معرفی و دانلود کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم: همسویی کوانتومی

عکس جلد کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم: همسویی کوانتومی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم: همسویی کوانتومی

کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم نوشته‌ی مهدی داعی شما را با نیروهای نهفته‌ی درونتان و همچنین جهان کائنات آشنا می‌کند. شما می‌توانید با مدد گرفتن از نبوغ کائنات همه‌ی مشکلات خود را حل کنید؛ فقط کافی است که ایمان داشته باشید و بگذارید بیداری محض شما را فرابگیرد. کتاب حاضر در این مسیر شما را یاری خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم

اگر کسی به شما می‌گفت که بیداری محض می‌تواند همه‌ی مشکلاتتان را حل کند، چه پاسخی به او می‌دادید؟! مهدی داعی در کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم از شما می‌خواهد تا هر مسئله‌ای که ذهنتان را به مشغول خود کرده به دست کائنات بسپارید؛ مهم نیست که آن مشکل چیست؛ می‌خواهد سوءهاضمه باشد و یا آرتریت زانو؛ حتی ممکن است در روابطتان به مشکل خورده باشید یا از کار اخراج شده باشید! هر چیزی با همراهی کائنات ممکن است. حال چگونه چنین چیزی محقق می‌شود؟!

مهدی داعی در کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم توضیح می‌دهد که همه‌ی انسان‌ها در سطح خودآگاه ذهن به دنبال راهی برای دریافت پول بیشتر، بدنی زیبا و سالم، رابطه‌ای بهتر و چیزهایی ازاین‌دست هستند و فکر کردن به آن‌ها خوشحالشان می‌کند؛ درصورتی‌که ناخودآگاه ذهن به دنبال این چیزها نیست و اهداف خودش را دارد. انسان هر اندازه خودش را بشناسد و دوست داشته باشد، به همان اندازه‌ی خودِ واقعی‌اش، ناخودآگاه را بیدار کرده و از تصویرسازی‌ها و داستان‌سازی‌های ذهن دور شده است. همین موضوع سبب می‌شود تا زندگی واقعی را تجربه کند. زیرا این ذهن است که انسان را از خود واقعی‌اش دور می‌کند و اگر بتواند با دور زدن این موانع خودش را همان‌گونه که هست دوست داشته باشد، با بیداری محض مرتبط شده و می‌تواند معجزه کند. نویسنده‌ی کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم از شما دعوت می‌کند تا با چند دقیقه مطالعه‌ی کتاب از قدرت آگاهی محض متحیر شوید. این کتاب با استفاده از فرایندهای علمی، آموزشی را ارائه می‌کند که هرکسی می‌تواند آن را تمرین کند و فرابگیرد.

کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم نوشته‌ی مهدی داعی، ادامه‌ی جلد اول همین کتاب است، نویسنده بحثش را با شناخت خود شروع می‌کند. باید بدانید تا زمانی که خودتان را نشناسید و به پتانسیل بی‌نهایت خود پی نبرید، نمی‌توانید به نسخه‌ی بی‌نظیرتان تبدیل شوید. ابتدای امر باید بدانید همه‌ی اهدافی که الان در سر دارید و تمام چیزی که نگرانش هستید مسائل ساختگی توسط ذهنتان است. شما باید با ناخودآگاه خود به سمت حقیقت محض حرکت کنید. حقیقت محض خودتان. هنگامی‌که به خود واقعی‌تان برسید می‌فهمید چه چیزی را دوست دارید و قصد دارید برای چه چیزی تلاش کنید؛ جوهره‌ی اصلی شماست که مشخص می‌کند شما به چه چیزی برسید و چه چیزی را از خود جدا کنید.

