معرفی و دانلود کتاب دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت

عکس جلد کتاب دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت

کتاب دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت شامل دو داستان دلنشین و کودکانه به قلم محمدرضا یوسفی است، داستان اول ماجرای تغییر فصل و آمدن بهار و داستان دوم ماجرای به دنیا آمدن فرزند جدیدی در خانواده را با بیانی ساده و شیرین بازگو می‌کند.

موضوع کتاب دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت چیست؟

داستان اول کتاب دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت (A girl who does not tell her name to anyone) که عنوان کتاب هم از این داستان گرفته شده است، قصه‌ی ننه پیرزن است که مثل همیشه خانه را مرتب کرد، سفره هفت سین را چید و پای سفره نشست، تا عمو نوروز که پیام‌آور بهار است بیاید، اما پیرزن خبر نداشت که دیو سرما باعث شده تا عمو نوروز خوابش ببرد. در همین زمستان، دختر کوچولویی که اسمش را به کسی نمی‌گفت، منتظر بهار بود اما بهار نیامد. او گندم آورد و شروع به سبز کردن سبزه کرد. چند روز که گذشت دختر کوچولو دید که گندم‌ها سبز شدند و بهار رسید...

داستان دوم این کتاب به نام «خواب شیرین» ماجرای امیرحسین پسر کوچولویی می‌باشد که خیلی نگران سلامتی مادرش است، چون که قرار هست به زودی صاحب یک خواهر کوچولوی جدید شود. او دعا می‌کند و از خدا می‌خواهد که خواهرش سالم به دنیا بیاید تا اینکه یک شب که خواب بود، خواب فرشته‌ای را دید که به او گفت نگران نباش به زودی خواهر کوچولویت سالم به دنیا می‌آید. خواب امیر حسین آنقدر شیرین بود که دوست نداشت از خواب بیدار شود.

کتاب «دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت» مناسب چه کسانی است؟

دو داستان خواندنی و زیبای کتاب در کنار تصویرگری‌های چشم‌نواز آن، برای کودکان 4 تا 8 سال جذاب و سرگرم کننده است، همچنین این کتاب به موضوعات مهمی چون به دنیا آمدن فرزند جدید در خانواده و تغییر فصل پرداخته است که برای کودکان آموزنده می‌باشد و آن‌ها را با این مسائل آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب «دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت» می‌خوانیم:

چند وقت است که مامان یک بچه قورت داده، بابا او را تند تند پیش دکتر می‌برد تا بچه را همان‌طور که قورت داده پس بدهد. مامان بعضی وقت‌ها اوهوم اوهوم گریه می‌کند، آخه بچه هی توی شکمش بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود. بیچاره بابا هم برای مامان نگران است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-964-12-0851-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت

برای دریافت کتاب دختری که اسمش را به کسی نمی‌گفت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.