معرفی و دانلود کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

عکس جلد کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

علیرضا کریمی با الهام گرفتن از مجموعه کتاب‌های والدو اثر هانس ویلهلم، کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8 را خلق کرده. در این کتاب شخصیتی مهربان و محبوب با نام والدو نقش اصلی را دارد. در هر صفحه‌ی کتاب یک داستان ناتمام آمده است. شما با درخواست از فرزندتان برای تمام کردن هر داستان،‌ قدرت تخیل و خلاقیت او را افزایش می‌دهید.

درباره‌ی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8

درس‌های آزاد کتاب فارسی را یادتان هست؟ همان درس‌هایی که بدون هیچ محدودیتی می‌توانستیم در مورد هر چیزی که دلمان می‌خواست در آن‌ها بنویسیم. احتمالاً خیلی از ماها آرزو داشتیم که به آن درس برسیم و هر چه که در چنته داریم، بر روی صفحات کتاب بیاوریم. شاید در ابتدا پیدا کردن موضوع و ایده‌ی اولیه سخت بود؛ اما به‌محض جرقه زدن ایده‌ای در ذهنمان،‌ همه چیز آسان به نظر می‌رسید. همین موضوع نشان می‌‌دهد که چقدر در دوران کودکی به داستان‌گویی و خلق داستان علاقه داشتیم. کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8 به کودکان در خلق ایده‌های نو و بدیع کمک می‌کند.

خرسی را تصور کنید که عاشق دوستی، مهربانی، صلح، محبت و طبیعت است. چنین شخصیتی با روحیه‌ی لطیفی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل شدن به کاراکتر اصلی کتاب‌های کودک است. این خرس لطیف و خوش‌قلب که والدو نام دارد، همواره در تلاش است که به دیگران کمک کند و زندگی را برای دوستانش بهتر گرداند. خالق این شخصیت‌ دوست‌داشتنی، هانس ویلهلم است که با تصویرگری و نوشتن در مورد والدو،‌ او را به جهانیان معرفی کرد. حال علیرضا کریمی با استفاده از تصاویر و نقاشی‌های ویلهلم،‌ داستان‌هایی ناتمام پدید آورده که کودکان باید آن را ادامه دهند. درواقع هر صفحه از کتاب شامل یک تصویر با چند خط توضیح ناتمام است و کادری در هر صفحه با عنوان «داستان را ادامه بده» قرار دارد. هدف از چنین کاری،‌ تقویت خیال‌پردازی و خلاقیت کودکان است. انتشارات عارف کامل کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8 را چاپ کرده است.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌ی مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز

مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز داستان خرسی به نام والدو است که به‌دنبال دوست‌های جدید است و همیشه می‌خواهد به آن‌ها کمک کند. تصویرهای کتاب برگرفته از تصویرگری‌های هانس ویلهلم برای مجموعه کتاب‌های والدو است. هدف اصلی علیرضا کریمی از نگارش این کتاب تقویت خلاقیت و قدرت تخیل کودکان بوده است. هر جلد از مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز 12 صفحه دارد و هر صفحه شامل یک تصویر همراه با دو یا سه خط داستان می‌شود. این چند خط سرنخی برای کودکان است تا داستان را ادامه دهند.

کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان رده‌ی سنی 6 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان می‌خوانیم

والدو زیر سایبانی در ساحل کتاب می‌خواند که ناگهان ردّپای عجیبی را دید. والدو فکر کرد که ردّپای کیست؟ شاید... (داستان را ادامه بده.)

والدو برای خودش یک پرچم درست کرد. پارچه‌ی سفید پرچم را به نشانه‌ی صلح قرار داد و روی پرچم یک قلب به نشانه‌ی دوست داشتن کشید. بعد پرچم را به جایی برد که پرچم کشورهای مختلف آنجا بود تا به همه بگوید... (داستان را ادامه بده.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-8653-31-8
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8

برای دریافت کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 8 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.