معرفی و دانلود کتاب هدیه‌ای برای مامان: با طبقه‌بندی اشیا آشنا شویم

عکس جلد کتاب هدیه‌ای برای مامان: با طبقه‌بندی اشیا آشنا شویم
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هدیه‌ای برای مامان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هدیه‌ای برای مامان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هدیه‌ای برای مامان: با طبقه‌بندی اشیا آشنا شویم

هدیه خریدن برای عزیزانمان می‌تواند آن‌ها را بسیار خوشحال کند، اما همیشه لازم نیست برای کسانی که دوستشان داریم کادوهای خاص و گران‌قیمت بخریم. هان لیو یانگزائو در کتاب هدیه‌ای برای مامان داستان پسربچه‌ای به نام توتو را برایتان تعریف می‌کند که می‌خواهد با خرید یک هدیه‌ی تولد متفاوت برای مادرش او را حسابی خوشحال کند. او برای تهیه‌ی این هدیه به خیلی از مغازه‌ها سر می‌زند و انواع لباس، کلاه و جواهرات زیبا را تماشا می‌کند، اما او برای خرید بعضی از این هدیه‌ها پول کافی ندارد و از طرفی حس می‌کند آن‌ها آن‌قدرها هم که باید، خاص نیستند. تا این‌که به خانه می‌رود و با دیدن اتاق به‌هم‌ریخته فکر جالبی به سرش می‌زند...

کتاب هدیه‌ای برای مامان را نشر تازه‌ها منتشر کرده و ناشر الکترونیکی آن انتشارات دانی است. گفتنی‌ست ترجمه‌و بازنویسی این اثر بر عهده‌ی مرجان رزمی بوده است. خواندن کتاب پیش رو به شما کمک می‌کند با انجام کارهای ساده دیگران را شاد کنید.

کتاب هدیه‌ای برای مامان مناسب چه کسانی است؟

کودکان 2 تا 5 ساله می‌توانند به همراه والدین یا مربی خودشان این کتاب تصویری جذاب را بخوانند و از تصاویر زیبای آن لذت ببرند.

در بخشی از کتاب هدیه‌ای برای مامان: با طبقه‌بندی اشیا آشنا شویم می‌خوانیم

توتو یک جعبه پر از وسایل قشنگ دارد. او اسمش را جعبه‌ی گنجینه گذاشته است. توتو سراغ گنجینه‌اش رفت. توی جعبه همه‌چیز بود: دکمه‌های رنگی، توپ‌های رنگی بزرگ و کوچک، پَرهای سبز و قهوه‌ای، و خیلی چیزهای دیگر. توتو نتوانست از بین آن‌همه وسایل، چیزی پیدا کند که به مادرش هدیه بدهد. توتو خیلی ناراحت شد و با خودش گفت: «حالا چه کار کنم؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هدیه‌ای برای مامان: با طبقه‌بندی اشیا آشنا شویم
نویسنده
مترجممرجان رزمی
ناشر چاپیانتشارات تازه‌ها
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-687956-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هدیه‌ای برای مامان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هدیه‌ای برای مامان

برای دریافت کتاب هدیه‌ای برای مامان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.