معرفی و دانلود کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

عکس جلد کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9 نهمین جلد از این مجموعه‌ی محبوب و دوست‌داشتنی است که علیرضا کریمی آن را با هدف افزایش قوه‌ی تخیل و خلاقیت کودکان پدید آورده است. این کتاب یک فرق اساسی با همه‌ی کتاب‌هایی که تا‌به‌حال دیده‌اید دارد. داستان هر صفحه از کتاب نیمه‌تمام است و کودکان با نگاه کردن به تصاویری که هانس ویلهلم خلق کرده است، می‌توانند داستان را هر طور که دوست دارند، ادامه دهند.

درباره‌ی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9

نوشتن داستان باعث می‌شود که کودکان یاد بگیرند افکارشان را بر روی کاغذ بیاورند و با استفاده از همین داستان‌ها، با دیگران ارتباط برقرار کنند. اما برداشتن اولین قدم‌ها برای خلق یک داستان جدید، ممکن است در‌ عین‌ جذاب و سرگرم‌کننده بودن، سخت باشد. علیرضا کریمی برای راحت‌تر کردن این کار، کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9 را خلق کرده است.

شما با این کتاب به فرزندتان کمک می‌کنید که برای داستان‌هایش ایده‌های جدیدی پیدا کند. اگر فرزند شما در نوشتن و داستان‌گویی در اول راه است، کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9 گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسد. علیرضا کریمی با داستان‌های نیمه‌تمام کتاب، ایده‌ی اولیه را به کودک شما می‌دهد و او را با شخصیتی محبوب و خوش‌قلب آشنا می‌کند که مراقب اطرافیانش است. این شخصیت که والدو نام دارد،‌ الهام‌گرفته از نقاشی‌های هانس ویلهلم است که با نویسندگی و تصویرگری مجموعه کتاب‌های کودک و نوجوان در سراسر دنیا شناخته شد. البته در جلد نهم مجموعه داستان بخون داستان بساز،‌ شخصیت موشی هم در کنار والدو قرار دارد که به خلق موقعیت‌های طنز کتاب کمک می‌کند. انتشارات عارف کامل این کتاب را منتشر کرده است.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌ی مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز

مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز داستان خرسی به نام والدو است که به‌دنبال دوست‌های جدید است و همیشه می‌خواهد به آن‌ها کمک کند. تصویرهای کتاب برگرفته از تصویرگری‌های هانس ویلهلم برای مجموعه کتاب‌های والدو است. هدف اصلی علیرضا کریمی از نگارش این کتاب تقویت خلاقیت و قدرت تخیل کودکان بوده است. هر جلد از مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز 12 صفحه دارد و هر صفحه شامل یک تصویر همراه با دو یا سه خط داستان می‌شود. این چند خط سرنخی برای کودکان است تا داستان را ادامه دهند.

کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان رده‌ی سنی 6 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان می‌خوانیم

والدو بذر چند نوع سبزی و میوه مثل پیاز،‌ گوجه‌فرنگی و هویج را در باغچه‌اش کاشت. او بالای هر بذر عکس آن را گذاشت. اما یک عکس عجیب دیده می‌شد. آن عکس... (داستان را ادامه بده.)

والدو و موشی تاب‌بازی می‌کردند. موشی روی تاب نشست و والدو او را هل داد. موشی تاب می‌خورد و شاد بود. وقتی والدو روی تاب نشست،‌ موشی به والدو گفت... (داستان را ادامه بده.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-8653-32-5
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9

برای دریافت کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 9 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.