معرفی و دانلود کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی

عکس جلد کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی

اندی اندروز در اثر پرفروش نیویورک‌تایمز، کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی از ماجراهای پیرمردی خردمند به نام جونز و آموزه‌های حکیمانه‌‌اش برایمان می‌گوید. این مرد سالخورده به ساکنین ساحل اورنج که از زندگی ناامید شده‌اند کمک می‌کند تا ارزش‌های پنهان حیات را دریافته و با تغییر نگرش خود، بر چالش‌های پیش‌رو غلبه کنند تا برای همیشه از شر شکست‌های پی‌در‌پی رهایی بیابند.

درباره‌ی کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی

ساکنین ساحل اورنج، واقع در آلاباما، با فقر، شکست و رویاهای بربادرفته دست‌وپنجه نرم می‌کنند و باور دارند که زندگی‌هایشان فاقد معناست. تا این‌که پیرمرد مرموزی از راه می‌رسد و چشم‌انداز متفاوتی را نسبت‌ به زندگی در مقابلشان قرار می‌دهد. این پیرمرد، جونز نام دارد و قهرمان اصلی کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی (The Noticer: Sometimes, all a person needs is a little perspective) به شمار می‌آید که به قلم اندی اندروز (Andy Andrews) به رشته‌ی تحریر درآمده.

جونز، همیشه در سخت‌ترین موقعیت‌ها ظاهر می‌شود و با آموزه‌های خود، مسیر زندگی انسان‌ها را تغییر می‌دهد. این‌بار او به شهری وارد شده که مردمان ساده‌‌دلی دارد. آن‌ها هم مثل همه‌ی انسان‌ها با سختی‌های زندگی مواجه‌اند و در این مسیر، انگیزه و انرژی خود را از دست داده‌اند. ازدواج‌های ناموفق، ورشکستگی و ناامیدی، نمونه‌هایی از موانع پیش‌روی این افرادند. آن‌ها که راهی برای فرار از این موقعیت نمی‌یابند، درنهایت تسلیم می‌شوند. تا این‌که جونز به شهر آن‌‌ها وارد می‌شود و به آن‌ها ارزش‌هایی را یادآوری می‌کند که پیش‌تر قادر به درک آن نبوده‌اند. او چیزهایی را می‌بیند که دیگران قدرت درک آن‌ها از دست داده‌اند و زیبایی‌هایی را کشف می‌کند که از نگاه عموم مردم پنهان مانده است. جونز سعی دارد دیدگاه ساکنین این شهر را دگرگون کند و به آن‌ها بیاموزد چگونه از تک‌تک لحظه‌های زندگی لذت ببرند. او گوشزد می‌کند که زندگی، هدیه‌ای‌ است ارزشمند که نباید از دستش داد.

در نهایت، مردم شهر در همنشینی با جونز یاد می‌گیرند که با چالش‌های زندگی مبارزه کرده و به‌سادگی تسلیم سختی‌ها نشوند. کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی، براساس داستانی واقعی نوشته شده و سرشار از الهامات و تمثیل‌های درخشان است. این اثر به خوانندگان کمک می‌کند تا به ماهیت عشق، روابط و صداقت پی برده و به سوی تحولات مثبت گام بردارند.

دستاورد مطالعه‌ی کتاب حاضر، نگرشی جدید نسبت‌ به زندگی، قدرت درونی بیشتر و توانایی عبور از مشکلات خواهد بود. لازم به ذکر است که کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی نخستین بار در سال 2009 منتشر شده و همچنان در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های سراسر جهان قرار دارد.

فیروزه مهرزاد اثر حاضر را به فارسی ترجمه کرده و انتشارات لیوسا چاپ آن را عهده‌دار شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های راهنما

مجموعه‌ی راهنما (The Noticer Series) متشکل از 3 جلد کتاب است که توسط اندی اندروز نوشته شده‌اند. هر یک از آثار این مجموعه، یک رمان مستقل هستند که براساس رخدادهای واقعی ساخته شده و ماجراهای شخصیت جونز را دنبال می‌کنند. جونز، پیرمردی مرموز و خردمند است که در مواقع نیاز ظاهر می‌شود و به کمک مردم می‌آید. داستان‌های حکیمانه‌ی او، تاکنون الهام‌بخش شمار قابل‌توجهی از مردم سراسر دنیا بوده‌اند و آن‌ها را در مسیر زندگی راهنمایی کرده‌اند. کتاب‌های «راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی»، «بازگشت راهنما» (The Noticer Returns) و «فقط جونز» (Just Jones)، آثار این مجموعه‌ی ارزشمند را تشکیل می‌دهند.

انتشارات لیوسا، اولین جلد این مجموعه را ترجمه و منتشر کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز

  • یکی از آثار فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

در نکوداشت کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی

  • اندی اندروز باتجربه، مهارت‌های واژه‌سازی و به‌خصوص تخیل بی‌نظیرش را در کتاب راهنما برایمان به ارمغان می‌آورد. (هفته‌نامه‌ی ناشران)

کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب این کتاب کسانی‌اند که تمایل دارند با تحول در دیدگاهشان، زندگی بهتری را برای خود رقم بزنند. همچنین مطالعه‌ی آن به کسانی که به بن‌بست رسیده‌اند و به‌دنبال زندگی بهتری سرشار از موفقیت و خوشبختی هستند نیز پیشنهاد می‌شود.

با اندی اندروز بیشتر آشنا شویم

اندی اندروز، سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی متولد سال 1959 است که آثارش در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های مجله‌ی نیویورک‌تایمز قرار دارند. حضور او در پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی، نظیر صبح‌به‌خیر آمریکا نیز محبوبیت او را دوچندان کرده. از دیگر فعالیت‌های اندی اندروز می‌توان به مشاوره برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و تیم‌های ورزشی، اشاره کرد. کتاب‌های او تاکنون به بیش از 40 زبان ترجمه شده‌اند که در این میان می‌توان کتاب‌های «مسافر» و «گمشده» را نام برد.

در بخشی از کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی می‌خوانیم

جونز لحظه‌ای مکث کرد تا اجازه دهد این حقیقت در ذهنم جا بیفتد؛ سپس طرحی عملی پیشنهاد داد: پس چطور می‌توان فردی شد که دیگران دلشان می‌خواهد در اطرافشان باشند؟ بگذار پیشنهادی بدهم؛ هرروز این سؤال را از خودت بپرس: چه خصوصیتی در من وجود دارد که اطرافیانم دوست دارند تغییرش دهند؟ لحظه‌ای فکر کردم و این سؤال را پرسیدم: جونز! چه می‌شود اگر جوابم این باشد که چیزی برای تغییر دادن وجود ندارد؟

پیرمرد پوزخندی زد و جواب داد: اول اینکه نظر تو را نپرسیدم؛ سؤالم راجع‌به خواسته‌ی دیگران درباره‌ی تغییر تو است. با دیدن احساس متزلزل من، بیشتر توضیح داد: ببین پسر! نمی‌گویم که تو باید زندگی‌ات را طبق هواوهوس دیگران بگذرانی؛ من به‌سادگی توضیح دادم، اگر تو، شخصی جذاب باشی و اگر بخواهی مردم آنچه را که تو می‌فروشی بخرند، پس آن‌ها باید دست‌کم در اطراف تو راحتی را حس کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی
نویسنده
مترجمفیروزه مهرزاد
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-5138-38-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی

برای دریافت کتاب راهنما: دیدگاهی نو برای تحول در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.