مهدی داعی در کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم بیان می‌کند وقتی شما خودتان را بشناسید با نیت واقعی زندگی نیز هماهنگ می‌شوید؛ کائنات به کمکتان می‌آید و شما متوجه می‌شوید بازی زندگی را فهمیده‌اید و می‌توانید همانی شوید که روحتان و خدا از شما می‌خواهند. چراکه هریک از انسان‌ها به‌عنوان امتدادی از آگاهی محض به دنیا آمده‌اند و دارای پتانسیل و خواست روحانی هستند. تمامی انسان‌ها مستعد رسیدن به حقیقت محض هستند و این میل و خواست متعالی در روح و ضمیر آن‌ها نهفته است. انسان‌ها وظیفه ‌دارند تا در این دنیا تجربیاتی را به دست بیاورند که به دانش ابتدایی‌شان اضافه شود،به‌طوری‌که دانش آن‌ها در هنگام مرگ از مقدار اولیه بیشتر شده باشد؛ اما این دانش و تجربیات با مواردی که ذهن خودآگاه در اختیار ما قرار می‌دهد به دست نمی‌آید؛ بلکه با استفاده از ناخودآگاهمان و پیش‌روی به سمت حقیقت محض است که به خواسته‌های اصلی و روحانی‌مان می‌رسیم.

مهدی داعی پس از بحث درباره‌ی شناخت خود و فهمیدن نیت زندگی در بخش بعدی از کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم به این نکته می‌پردازد که سرنوشت شما توسط کائنات رقم می‌خورد. سرنوشت شما تحت تأثیر نیروی کارمای حل نشده است. این کارمای حل‌نشده است که باعث می‌شود به تقدیرات تن دهید؛ اما این کارمای حل‌نشده چیست؟ کارمای حل‌نشده همان احساسات منفی هستند که شما به علت درک نادرست از اتفاقات، واکنشی ناآگاهانه از خود نشان داده‌اید و این احساس منفی درون شما رخنه کرده است. نکته‌ی جالب‌توجه این است که هم احساس بد و کارمای حل‌نشده و همچنین میل و تقاضای رفتن به سمت حقیقت محض، همگی درون شماست و شما با شناخت خود می‌توانید کائنات را به‌عنوان پشتیبان در کنار خود داشته باشید و سرنوشتتان را آن‌طور که روحتان می‌خواهد بسازید.

کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم نوشته‌ی مهدی داعی توسط انتشارات موج سوم عرضه شده است.

کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به تمام علاقه‌مندان کتاب‌های خودشناسی و انرژی درمانی توصیه می‌شود.

با مهدی داعی بیشتر آشنا شویم

مهدی داعی نویسنده‌ی کتاب‌هایی درباره‌ی خودشناسی و موفقیت و رشد شخصی است. از آثار او می‌توان به کتاب «کیمیای عشق الهی» و «راز بزرگ هستی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم: همسویی کوانتومی می‌خوانیم

آرامش، حالت طبیعی و ذاتی شماست، چیزی که بدون هیچ گونه قید و شرطی هستید و زمانی که در طول روز درگیر احساسات شرطی‌شده نباشید می‌توانید آن را حس کنید. زمانی که بتوانید با انجام همسویی کوانتومی؛ با انرژی زندگی وصل شده و حس خوب ناشی از آن را درونتان احساس کنید، می‌توانید عمیقاً درک کنید که آرامش، حالت طبیعی‌تان است که ورای افکار و احساسات شرطی‌شده درون ذهن‌تان منتظر است تا خودش را به شما نشان دهد.

