معرفی و دانلود کتاب رازهای عشق پر دوام

عکس جلد کتاب رازهای عشق پر دوام
قیمت:
49900 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای عشق پر دوام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای عشق پر دوام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای عشق پر دوام

کتاب رازهای عشق پر دوام اثر مگ جان باکر و جکوی گب، رمز و رازها و راهکارهای متفاوتی برای رسیدن به عشق و رابطه زناشویی پر دوام ارائه می‌دهد.

همه می‌خواهند عشقی پر دوام داشته باشند این رؤیایی است که انسان‌ها مشتاق آن هستند: پیوندی مستحکم و راستین که برای همیشه دوام بیاورد. همه شما می‌دانید که عشق می‌خواهد شما دوام بیاورید. با آنکه عشق پدیده‌ای شگفت‌انگیز است، گاه کار با سختی روبه‌رو می‌شود و روابط تنش پیدا می‌کنند.

مگ جان باکر (Meg-John Barker) و جکوی گب (Jacqui Gabb) در کتاب رازهای عشق پر دوام (The secrets of enduring love) آورده‌اند: ما بارها و بارها به این نتیجه رسیدیم که اشخاص متفاوت از روش‌های متفاوت استفاده می‌کنند تا روابطشان به نتیجه مطلوب برسد.

عشق و عاشقی ممکن است روشن و درخشان به نظر برسد؛ اما عشق بلندمدت و پردوام پدیده ساده‌ای نیست. اریک فروم شاید مهم‌ترین مفسر عشق در دوران مدرن می‌گوید اغلب از اهمیت «عاشق شدن» سخن می‌گوییم؛ اما مهم‌تر از آن «پایداری در عشق» است، اینکه بخواهید روابط ادامه‌دار داشته باشید و در طی زمان بکوشید و توجه و علاقه نشان دهید.

چه چیز بهتر از دیگران که این علم و اطلاع را از آن‌ها بیاموزید؟ آنچه نیاز دارید یک بررسی دقیق و پرتوجه است تا متوجه شوید چگونه مردمان عادی به عشقِ پردوام می‌رسند. به همین دلیل بررسیِ عشق پایدار تا این اندازه مهم است.

چه شما ازدواج کرده باشید یا در شرف ازدواج باشید و چه قصد این کار را داشته باشید، این کتاب به شما کمک می‌کند. این کتاب را از صفحه اول تا آخر بخوانید و بعد در هر مقطعی که هستید، وقتی به مشکل برمی‌خورید، از آن استفاده کنید. این کتاب راهنما و توضیح دهنده است. این اثر شما را مطمئن می‌سازد که اغلب زوج‌ها به مشکلات برمی‌خورند؛ اما به رغم آن، بسیاری از آن‌ها می‌توانند مشکلات خود را حل کنند.

کتاب رازهای عشق پردوام کتابی امیدوار کننده است و به فرد فرد ما و جامعه امیدواری می‌دهد. این کتاب ثابت می‌کند که به رغم همه تردیدهای انسان‌ها، ابهام‌ها، سردرگمی‌ها، هراس‌ها و بدبینی‌ها و به‌رغم همه چالش‌های زندگی مدرن، عشقِ انسانی زنده است.

جملات برگزیده کتاب رازهای عشق پر دوام:

- مهربانی، حتی بسیار کم‌، تلف نمی‌شود.
- همه ما بیتاب خانه هستیم؛ مکانی امن که می‌توانیم همانی باشیم که هستیم، بدون آنکه زیر سؤال برویم.
- کلماتی که به زبان می‌آورید باید حساب شده باشند، زیرا دیگران حرف‌های شما را می‌شنوند و روی آن‌ها تأثیر می‌گذارد.
- زوج‌هایی که به ندرت با هم عشق‌بازی می‌کنند یا اصولاً چنین رابطه‌ای ندارند، می‌توانند عشق مادام‌العمر را بشناسند.
- زندگی انسان زمانی ارزش دارد که با عشق، دوستی و شفقت به زندگی دیگران ارزش بدهد.

در بخشی از کتاب رازهای عشق پر دوام می‌خوانیم:

اگر شما صاحب اولاد هستید قبل از خواندن بقیه مطالب کتاب به این موضوع فکر کنید که فرزندانتان برای شما چه معنا و مفهومی دارند. آیا شما به عمد و قصد خواستید صاحب فرزند شوید؟ داشتن فرزند چه چیزی به زندگی شما اضافه کرد؟ چالش‌هایی که با آن روبه‌رو هستید کدام‌اند؟

برخی به اهمیت پیوند خونی اشاره دارند و در نتیجه فرزندشان را بخشی از خودشان می‌دانند. اما به هر صورت پدر و مادر چه به پیوند خونی بها بدهند چه ندهند، پیوند و ارتباط بین والد و فرزند را بسیار اصولی و مهم می‌دانند. بسیاری می‌گویند که عشق به فرزند و متقابلاً عشق فرزند به آن‌ها، یک مهر بی‌چشم داشت و یک عشق بی‌قیدوشرط است، بنابراین با سایر عشق‌ها تفاوت دارد. گروهی تأکید می‌کنند رابطه میان والد و فرزند، یک رابطه همیشگی و برای همه مدت عمر است و بنابراین استحکام آن از رابطه زن و شوهر که احتمال پاره شدنش وجود دارد یا با مرگ زن یا شوهر از بین می‌رود، بیشتر است. برای مثال کسی گفت:

«می‌توانم تصور بکنم که رابطه‌ام با همسرم در بلند مدت به هم بخورد؛ اما نمی‌توانم تصور بکنم که روزی برسد که من بخشی از زندگی فرزندانم نباشم.»

خیلی‌ها گمان می‌کنند فرزندان به زندگی آن‌ها معنا و مفهوم می‌بخشند. خیلی‌ها می‌گویند:‌ «پسرم تنها دلیل زندگی من است.»

تصمیم برای فرزنددار شدن و ورود این بُعد جدید در رابطه، نکتۀ مهمی است که اشخاص درباره روابط خود با ما در میان گذاشتند. داشتن فرزند پروژه متقابل در سطحی عمیق‌تر بود که امیدوار بودند این شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل 1: مهر همه‌روزه
حرکات ناشی از محبت: با یک فنجان چای شروع می‌شود
گفتن با کلام
زمان مختص ما
با هم و جدا: وقت ما و وقت من
نتیجه‌گیری
فصل 2: درباره اهمیت خانه
زندگی جدا از هم
با هم بودن و درعین‌حال جدا زندگی‌ کردن
خانه‌های ایده‌آل
راحتی‌های خانه
نتیجه‌گیری
فصل 3: مهم نیست چه می‌گویید...
حرف ‌زدن و گوش ‌دادن
صحبت درباره رابطه
ارتباط بدون صحبت
مشاجره
فراارتباط
نتیجه‌گیری
فصل 4: صمیمیت درباره مسائل جنسی
آیا رابطه جنسی بسیار مهم است؟
ایجاد فضا برای صمیمیت
صمیمیت و مراقبت از فرزندان
نوسان‌ها و اختلاف‌ها
نتیجه‌گیری
فصل 5: شماره جادویی
سومین پایه سه‌پایه
فرزند داشتن
باورها و علاقه‌ها
دوستان و شرکای زندگی
نتیجه‌گیری
ضمیمه: 36 سؤال
مجموعه 1
مجموعه 2
مجموعه 3

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای عشق پر دوام
نویسنده،
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات143
زبانفارسی
شابک978-964-236-852-5
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
49900 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای عشق پر دوام

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رازهای عشق پر دوام

برای دریافت کتاب رازهای عشق پر دوام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.