معرفی و دانلود کتاب دفتر خاطرات هیولاها 4: در دام سبزیجات آدم خوار

عکس جلد کتاب دفتر خاطرات هیولاها 4: در دام سبزیجات آدم خوار
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دفتر خاطرات هیولاها 4: در دام سبزیجات آدم خوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دفتر خاطرات هیولاها 4: در دام سبزیجات آدم خوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دفتر خاطرات هیولاها 4: در دام سبزیجات آدم خوار

تروی کامینگز، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در کتاب دفتر خاطرات هیولاها 4: در دام سبزیجات آدم خوار، ادامه‌ی ماجراهای الکساندر پسرک مو فرفری را به تصویر می‌کشد که همچنان مراقب هیولاهاست. اما چه چیزی می‌تواند از هیولاهای غول پیکر سبزیجات ترسناک‌تر و هیولاتر باشد؟!

موضوع کتاب دفتر خاطرات هیولاها 4: در دام سبزیجات آدم خوار چیست؟

در کتاب در دام سبزیجات آدم خوار (Chomp of the Meat-Eating Vegetables) جلد چهارم از مجموعه‌ی دفتر خاطرات هیولاها، الکساندر فکر می‌کند که هیولاها در مدرسه هستند و همچنان مراقب آن‌هاست. برنامه غذایی مدرسه عادی نیست و هر روز کیک و بستنی به جای ناهار به بچه‌ها می‌دهند. کل همکلاسی‌های الکساندر بدون دلیل گریه می‌کنند و دوستش ریپ نیز گم می‌شود. الکساندر باید قبل از اینکه دیر بشود و همه‌ی مردم شهر غذای هیولاها شوند، فکری کند...

درباره مجموعه‌ی دفتر خاطرات هیولاها:

نخستین جلد از این مجموعه جذاب و هیجان‌انگیز در سال 2013 انتشار یافت که با استقبال بسیار زیاد مخاطبان کتاب، یعنی کودکان مواجه شد. متن کتاب‌های مجموعه دفتر خاطرات هیولاها (The Notebook of Doom) ساده و روان است و خواندن آن‌ها سریع پیش می‌رود به همین دلیل این کتاب‌ها به تقویت مهارت مطالعه و تند خوانی کودکان کمک می‌کند. تروی کامینگز (Troy Cummings) علاوه بر نویسندگی، تصویرگری کتاب‌های این مجموعه محبوب را هم بر عهده داشته است.

در پایان هر جلد از کتاب‌های دفتر خاطرات هیولاها بخشی شامل مجموعه‌ای از سوال‌ها و تمرین‌ها قرار داده شده تا کودکان بعد از مطالعه کتاب، بیشتر بتوانند با فضای آن ارتباط برقرار کنند، مروری دوباره بر داستان داشته باشند و برای مطالعه جلد بعدی کتاب آماده و هیجان‌زده بشوند. انجام تمرین‌های عملی گفته شده در پایان کتاب که شامل درست کردن کاردستی هم می‌شوند باعث افزایش خلاقیت کودکان و مهارت‌های عملی و دست ورزی آن‌ها می‌شود.

کتاب دفتر خاطرات هیولاها 4: در دام سبزیجات آدم خوار مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 7 تا 12 ساله‌ی علاقه‌مند به داستان‌های تخیلی و موجودات خیالی، دوست داشتنی و خنده‌دار خواهد بود.

در بخشی از کتاب دفتر خاطرات هیولاها 4: در دام سبزیجات آدم خوار می‌خوانیم:

الکساندر با احتیاط به سمت جالباسی رفت... نگاه دقیقی به آن انداخت و با خودش گفت: «کت و کلاه؟ لباس‌های تغییر چهره!!! چه قدر مشکوک! اما صبرکن ببینم! برای اینکه مطمئن شوم، بد نیست نگاهی به دفترچه‌ی هیولاها بیاندازم»

الکساندر دفترچه‌ی کهنه‌ای را از تووی کوله پشتی‌اش بیرون آورد. او این دفترچه را اولین روزی که به استرمانت آمدند،
پیدا کرده بود. تووی این دفترچه پر از تصاویر و نوشته‌هایی درباره‌ی هیولاها بود. او دفترچه را از وسط باز کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: حمله به جالباسی
فصل 2: غذای موش محبوب استرمانت
فصل 3: یخبندان در مدرسه
فصل 4: گریه، گریه و گریه
فصل 5: ناهار امروز: دسر
فصل 6: ما ترشی هستیم؟
فصل 7: آماده... هدف... پرتاب!
فصل 8: کلاس تاریک!
فصل 9: پرستار جدید
فصل ‌10: راز سرما
فصل 11: بزرگ، نارنجی وگرسنه!
فصل 12: آقای آداب دان
فصل 13: مدرسه‌ی جدید
فصل 14: زندان کدوتنبلی
فصل ‌15: باران سالادی
فصل 16: یک شام خوشمزه!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دفتر خاطرات هیولاها 4: در دام سبزیجات آدم خوار
نویسنده
مترجممحسن رخش خورشید
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-8111-25-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دفتر خاطرات هیولاها 4: در دام سبزیجات آدم خوار

برای دریافت کتاب دفتر خاطرات هیولاها 4: در دام سبزیجات آدم خوار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.