معرفی و دانلود کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

عکس جلد کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7 برای کودکانی است که عاشق داستان‌گویی هستند. علیرضا کریمی این کتاب را براساس مجموعه کتاب‌های والدو، اثر هانس ویلهلم پدید آورده است. البته کتاب‌های هانس ویلهلم داستان یکپارچه و مستقلی دارند. علیرضا کریمی فقط از تصویرهای کتاب استفاده کرده و با توجه به آن‌ها، داستانی ناتمام نوشته است. داستان‌هایی که کودکان آن را تمام می‌کنند.

درباره‌ی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7

آیا فرزند شما به داستان‌‌گویی و تعریف کردن وقایع علاقه دارد؟ آیا همیشه در حال خیال‌پردازی است و با دوستان خیالی‌اش بازی می‌کند؟ اغلب کودکان چنین رفتارهایی دارند که بسیار طبیعی است. تقویت کردن چنین مهارت‌هایی اعتماد‌به‌نفس کودک را افزایش می‌دهد و مهارت‌های زبانی او را بهبود می‌بخشد. علیرضا کریمی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7 را برای چنین هدفی پدید آورده است.

روش‌های تدریس زبان فارسی در دبستان‌ها تغییر پیدا کرده و دیگر خبری از نوشتن چندین باره از روی درس‌های کتاب نیست. خلاقیت یکی از چیزهایی بود که در روش‌های قدیمی فدا می‌شد؛ اما امروزه به موضوع خلاقیت بیش از پیش توجه می‌شود. نویسندگی خلاق و نوشتن داستان‌های جدید یکی از مهم‌ترین شیوه‌های پروراندن قدرت تخیل و خلاقیت، نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای کودکان است. آن‌ها شاید نسبت‌به بزرگسالان تجربه‌ی کمتری داشته باشند، اما ذهنشان محدود نشده است و در نتیجه با خلاقیت بیشتری داستان می‌نویسند. برای همین است که نویسندگان خلاقی که می‌شناسیم، کودک درون فعالی دارند. اگر هدفتان افزایش خلاقیت فرزندتان است، کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7 در نگاه اول انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد.

هانس ویلهلم یکی از نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک، خالق شخصیتی جذاب و دوست‌داشتنی به نام والدو است. این خرس مهربان عاشق کمک کردن به دیگران است و همراه با دوستانش در مجموعه کتاب‌های والدو، ماجراهای بسیاری را رقم می‌زند. علیرضا کریمی از تصاویر هانس ویلهلم برای خلق کتاب داستان بخون داستان بساز – جلد ۷ استفاده کرده است و برای هر نقاشی،‌ یک یا دو خط داستان نیمه‌تمام نوشته است. برای پرورش قدرت نویسندگی و خلاقیت کودکتان، دو راه در پیش دارید: یا از فرزندتان بخواهید داستان را ادامه دهد یا با نگاه کردن به تصویر، خودش داستان مستقلی بسازد.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌ی مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز

مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز داستان خرسی به نام والدو است که به‌دنبال دوست‌های جدید است و همیشه می‌خواهد به آن‌ها کمک کند. تصویرهای کتاب برگرفته از تصویرگری‌های هانس ویلهلم برای مجموعه کتاب‌های والدو است. هدف اصلی علیرضا کریمی از نگارش این کتاب تقویت خلاقیت و قدرت تخیل کودکان بوده است. هر جلد از مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز 12 صفحه دارد و هر صفحه شامل یک تصویر همراه با دو یا سه خط داستان می‌شود. این چند خط سرنخی برای کودکان است تا داستان را ادامه دهند.

کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکانِ رده‌ی سنی 6 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان می‌خوانیم

روی ریل قطار را برف پوشانده بود. والدو روی برف‌ها اسکی می‌کرد و خبر نداشت که روی ریل قطار است. ناگهان با صدای سوت قطار متوجه شد که... (داستان را ادامه بده.)

پاییز بود و والدو هر روز برگ‌های خشک را از روی زمین جارو می‌کرد. شاخه‌های درخت خالی از برگ بودند اما آخرین برگ تصمیم گرفت که... (داستان را ادامه بده.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-8653-30-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7

برای دریافت کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 7 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.