با همسویی کوانتومی به بهترین شیوه به سلول‌های بدنتان می‌آموزید که چگونه بدون احساسات منفی همچون ترس، استرس، غم و افسردگی زندگی کنند و لذا هر گونه شرطی‌شدگی از قبل از درون آن‌ها حذف می‌شود و یاد می‌گیرند چگونه بدون اعتیاد به حس درونی منفی کار کنند. با جایگزین نمودن حس‌های مثبت به جای منفی‌ها، باورهایتان نیز خود به خود اصلاح شده و خطوط نورونی درون مغزتان نیز همسو با جریان زندگی شده و به این ترتیب، شفا رخ می‌دهد. به عنوان مثال تا زمانی که از درون حس بدی نسبت به خودتان داشته باشید، ارتباطتان با جریان زندگی قطع می‌باشد. برای این‌که از درون، خوبی و زیبایی خاصتان را به عنوان امتدادی منحصر به فرد از خداوند حس کنید، باید بدانید ژن‌هایی که به شما به ارث رسیده و نیز شرطی‌شدگی منفی و نامطلوبی که در اوایل کودکی داشته‌اید، ممکن است باعث شوند باور کنید موجودی نالایق، زشت و بد هستید و لذا بترسید که دیگران طردتان کرده و یا درباره شما قضاوت بدی کنند. به این ترتیب، نمی‌توانید بر اساس حقیقت وجودی‌تان زندگی کنید و درد می‌کشید. وقتی بتوانید حس ارزشمندی‌تان را از حقیقت درونی خود بگیرید؛ می‌فهمید چه آرزویی دارید.

زمانی که حس مثبتی به شما دست می‌دهد نشان می‌دهد با آگاهی محض همسو هستید و در عین حال به آن اجازه می‌دهد تا به طور فعال و آزادانه فکر نموده، حس کند و هارمونی کامل را در قالب تجلی‌های نامحدود خود خلق نماید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 5: من کیستم؟
1-5. خودتان را بشناسید
2-5. بازی زندگی و راهنمای آن
3-5. خود واقعی چیست؟
فصل 6: تکنیک دروازه
تمرین 2. تکنیک دروازه یا توجه قلبی
فصل 7: همسویی کوانتومی
1-7. همسویی یا رِلِه شدن در سطح کوانتومی
2-7. فیزیک انرژی زندگی
3-7. نگاهی عمیق‌تر به امواج مغزی
4-7. وظیفه اصلی خودآگاه ذهن ما چیست؟
5-7. جوهره و اساس هر درمانی
6-7. محاسن همسویی کوانتومی
7-7. مقایسه همسویی کوانتومی با روش‌های دیگر درمانی
8-7. راز نهفته در همسویی کوانتومی
9-7. توهمی به نام زمان
فصل 8: آماده شدن برای شفا
فصل 9: حس درونی
1-9. احساس، حس درونی و حساسیت
2-9. دینامیک عدم مقاومت احساسی؛ تنها راز خوشبختی
3-9. تفاوت حس درونی مثبت و منفی
فصل 10: قدرت نیّت
1-10. نیت چیست؟
2-10. "نیت واقعی" چیست و چگونه می‌توان به آن رسید؟
3-10. تمرکز شفاف ذهنی شرط نیت واقعی
4-10. ارتباط نیت با برداشت ذهنی
5-10. ارتباط نیت با همسویی کوانتومی
6-10. ارتباط نیت با باور
7-10. جوهره نیت واقعی
8-10. شرط لازم برای ماندن در فضای بیداری محض
9-10. تکنیکی کاربردی و راحت برای رسیدن به آرزوهایتان
10-10. چرا نمی‌توانید به رؤیاهایتان برسید؟
11-10. چگونه باید به آگاهی محضی اعتماد کنیم که نمی‌بینیم؟
12-10. نگاهی تازه به قدرت اراده یا حق انتخاب
13-10. چگونه در شرایط بد؛ پذیرش داشته باشیم تا بتوانیم به نیتی قوی و آگاهانه برسیم؟
14-10. بهترین روش مدیریت بحران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم: همسویی کوانتومی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات موج سوم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات219
زبانفارسی
شابک978-622-98416-6-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم

قباد کرمعلی
۱۴۰۲/۶/۲۵
کتابهای آقای داعی اینجوریه که وقتی شروع میکنی به خوندن دیگه نمیتونی کتابو بزاری زمین...
از بس قلمشون و محتواشون عالیه
سیده سهیلا موسوی
۱۴۰۲/۸/۹
یه دنیا ممنون از کتابراه به خاطر اینچنین کتابهایی
علیرضا دانایی
۱۴۰۲/۸/۱۵
کتاب‌های داعی بی نظیرند وکاملا علمی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم

برای دریافت کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.