معرفی و دانلود کتاب ده برابر خوشحال‌تر

عکس جلد کتاب ده برابر خوشحال‌تر
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ده برابر خوشحال‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ده برابر خوشحال‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ده برابر خوشحال‌تر

تاکنون در زندگیتان احساس یاس و ناامیدی داشته‌اید؟ آیا می‌خواهید شادی و رضایت واقعی را تجربه کنید؟ اوئن اوکین در کتاب ده برابر خوشحال‌تر به شما یاد می‌دهد که در برابر سختی‌ها و ناملایمات زندگی از خود مقاومت نشان دهید و با استفاده از راهکارهای ارائه شده در این کتاب به احساس افسردگی خود پایان دهید.

درباره کتاب ده برابر خوشحال‌تر:

این کتاب فقط برای خواندن نوشته نشده بلکه برای هدایت و دادن بینش و جدا کردن مسائلی که مانع راه خوشبختی و زندگی شما می شوند به نگارش درآمده است. این موانع در کتاب حاضر در 10 دسته قرار گرفته‌اند که شامل گذشته، ذهن، پشیمانی، نگرانی، دیگران، رفتارهای ناکارآمد، ملامت، مقایسه، اعتیاد به غم و آینده می‌شود.

تمام این رفتارها و دغدغه‌ها نقش به سزایی در داشتن احساس ناخشنودی دارند. پس با استفاده از مکانیسم‌های آرام‌سازی که در کتاب ده برابر خوشحال‌تر (Ten Times Happier) به شما آموزش داده شده است، شانس بیشتری برای احساس رضایت و خوشحالی نسبت به قبل دارید.

در زمان خواندن این کتاب شما بر روی یک فرایند چهار مرحله ای کار خواهید کرد: چرا شما تلاش می کنید؟ فرایندهای اساسی روان شناختی چیست؟ راه حل های برای حرکت به جلو به چه تعهدی نیازمند هستند؟ چگونه این کار زندگی شما را بهبود می بخشد و به سعادت شما کمک می‌کند؟

تنها چیزی که نیاز دارید یک ذهن باز است و زمانی برای فکر کردن به مطالبی که ارائه می شود. همچنین داشتن یک دفترچه برای نوشتن افکار، نکات و پیشرفت  شما مفید خواهد بود.

چند نکته که با مطالعه کتاب ده برابر خوشحال‌تر خواهید آموخت:

1. تنها تضمینی که شما در زندگی دارید، همین لحظه حال است، پس وقت‌تان را برای آینده هدر ندهید.
2. درون هر چیز فقط به دنبال لذت باشید.
3. زمانی که با دیگران صرف می کنید بسیار ارزشمند است، از آن به درستی استفاده کنید.
4. بیشتر چیزها در انتها به خودی خود درست می شوند.
5. نگرانی درباره آینده مانع خوشحالی از چیزهایی که اکنون دارید، می شود.
6. راهی که موجب به وجود آمدن اشتیاق در شما می شود را دنبال کنید و منتظر فردا نباشید.
7. هر آنچه که به دنبال آن هستید، در شما وجود دارد.
8. برای هرچه که زندگی در اختیارتان می گذارد، سپاس‌گزار باشید.
9. این زمان مختص شماست.
10. قدر هرلحظه از زندگی را بدانید.

کتاب ده برابر خوشحال‌تر مناسب چه کسانی است؟

چنانچه در زندگی خود با عواملی دست و پنجه نرم می‌کنید که شما را از رسیدن به احساس شادی و خوشبختی واقعی باز می‌دارند، مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

با اوئن اوکین بیشتر آشنا شویم:

او در بلفاستِ ایرلند شمالی و در میان مشکلات یک خانواده کارگری بزرگ شد و در اوایل بیست سالگی، ایرلند را به مقصد لندن ترک کرد. اوئن اوکین (Owen O’Kane) روان درمانگری است که در چندین شاخه درمانی که مشکلات روزمره زندگی، احساسات و ذهن را مدیریت می کند، تعلیم دیده و در زمینه دوگانه پزشکی و روان درمانی با بیش از 25 سال سابقه کاری در مراقبت از سلامت فعالیت می کند. نخستین کتابی که اوئن اوکین منتشر کرد کتاب «10 تا ذن» نام دارد.

