معرفی و دانلود کتاب دست‌های پرتوان: با تمرینات جلو بازو، پشت بازو، ساعد

برای دانلود قانونی کتاب دست‌های پرتوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دست‌های پرتوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دست‌های پرتوان: با تمرینات جلو بازو، پشت بازو، ساعد

دیوید ساندلر در کتاب دست‌های پرتوان تمریناتی تخصصی را جهت بهبود ظاهر و تقویت عضلات دستان شما از جمله ساعد، جلوبازو و پشت‌بازو ارائه می‌دهد. بابه‌کارگیری تمرینات این اثر دستان شما دو چندان قدرتمندتر خواهند شد و شکل ظاهری زیباتری پیدا خواهند کرد.

درباره کتاب دست‌های پرتوان:

شکی نیست که همه‌ی ما در کارهای روزمره‌ی خود از دست‌هامان کمک می‌گیریم. به‌عبارتی دست‌ها در همه‌ی فعالیت‌های روزانه‌ی ما درگیر هستند و این امری‌ست غیرقابل‌انکار. دیوید ساندلر (David Sandler) در کتاب دست‌های پرتوان تمریناتی را برای شما ارائه کرده که با به‌کارگیری و انجام آن‌ها می‌توانید عضلات دستان خود را تقویت کنید و در پی‌ آن، ظاهرشان را نیز بهبود ببخشید. استقامت و قدرتی که انجام این تمرینات به دست‌های شما می‌بخشند، به‌راحتی و پس از مدتی کوتاه قابل مشاهده است.

بنابراین اگر به دنبال آن هستید که ظاهر و عملکرد دست‌های خود را بهبود ببخشید، همه‌ی آنچه که نیاز دارید در کتاب دست‌های پرتوان جای گرفته است. وقت آن رسیده که تمرین‌های اصولی این اثر را به‌شیوه‌ای مستمر انجام دهید و نتیجه‌ی دلخواه خود را به دست آورید. تمرین خم‌کننده‌های پنجه، بهتر کردن عضلات جلوبازو و راهنمایی‌هایی برای متناسب کردن عضلات پشت بازو تنها گوشه‌ای از تمریناتی‌ست که ساندلر به شرح آن‌ها می‌پردازد.

خوب است اشاره کنیم کتابی که پیش روی شماست در واقع قسمتی از کتابی مفصل‌تر است که اصول تمرین با وزنه (Fundamental Weight Training) نام دارد. این کتاب اولین بار در سال 2010 منتشر شد و منتقدان و مخاطبان از آن استقبال کردند. اکنون این اثر به فارسی برگردانده و با درنظرگرفتن فصول آن، به قسمت‌های مختلف تقسیم شده است و هر یک بر اساس محتوا و مطالب آن نام‌گذاری شده‌اند.

در نکوداشت کتاب دست‌های پرتوان:

دیوید ساندلر در کتاب تازه‌ی خود، بهترین اطلاعات، برنامه‌ها و تمرینات را برای قوی‌تر شدن ارائه می‌دهد. (جیم استوپانی، سردبیر ارشد مجله عضلات و تناسب اندام)

کتاب دست‌های پرتوان مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی کتاب دست‌های پرتوان به ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش پیشنهاد می‌شود.

با دیوید ساندلر بیشتر آشنا شویم:

اگر دیوید ساندلر را یکی از برجسته‌ترین نویسندگان و مشاوران علمی جهان بنامیم، هیچ اغراق نکرده‌ایم. او به عنوان مشاور علمی در بسیاری از سریال‌های تلویزیونی حضور داشته و عضو هیئت مشاوران مجله‌ی «Muscle and Fitness» است. ساندلر بیش از پنج کتاب، بیست مقاله‌ی علمی و بیش از صدوپنجاه مقاله در زمینه‌ی تمرینات ورزشی به چاپ رسانده است. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب 21 حرکت کششی آسان و ساده صبحگاهی و روزانه و تمرینات آسان شکم و پهلو اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دست‌های پرتوان می‌خوانیم:

