معرفی و دانلود کتاب راه رسیدن به ثروت: چگونه ثروتمند و خوشحال شویم؟

عکس جلد کتاب راه رسیدن به ثروت: چگونه ثروتمند و خوشحال شویم؟
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه رسیدن به ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه رسیدن به ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه رسیدن به ثروت: چگونه ثروتمند و خوشحال شویم؟

آیا از آن دسته آدم‌هایی هستید که به اندازه زحمت و توانایی‌تان پول درمی‌آورید یا جزو افرادی به‌شمار می‌روید که برخلاف تلاش زیاد، همیشه در زندگی عقب مانده‌اید؟! کتاب راه رسیدن به ثروت اثر پرفروش والری سینلنیکوف مهم‌ترین نکات را درباره شیوه‌ی درست مدیریت پول و سرمایه به شما می‌گوید و در مسیر رسیدن به ثروت همراه شماست. این کتاب تا کنون بیش از 8 میلیون جلد در دنیا فروش داشته است.

درباره کتاب راه رسیدن به ثروت

تا حالا به آن نقطه‌ای از زندگی‌تان رسیده‌اید که کمبود پول و ثروت را با جزء جزء وجودتان احساس کنید؟ یا فکر کردن به این موضوع که شما به‌اندازه تلاشتان دستاورد و دارایی ندارید، آزارتان دهد؟

واقعیت این است که دنیای مدرن بر اساس پول و سرمایه بنا شده و اگر به‌اندازه کافی به منابع مالی و ثروت دسترسی نداشته باشید،‌ از غافله کارها و فعالیت‌های دلخواهتان عقب می‌مانید. شاید غم‌انگیز به‌نظر برسد،‌ اما واقعیتی است که باید آن را بپذیرید و راهکار درستی برای آن پیدا کنید. مهم‌ترین نکته درباره کسب ثروت و افزایش آن،‌ این است که بسیاری از افراد همچنان شیوه‌های درست و اصولی خرج کردن،‌ قرض دادن یا قرض گرفتن پول را بلد نیستند و همین اتفاق باعث می‌شود ثروتی را که با زحمت به دست آورده‌اند،‌ در یک چشم به هم زدن از دست بدهند. بسیاری از اوقات آدم‌ها چشم‌انداز خوبی از مسیر پیش‌رو و رسیدن به ثروت دارند، اما تجربه‌ی اندک، تغییرات زمان و نبود یک رهبر کاربلد در این مسیر، نتیجه‌ی دلخواه را برایشان به ارمغان نمی‌آورد. اما بهترین راه چاره چیست و چگونه می‌توان در زندگی به یک ثبات مالی دست یافت؟

والری سینلنیکوف (Valeriy Sinelnikov) در کتاب راه رسیدن به ثروت (The Path to Wealth: How to become both Rich and Happy) درباره‌ی کسب درآمد و دستیابی به منابع ثروت صحبت می‌کند. او با بیانی ساده و قابل‌فهم راه‌های صحیح دستیابی به ثروت را به شما می‌آموزد و به‌کمک آن می‌توانید توانایی خود را برای مدیریت ثروت به‌ دست‌ آورده و آن را افزایش دهید. این اثر پرفروش مانند یک نقشه راه همیشه در دسترس است و شما را به یک فرد ثروتمند و شاد تبدیل می‌کند! اگر دوست دارید تغییرات مثبتی را در زندگی شغلی و شیوه کسب درآمد خود ایجاد کنید، همین حالا با کتاب راه رسیدن به ثروت و توصیه‌های کاربردی والری سینلنیکوف همراه شوید.

کتاب راه رسیدن به ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی کسانی که دوست دارند در زمینه شغلی و کسب ثروت، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشند یا شکل صحیح استفاده از منابع مالی و افزایش آن را بیاموزند، پیشنهاد می‌کنیم.

با والری سینلنیکوف بیشتر آشنا شویم

وجود یک راهنما یا استاد خبره در مراحل مختلف زندگی، می‌تواند انسان‌ها را به سعادت و خوشبختی نزدیک‌تر کند و یا دست‌کم،‌ آن‌ها را در مسیر درستی قرار دهد. والری سینلنیکوف یکی از همین افرادی است که به‌عنوان روان‌درمانگر تکنیک‌های روانشناختی رهنمون‌های بی‌نظیری را درباره آرامش ذهن و روح به افراد ارائه می‌کند. این نویسنده آثار شیوا و خواندنی خودش را در زمینه آرامش ذهن و روح و دستیابی به موفقیت منتشر کرده است که با خواندن آن‌ها می‌توانید تغییرات مثبت و عمیقی را در زندگی شخصی و کاری خود ایجاد کنید.

