معرفی و دانلود کتاب رالف قصه می‌نویسد

عکس جلد کتاب رالف قصه می‌نویسد
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رالف قصه می‌نویسد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رالف قصه می‌نویسد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رالف قصه می‌نویسد

ابی هنلن در کتاب رالف قصه می‌نویسد شما را با پسربچه‌ای آشنا می‌کند که اصلاً بلد نیست قصه بنویسد. البته این پسربچه هنوز نمی‌داند چه استعداد فوق‌العاده‌ای در پیدا کردن موضوعات جذاب دارد و همین اتفاق او را حسابی از تعریف کردن قصه‌هایش و نوشتن آن‌ها ترسانده است. برای خواندن تجربه‌ی عجیب و بامزه‌ی رالف، قهرمان این کتاب، داستان پیش رو را بخوانید و از آن لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب رالف قصه می‌نویسد

تا حالا خودتان یک قصه‌ی جذاب نوشته‌اید؟ یا برای مامان و بابا و بزرگ‌ترها داستان خودتان را تعریف کرده‌اید؟ اصلا به نظر شما قصه گفتن کار آسانی است یا سخت و ترسناک به نظر می‌رسد؟

در این داستان تجربه‌ی جالب رالف کوچولو را در کلاس قصه‌نویسی مدرسه می‌خوانید. معلم رالف اینطور فکر می‌کند که می‌شود از دل هرچیزی قصه‌ای بیرون آورد، اما رالف اصلاً نمی‌داند چطور باید این کار را انجام دهد! او هر بار موقع قصه نوشتن، به کاغذ سفید زُل می‌زند و احساس می‌کند هیچ کلمه‌ای برای نوشتن ندارد و این موضوع به شدت او را غمگین می‌کند. رالف از به زبان آوردن کلمات می‌ترسد و برای همین است که هیچ ایده‌ای به ذهنش نمی‌رسد و در کلاس قصه‌نویسی اصلا به او خوش نمی‌گذرد. اما راه چاره چیست؟ فکر می‌کنید رالف برای حل این مشکل به چه کاری دست می‌زند؟

در کتاب رالف قصه می‌نویسد (Ralph Tells a Story) نوشته‌ی ابی هنلن (Abby Hanlon) قصه‌ی جذاب رالف، ماجراهای کلاس قصه‌گویی و تلاش او را برای بهترین بودن در این کار می‌خوانید.

خواندن این کتاب کمک می‌کند از نوشتن به‌عنوان مهارتی که فایده‌های زیادی برای شما و دیگران دارد، لذت ببرید. رالف حالا می‌داند مهم نیست ماجرایی که درباره‌اش می‌نویسد چقدر روزمره یا دمِ‌دستی است، بلکه مهم این است که داستانش را چطور تعریف می‌کند. او دیگر از اینکه هنگام نوشتن از کسی کمک بگیرد نیز خجالت نمی‌کشد. چون حالا می‌تواند حس خود را با دیگران شریک شود و این لذت‌بخش‌ترین قسمت نوشتن است.

کتاب رالف قصه می‌نویسد ترجمه‌ی احمد تصویری است که انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده و کودکان علاقه‌مند به داستان‌های تصویری جذاب و خلاقانه می‌توانند از خواندنش لذت ببرند.

نکوداشت‌های کتاب رالف قصه می‌نویسد

  • کتاب رالف قصه می‌نویسد ترکیبی جذاب از ایده‌های داستانی مبتکرانه است. (Kirkus)
  • این داستان اولین اثر امیدوارکننده‌ی ابی هنلن، معلم سابق کلاس اول است. (USA Today)

کتاب رالف قصه می‌نویسد مناسب چه کسانی است؟

داستان حاضر برای کودکان 3 تا 7 سال نوشته شده و در عین آموزش خلاقیت می‌تواند آن‌ها را با تصاویر و موقعیت‌های طنزآمیز سرگرم کند.

با ابی هنلن بیشتر آشنا شویم

ابی هنلن دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ی آموزش کودکان از کالج شهر نیویورک است. او لیسانس خود را از کالج بارنارد دانشگاه کلمبیا دریافت کرده و در مدارس دولتی شهر نیویورک سابقه‌ی تدریس در زمینه‌ی نویسندگی خلاق را دارد. ابی با الهام از داستان‌سرایی و نقاشی دانش‌آموزان کلاس اول شروع به نوشتن داستان‌های کودکانه‌ی خودش کرد. او مصمم بود خودش داستان‌هایش را به تصویر بکشد و کتاب «رالف قصه می‌نویسد» اولین اثر اوست. ابی هم‌اکنون با همسر و دو فرزندش در بروکلین نیویورک زندگی می‌کند. از دیگر آثار او باید به کتاب‌های «دری و دندان شیری» و «دری فانتاسماگوری» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب رالف قصه می‌نویسد، می‌خوانیم

بچه‌های‌ کلاس ‌ما‌ هم‌ همیشه‌ این‌ قصه‌ها‌ را‌ پیدا‌ می‌کردند. ‌اما‌ من‌ هر‌ روز‌ موقع ‌نوشتن‌ قصه‌ کلی‌ فکر‌ می‌کردم، زُل‌ می‌زدم ‌به ‌برگه‌ام، زُل‌ می‌زدم‌ به‌ سقف، و‌ اصلاً ‌نمی‌توانستم‌ قصه‌ بنویسم. برای ‌همین، ‌سرم‌ را ‌با‌ چیزهای ‌دیگر‌ گرم‌ می‌کردم. مثلا‌ هِی ‌می‌رفتم‌ سراغ‌ شیر ‌آب‌خوری.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رالف قصه می‌نویسد
نویسنده
مترجماحمد تصویری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-096-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رالف قصه می‌نویسد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رالف قصه می‌نویسد

برای دریافت کتاب رالف قصه می‌نویسد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.