دست‌ها شامل عضلات سه‌سر بازو در پشت، عضلات دوسر بازو در جلو و ساعدها هستند. عضله سه‌سر بازو مسئول باز کردن دست از مفصل آرنج است. عضله سه‌سر بازو در بسیاری از حرکات پرتابی و فشاری درگیر می‌شود. همان‌طور که از نامش پیداست عضله سه‌سر بازو سه‌سر دارد که همگی عملکرد مشابه دارند. با آنکه مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد با تمرینات ویژه می‌توان هر سر را به‌طور مجزا درگیر کرد ولی بیشتر تحقیقات نشان می‌دهند که ژنتیک تاثیر بیشتری در مقایسه با تمرین دارد. افراد مبتدی باید بر اجرای صحیح تمام تمرینات باز کردنی تمرکز کنند. عموما هدف آن است که عضله هنگام انقباض شبیه نعل اسب باشد.

عضله دوسر بازو عضله‌ای است که بیشتر از همه حرکت خم شدن را انجام می‌دهد و مشخص‌ترین عضله است. در بسیاری مواقع، عضله دوسر بازو نقطه تمرکز برنامه تمرین یک بدنساز است. نکته جالب‌توجه آن است که این عضله دوسر تنها خم‌کننده دست نیست. دو عضله خم‌کننده قوی دیگر یعنی عضله پشت بازویی و عضله بازویی هنگام تمرین، با این بخش، فعال می‌شوند.

برخلاف باور عمومی هیچ تمرینی نمی‌تواند به بهبود شکل ویژه عضله دوسر بازویی کمک کند. تلاش زیاد و استعداد ژنتیکی موردنیاز است. ساعد عضلات زیادی دارد که مچ و انگشتان را خم می‌کنند. در بعضی شخصیت‌های کارتونی نشان داده شده که خوردن اسفناج موجب افزایش اندازه ساعد می‌شود ولی بیشتر باید تمریناتی مانند گرفتن با پنجه برای افزایش حجم انجام شود. ساعدها در بسیاری از تمرینات کشیدنی، بسیار فعال می‌شوند به شرط آنکه از باندها برای بلند کردن وزنه استفاده نشود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
جلو بازو با جفت دمبل
فشار دادن به پایین با عضله سه‌سر بازویی
خم کردن مچ (ساعد)
جلو بازو خم با دمبل به‌صورت تکی
جلوبازو هالتر ایستاده
جلوبازو سیم‌کش
جلوبازو لاری
جلوبازو با هالتر دست برعکس
پشت بازو هالتر خوابیده به پشت
حرکت دیپ
حرکت دیپ روی میز
پرس پشت بازو دست جمع روی میز
پشت بازو کیک‌بک با دمبل
پشت بازو دمبل تک دست ایستاده
پشت بازو سیم‌کش دست برعکس
چرخش مچ
بهتر کردن عضلات جلوبازو (دوسر بازویی)
راهنمایی‌ها برای متناسب کردن عضلات پشت بازو
تمرین خم‌کننده‌های پنجه
نمایش تفنگ‌هایتان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دست‌های پرتوان: با تمرینات جلو بازو، پشت بازو، ساعد
نویسنده
مترجمابراهیم درتاج، حمیدرضا قاسم پور، مهدی صادقی
ناشر چاپیانتشارات بامداد کتاب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-622-616746-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دست‌های پرتوان

محمد سجاد شریفی
۱۴۰۲/۶/۳۰
زیاد کتاب با کیفیتی نیست بدرد افرادی که تازه کار هستن میخوره، برای افراد سطح بالا میگم نخونن
Ali King
۱۴۰۱/۲/۲۵
خوب بود ولی متاسفانه فقط روی بازوها مانور میده و تمام تمریناتش رو هم میشه در اینترنت پیدا کرد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دست‌های پرتوان

برای دریافت کتاب دست‌های پرتوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.