جملات برگزیده کتاب ده برابر خوشحال‌تر:

- در طول روز چند دقیقه ای دست از کار بکشید و به احساسات خود در آن لحظه توجه کنید.
- زندگی با قوانینی که برای شما آسان نیست، سخت است؛ درست مثل راه رفتن با کفشی است که اندازه شما نیست و می تواند دردناک، ناراحت کننده و محدود کننده باشد.
- ذهن ما مرکز تمام تجربیات ما است. شما می آموزید تا کنترل ذهنتان را به عهده بگیرید؛ تا ذهنتان نتواند شما را کنترل کند.
- اگر شما ذهنی که می گوید اتفاق خوبی برای شما نخواهد افتاد را جدی بگیرید، آنگاه شما دید مثبت به زندگی و احتمال رخ  دادن اتفاقات خوب را از دست خواهید داد.

در بخشی از کتاب ده برابر خوشحال‌تر می‌خوانیم:

فیلسوف معروف، سارتر، زمانی جهنم را به «انسان ها» تشبیه کرد. اگر صادق باشیم در گفته او نکته ای وجود دارد. همه ما در زندگی خود شخص یا اشخاصی را داریم که نوعی جهنم برای ما درست کرده اند. شاید بهتر است که این جمله را این گونه بیان کنم: در زندگی همه ما اشخاصی وجود دارند که به آن ها «اجازه» داده ایم که جهنمی برای ما بسازند. بله چیزی که در اینجا برای ما به عنوان شخصی بالغ جالب است داشتن حق انتخاب در پاسخگویی به دیگران است. ما دیگر کودک و ناتوان نیستیم. زمان هایی هستند که در شرایط بحرانی ما به کمی کمک احتیاج پیدا می کنیم.

من حدس می زنم که شاید شما در این لحظه به افرادی فکر می کنید که حضور مفیدی در زندگی شما ندارند و موجب پیشرفت شما نمی شوند. این اشخاص ممکن است فامیل شما، همکاران، همسایه ها، افرادی که هر روز در مکان های عمومی می بینید یا اشخاصی از گذشته شما باشند. هرچند، خبر خوب این است که شما حق این انتخاب را دارید درباره دیگران چه چیزهایی را تحمل کنید.

شما این انتخاب را دارید که مکان یا شرایطی که شما را ناراحت یا معذب می کند را ترک کنید، شما می توانید بین خود و افراد مشکل آفرین فاصله ایجاد کنید. شما توانایی این را دارید که تصمیم بگیرید که چگونه به اعمال آن ها واکنش نشان دهید و تاثیرات آن ها را کاهش دهید. بله این حق مسلم شماست که انتظار احترام و رفتار معقول از افراد حاضر در زندگی تان داشته باشید. اکنون اجازه دهید شفاف صحبت کنم، این گفته ها به این معنی نیست که دیگران حق این رفتارها را ندارند بلکه به این معنی است که شما با چه چیزهایی کنار خواهید آمد. این به قدرت شما بستگی دارد. شما هستید که تصمیم می گیرید تا مرزهایی را برای افرادی بگذارید که سد راه خوشبختی شما هستند. این شامل میزان زمانی که با آن ها می گذرانید و دانستن این نکته که چه موقع از آن ها فاصله بگیرید یا چه توقعاتی داشته باشید می شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ده برابر خوشحال‌تر
نویسنده
مترجمگل مریم ناظر
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-7433-31-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ده برابر خوشحال‌تر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ده برابر خوشحال‌تر

برای دریافت کتاب ده برابر خوشحال‌تر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.