا باهم بازی کنیم. یک جور بازی که بدن را آرام می‌کند. اسمش قایق موج‌سوار است».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختری با ذهن قدرتمند: داستانی درباره پرورش تاب آوری
نویسنده
مترجممعصومه نفیسی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-9890-75-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
16500 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختری با ذهن قدرتمند

Parastoo Nahad
۱۴۰۲/۲/۲۷
کتاب بسیار مفیدی بود باید بتونیم بچه‌ها رو برای شرایط مختلف آماده کنیم شرایطی که توش دچار ترس، دلهره، اضطراب، عدم اعتماد به نفس یا حتی تحقیر میشن. هیچ کس ضعیف و ناتوان نیست این ذهن ماست که به ما میگه در هر موقعیتی چه رفتار و واکنشی داشته باشیم.
حتی بزرگسالان هم سال‌های سال نیاز دارن روی ذهنشون چه
کار کنند برسه به کودکانی با استعداد‌های ناب و محدودیت‌های فکری خانواده یا جامعه‌ای که در آن بزرگ میشن. واقعا اول از همه ما بزرگترها باید یاد بگیریم این عزت نفس رو به بچه‌ها بدیم تا در آینده دچار ابهامات و سردرگمی‌های که خودمون دچارش شدیم، نشن. با تشکر از ترجمه خوب و روان و با تشکر از کتابراه برای معرفی این نوع کتاب‌های آگاهی بخش💐
Mehrnaz
۱۴۰۲/۹/۱۴
برای پسرم که پنج سالشه هرشب میخونم
با خواندن این کتاب پسرم یاد گرفت برنامه ریزی کنه برنامه‌ی هفتگی رو خودش نقاشی میکنه و طبق اون کارهاشو انجام میده و هر موقع خودش یا من و باباش عصبانی میشیم میگه تا ده بشمردید
و.... خیلی نکته‌های مفید دیگه
سمیه صفری
۱۴۰۲/۴/۱۴
این کتاب رو برای دخترم خریدم.
خیلی کوتاه با مثالهای خوب مطلب رو میرسونه‌
خوندنش به بچه‌ها کمک میکنه تا حدودی به استرس غلبه کنن و کنترلش کنن.
از خریدش راضیم.
از کتابراه بابت این کتاب مفید ممنونم
هدی چناشکی
۱۴۰۲/۱۲/۹
کتاب خیلی خوبی بود و دختر من از خوندش لذت بردیه کتاب که با خوندش اعتماد به نفس آدم بیشتر میشه و واقعا عالی بود ۵ تا ستاره هم براش کمه.پیشنهاد میکنم شما هم بخرید وبخونید
Parvane 1396
۱۴۰۲/۱/۱۳
خیلییی خوب بود کوتاه اما موثر، اینکه بچه متوجه میشه از انجام دادن هیچکاری خجالت نکشه و وقتی کاری رو انجام میده حس خوبی نسبت به خودش داشته باشه، شخصا خیلی خوشم اومد ممنونم از کتابراه ❤🌹
زارع
۱۴۰۲/۴/۶
واقعا عالی بود بهترین قصه‌ای بود که تو این چند وقت واسه پسرم خوندم چقدر اینجور داستانها عالی و آموزنده و کاربردی هستند هزار ستاره هم واسش کمه
مهتاب...
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
کتاب بسیار خوبیه برای آموزش مدیریت زمان به کودکان و اعتماد به نفس در آنها. نقاشی‌ها هم قشنگ و دلنشینه.
سپاس از معرفی این کتاب
Faeze Yazdani
۱۴۰۲/۶/۲۳
برای دختر ٧ سالم خوندم مناسب بود نکته های خوبی داشت کم و مفید و ربان گویایی داشت کتاب متشکرم از نویسنده و تصاویر عالی بود
مریم جلالی
۱۴۰۲/۴/۲۱
آموزش تقویت ذهن هدف کتاب بود اما بنظرم می‌شد بهتر از این نوشت. کلمات سنگین هم در متن کتاب بود که بنظر مناسب کودکان نبود!
پریسا فرهنگ
۱۴۰۲/۹/۲۵
این که خیلی خیلی خوب بود و همه‌ی بچه‌ها باید این کتاب رو بخوانند از این رو که سعی کرد فکرش رو قوی کنه خیلی خوشم اومد
آرتمیس افشار
۱۴۰۲/۸/۱۷
بسیار عالی بود و برای آموزش به دخترم تکنیک‌های خوبی رو به من یاد داد. خواندن این کتاب رو به والدین پیشنهاد میکنم
فهیمه عسکری زاده
۱۴۰۲/۳/۲۱
خیلی کتاب خوبی بود در قالب داستان به کودک یاد داده که چجوری خودشو کنترل کنه و برای کاراش برنامه ریزی و تلاش کنه....
Arash qashghai
۱۴۰۲/۲/۷
کتابی که بتواندذهن فرزندانمان را در جهت غلبه بر ترس هایشان و تلاشهای مکرر برای رسیدن به هدفشان پرورش دهد عالی است
⁦(✯ᴗ✯)⁩
۱۴۰۲/۸/۲۴
واقعا عال بود این برای هدیه بچه کوچیک خوبه چون یاد میگرن تلاش و برنامه ریزی و.. کنن
نجفی
۱۴۰۲/۴/۲۴
اسمش بسیار جذاب بود و دخترم هرروز بکار میبره و این یعنی کتاب تاثیر خودش رو داره می‌گذاره. ممنونم.
مشاهده همه نظرات 45

راهنمای مطالعه کتاب دختری با ذهن قدرتمند

برای دریافت کتاب دختری با ذهن قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.