معرفی و دانلود کتاب دری پهلوان پنبه‌ای

عکس جلد کتاب دری پهلوان پنبه‌ای
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دری پهلوان پنبه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دری پهلوان پنبه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دری پهلوان پنبه‌ای

یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در دل اقیانوس همراه با دری. ابی هنلن با کتاب دری پهلوان پنبه‌ای شما را به یک هیجان عجیب و باورنکردنی دعوت می‌کند که از آن لذت خواهید برد. در این جلد از مجموعه‌‌کتاب‌های «دری فانتاسماگوری» دری پهلوان پنبه‌ای قصد دارد به خواهرش ویولت کمک کند و در این مسیر به دل یک ماجرای پیچیده و جذاب وارد می‌شود.

درباره‌ی کتاب دری پهلوان پنبه‌ای

پنجمین ماجراجویی از مجموعه‌ی محبوب و پرطرفدار جذاب دُری فانتاسماگوری! اگر دری کوچولو را بشناسید، قطعاً می‌دانید که او عاشق اتفاقات هیجان‌انگیز است. به‌ همین‌ دلیل هم گاهی اوقات به دردسر می‌افتد. در کتاب دری پهلوان پنبه‌ای (Dory Fantasmagory: Tiny Tough) می‌خوانید که ویولت، خواهر بزرگتر دری، با دوست صمیمی‌اش قهر کرده و از هم دور شده‌اند. حالا دری هم می‌خواهد به خواهرش کمک کند و در این میان، تخیلِ همیشه‌فعالش به کمکش می‌آید.

دُری تقریباً اطمینان دارد که گنج گم‌شده‌ی ویولت، دستبند دوستی‌اش است و این دستبند توسط دزدان دریایی به سرقت رفته است. این طور می‌شود که دخترک کتاب دری پهلوان پنبه‌ای به جست‌وجوی گنج می‌رود... ابی هنلن (Abby Hanlon) این داستان را هم با هنرمندی خاص خودش به رشته‌ی تحریر درآورده و شما را آنچنان با دری همراه می‌کند که انگار در کنار او به جنگ دزدان دریایی رفته‌اید. دری در ماجراجویی تازه‌اش اطلاعات جدید و جذابی درباره‌ی دزدان دریایی به دست می‌آورد و می‌فهمد که دزد دریایی بودن آن‌قدرها هم ساده نیست. دری در مسیر نجات دادن ویولت و پیدا کردن دستبند دوستی‌اش، با خطرهای زیادی روبه‌رو می‌شود و سرانجام، به سخت‌ترین مرحله‌ی ماجراجویی‌اش می‌رسد: ملاقات با خانم گوبل گراکر، دشمن قدیمی‌اش.

اگر دوست دارید بدانید انتهای این داستان هیجان‌انگیز چه اتفاقی رخ می‌دهد و دری این بار از شرّ مشکلاتش نجات پیدا می‌کند یا نه، کتاب دری پهلوان پنبه‌ای اثر نویسنده‌ی توانا، ابی هنلن را بخوانید. کتاب‌ پیش‌ رو با ترجمه‌ی شبنم حیدری‌پور، مترجم توانای کشورمان و به همت نشر پرتقال، ناشر تخصصی کتاب‌های کودک در اختیار شما قرار دارد. از خواندن آن لذت ببرید و به دنیای بی‌نظیر خیال قدم بگذارید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های دُری

به دنیای جادویی و باورنکردنی دری خوش آمدید! مجموعه داستان درُی (Dory Fantasmagory) که توسط ابی هنلن به تألیف درآمده شما را با دختربچه‌ی خلاق و خیال‌پردازی آشنا می‌کند که نگاه متفاوتی به اطرافش دارد. او از هم‌صحبتی با دوست‌های خیالی‌اش لذت می‌برد،‌ با دشمنانی خیالی می‌جنگد و ماجراهایی غیرواقعی، اما مهیجی برای خود خلق می‌کند. تخیل دُری گاهی او را به دردسر می‌اندازد؛ به همین دلیل بعضی وقت‌ها احساسات بدی تجربه می‌کند، اما شخصیت اول مجموعه دُری همیشه راهی برای حل مشکلات می‌یابد و موفق می‌شود ضمن احترام گذاشتن به تفاوت‌های دیگران، به ماجراجویی در دنیای خیالی‌اش ادامه دهد. این مجموعه به زبان‌های مختلفی ترجمه شده و جوایز متعددی ازجمله «Golden Kite» را دریافت کرده است.

نکوداشت‌های کتاب دری پهلوان پنبه‌ای

  • ابی هنلون با ترکیبی جذاب از جملات کوتاه و بلند و ماجراهای خنده‌دار، یک کتاب سرگرم‌کننده خلق کرده است. در یک کلام، فوق‌العاده. (SLJ)

  • کتاب دری پهلوان پنبه‌ای همه‌ی چیزهای خوب و درخور توجه را درون خود دارد: طنز، جذابیت و ماجراجویی! از بهترین کتاب‌های کودک که در این سال‌ها دیده‌اید... اثری جذاب، خنده‌دار و صادقانه! (نشریه‌ی Kirkus)

کتاب دری پهلوان پنبه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی کودکان 7 تا 12ساله که از خیال‌پردازی و پرسه‌زدن در دنیای داستان و کتاب‌های فانتزی لذت می‌برند، مخاطبان کتاب دری پهلوان پنبه‌ای هستند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است. لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

با ابی هنلن بیشتر آشنا شویم

ازجمله مشهورترین نویسندگان کتاب‌های کودک که کتاب‌های داستان محبوبی را برای کودکان خلق کرده، باید به ابی هنلن اشاره کرد. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی آموزش کودکان است و در حوزه‌ی نویسندگی خلاق تجربه‌ی فراوانی دارد. او کار نوشتن داستان را با الهام از دانش‌آموزانش آغاز کرد و در این فعالیت بسیار موفق ظاهر شده است. از دیگر آثار او که می‌توانید آن‌ها را از وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه دریافت کنید، می‌توان به کتاب‌های «دری فانتاسماگوری»، «دری و بره سیاه کوچولو»و «دری و دندان شیری» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دری پهلوان پنبه‌ای می‌خوانیم

در راه خانه مامانم می‌گوید: «وروجک، داشتم به این فکر می‌کردم که... خب... می‌دانی که هرچقدر سن آدم بالاتر می‌رود، بعضی چیزها را کنار می‌گذارد؟ مثلاً پاهای آدم بزرگ‌تر می‌شود و کفش‌های قدیمی‌اش را کنار می‌گذارد. خب، شاید لازم باشد که تو هم بعضی چیزها را کتار بگذاری؛ مثلاً... مثلاً بازیِ خانم گابل گراکر.»

می‌گویم: «من کفش‌هایم را کنار نمی‌گذارم، خودشان کوچک می‌شوند.» مامانم می‌گوید: «نه آن‌ها کوچک نمی‌شوند.» می‌گویم: «چرا می‌شوند.»
مامانم می‌گویئ: «نه نمی‌شوند.»
«چرا می‌شوند!»
«اصلاً می‌دانی؟ یک فکری به ذهنم رسید.» می‌خواهد موضوع را عوض کند. «چطور است برایت یک اسباب‌بازی جدید بخریم؟ یک چیز خیلی خاص. چیزی که زیاد باهاش بازی کنی، چیزی که با آن بیشتر به تو خوش بگذرد تا بازی کردن با خانم گابل گراکر.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دری پهلوان پنبه‌ای
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-600-462874-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دری پهلوان پنبه‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دری پهلوان پنبه‌ای

برای دریافت کتاب دری پهلوان پنبه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.