در بخشی از کتاب راه رسیدن به ثروت می‌خوانیم

فرهنگ لغت زبان روسی در مورد پول چنین می‌گوید: "پول نشانه‌های فلزی و کاغذی است که معیار ارزش خرید و فروش است." تعریفی خشک و مختصر و کاملاً درست. از این تعریف، کارکرد پول مشخص می‌شود. پول وسیله‌ای برای خرید کالاها، خدمات و نیروی کار است. و از اینجا نتیجه درخشان دیگری به دست می‌آید. برای داشتن پول، باید بتوانید از آن استفاده کنید و بدانید برای چه چیزی مورد نیاز است. پول یک ابزار است. ابزاری برای دریافت اشیا و خدمات و ما برای تحقق نیات خود به وسایل و خدمات نیاز داریم. و بنابراین لازم است از آن‌ها برای هدف مورد نظر خود استفاده کنید، یعنی مالکیتشان به نفع خود و دیگران باشد. به‌عنوان‌مثال، یک چکش را در نظر بگیرید. عملکرد خاصی دارد - ضربه زدن میخ‌ها. اگر در مورد کامپیوتر صحبت کنیم، عملکردهای زیادی دارد، اما بعید است از آن به عنوان پایه گُل استفاده کنید. اخیراً اطلاعات زیادی در مورد ماهیت پول منتشر شده است. آن‌ها می‌گویند به راحتی می‌توان پول را دوست داشت و با احترام استثنایی با او رفتار کرد. موافقم. اما دوست داشتن تا چه حد؟! و به‌طور کلی دوست داشتن پول به چه معناست؟ و آیا نکته‌ای در این عبارت وجود دارد؟

یک روز شاهد بودم که چگونه در یکی از سمینارها به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد عشق خود را به پول ابراز کنند. به آن‌ها گفته شد این کار ظاهراً برای اینکه پول را به سمت خود جذب کنند، انجام می‌شود. من فکر می‌کنم کار احمقانه‌ای است! مثل این است که اگر دستمال توالت یا کاسه توالت نداشته باشم ابراز عشق کنم تا آن را جذب کنم. "کاسه توالت ناز، من تو را خیلی دوست دارم..." خنده‌دار است، این‌طور نیست؟ به نظر من، چنین آموزشی بیشتر باعث عشق به پول می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فرانوشت
پیشگفتار
ثروت چیست؟
اولین گام در مسیر ثروت
پول چیست؟
نگرش نسبت به پول
دلایل اصلی بی‌پولی
پول خوب است یا بد؟
ناسیونالیسم
آزادی چیست؟
ترس از دست دادن پول
ترس از پول زیاد
طمع
سخاوتمند باش، بخشیدن را یاد بگیر
حسادت
بدهی‌ها
پولت را بیشتر کن
قیمت
در جستجوی گنجینه‌ها
منابع دریافت پول
فعالیت کاری فردی
سرمایه‌گذاری
هدایا
سواد مالی
پول را در چه چیزی سرمایه‌گذاری کنیم؟
خداحافظ یونان
ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه رسیدن به ثروت: چگونه ثروتمند و خوشحال شویم؟
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات209
زبانفارسی
شابک978-964-233-452-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راه رسیدن به ثروت

جواد رویایی
۱۴۰۲/۶/۱
این کتاب به نظرم مطالبش و راهکارهایش منطقی ودرسته چراکه به گفته‌ی خودش ده سال قبل از چاپ تمام این تکنیکهارو در زندگی بکاربرده وبه ثروت رسیده، پس نتیجه داده و میشه از این راهکارها وتکنیکها الگوبرداری کرد وبه نتیجه‌ی درست و موفق رسید. کتاب خیلی خوبیبه برای رسیدن به موفقیت
افروز قیماسی
۱۴۰۲/۵/۷
در توصیف این کتاب فقط میتونم بگم wow عالی بود
ترکیب روانشناسی و راه و روش رسیدن به ثروت
پیشنهاد میکنم حتما کتاب علم ثروتمند شدن از آقای والاس وتلز رو هم بخونید
بهمن خسروی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
به نظر من این کتاب را باید چندین بار خواند. مطالب نوشته شده در کتاب بسیار مفید است و می تواند به زندگی کاری و خانوادگی هر نفر کمک کند. شاد و پیروز باشید
تارا منصوری
۱۴۰۲/۳/۳۰
کتاب خوبیه نگاه متفاوتی به ثروت دارد و نکات بسیار خوبی در کتاب هست، به یکبار خوندن این کتاب اکتفا نکنید ارزشش را داره که هرچند وقت یکبار بازخوانی بشه
rahim afshari
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتابی خوب و عالی در مورد کسب ثروت حتمن مطالعه بفرمایید. تشکر از کتابراه🙏
روح الله ماکویی
۱۴۰۲/۱/۱۷
کتاب بسیار خوبی است ولی مشکلات زیادی در ترجمه و حروف چینی دارد
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب راه رسیدن به ثروت

برای دریافت کتاب راه رسیدن به ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.