معرفی و دانلود کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان

عکس جلد کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان
قیمت:
۳۲۰۰۰ 16000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان

کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان نوشته‌ی اندی اندروز و امی پارکر، راهنمای یک سفر درونی برای عبور از تاریکی، یاس و ناامیدی به سمت روشنایی است. این اثر که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز به شمار می‌آید، توانسته به افراد زیادی از جمله نوجوانان در کنار آمدن با شرایط دشوار کمک کند.

درباره کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان:

همه ما روزهای سیاهی را تجربه کرده‌ایم، زمانی که اتفاقات بد پشت‌سرهم رخ می‌دهند، هیچ‌چیز ما را خوشحال نمی‌کند و باور به اینکه یک روز حالمان خوب خواهد شد به نظر غیرممکن می‌رسد. حفظ کردن امید در این شرایط کار سختی است. چطور می‌توانیم به آینده فکر کنیم وقتی گذشته تمام فکرمان را مشغول کرده است؟ چطور می‌توانیم به شادی و خوشبختی فکر کنیم، وقتی هیچ دریچه نوری در این روزهای تاریک و ناخوشایند نمی‌بینیم؟

اندری اندروز در کتاب رهاورد مسافر جوان (The Young Traveler's Gift) سرگذشت مرد جوانی را در سیاه‌ترین روزهای عمرش روایت می‌کند. مایکل هولدر به دلیل یک بدبیاری مهم‌ترین دارایی‌های زندگی‌اش را از دست داده: عضویت در تیم دومیدانی دبیرستان و بورسیه کالج. آخرین سال دبیرستان برای مایکل فاجعه‌بار تمام شده و او ناگهان متوجه می‌شود توجه و حمایت هیچ‌کدام از اطرافیانش را ندارد. سنگینی این اتفاقات به حدی است که او از خود سؤالی مهم می‌پرسد: چرا باید زنده بمانم؟

در شرایطی که مایکل فکر می‌کند به آخر خط رسیده، به سفری عجیب دعوت می‌شود. نیرویی الهی مایکل را در هفت نقطه کلیدی از تاریخ بشریت قرار می‌دهد و او را با شخصیت‌های تاریخی مانند آبراهام لینکلن، آن فرانک، شاه سلیمان، هری ترومن و کریستوفر کلمب آشنا می‌کند. هر دیدار، هدیه‌ای معنوی برای مایکل دارد که او را دگرگون می‌کند. در پایان سفر، مت مایکلی را می‌بینیم که قدرت بالا آمدن از سرازیری‌های زندگی را دارد. او این توانایی را به دست آورده که حتی در تاریک‌ترین جاده‌ها نور امید را ببیند، در مقابل سخت‌ترین شرایط تاب بیاورد و برای روی دادن اتفاقات خوب تلاش کند. رهاورد این مسافر جوان، هدیه‌ای ارزشمند به بشریت است که تمام افراد می‌توانند از آن استفاده کرده و روشنایی را به زندگی خود دعوت کنند.

کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دچار ناامیدی شده‌اید و نمی‌دانید چگونه دوباره به روزهای خوب زندگی برگردید، مطالعه این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین کتاب رهاورد مسافر جوان برای نوجوانانی که دچار سردرگمی‌هایی در زندگی خود شده‌اند، مناسب است.

با نویسندگان کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان بیشتر آشنا شویم:

اندی اندروز (Andy Andrews) نویسنده، سخنران و مشاور برخی از موفق‌ترین شرکت‌ها و سازمان‌های آمریکا است. اندروز مؤلف بیش از بیست جلد کتاب است و توانسته سه بار عنوان پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک‌تایمز را برای کتاب‌های «آگاهی‌دهنده»، «چگونه 11 میلیون نفر را می‌کشی؟» و «رهاورد مسافر جوان» به دست آورد.

امی پارکر (Amy Parker) بیش از شصت کتاب برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان نوشته است. او با نویسندگان مختلفی همکاری می‌کند که در میان آن‌ها می‌توان نام چند تن از پرفروش‌ترین نویسنده‌های نیویورک‌تایمز از جمله اندی اندروز را دید.

در بخشی از کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان می‌شنویم:

سرگیجه این بار بیشتر بود. وقتی دیوار سنگی پشت سر مایکل به کل ناپدید شد، حس کرد نیروی در چرخشی اون رو به سمت بالا و پایین کشید و دوباره پایین آورد. مشت‌هاش رو گره کرد. سرش رو پایین گرفت و تو این فکر بود که این تغییر زمانی، چه موقعی به پایان می‌رسه. دیگه زیادی ناخوش احوال شده بود.

مایکل با احتیاط چشم‌هاش رو باز کرد و فوری به خودش اومد. اون حرکت بخشی از سفر نبود، چون اون در کمتر از یک لحظه به مقصدش رسیده بود. اون درون یک کشتی قرار داشت. همه‌جا تاریک بود اما با وجود تاریکی مایکل می‌تونست در زیر نور ستاره‌ها آب رو ببینه. بوی شور تعطیلات تابستانی گذشته بهش می‌گفت، توی اقیانوسه. وقتی کم کم به نور اطرافش عادت کرد، دیگه کمتر به خاطر تکون آب ناخوش احوال میشد. با نگاهی به دور و بر متوجه شد، روی طناب‌های درهم گره خورده نشسته.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
فصل اول
9 دقیقه
فصل دوم
24 دقیقه
فصل سوم
21 دقیقه
فصل چهارم
19 دقیقه
فصل پنجم
15 دقیقه
فصل ششم
21 دقیقه
فصل هفتم
29 دقیقه
فصل هشتم
25 دقیقه
فصل نهم
7 دقیقه
فصل دهم
6 دقیقه
فصل یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهاورد مسافر جوان
نویسنده،
مترجمخاطره باقری
راویمعصومه عزیز محمدی، کرامت رودساز، غلامرضا صادقی، آبتین ممدوح، ایمان اصفهانی، سارا نوری، محمد یزدانی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۳۲۰۰۰ 16000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان

Davood Askarzadeh
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
درود بر شما دوستان عزیز راوی کتاب برای من بسیار مهم هستش ولی کتاب از اون دسته کتاب های فوق‌العاده ارزشمندی که هم روان و فصیح مطالبش نوشته شده و هم بسیار زیبا روایت میشه مطمئن که از داشتنش پشیمون نمیشید. من فصل سوم کتاب از شنیدن مطالب این کتاب ارزشمند طوری به وجد اومدم که خواستم نظرم رو ویرایش کنم. دوستان گلم این کتاب واقعا کم نظیره و تک تک کلماتش رو باید با آب طلا نوشت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان

برای دریافت کتاب صوتی رهاورد مسافر جوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.