معرفی و دانلود کتاب خانم‌ها به پیش...: راهنمای زنان برای رسیدن به هویت، موفقیت و قدرت

عکس جلد کتاب خانم‌ها به پیش...: راهنمای زنان برای رسیدن به هویت، موفقیت و قدرت
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانم‌ها به پیش... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانم‌ها به پیش... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانم‌ها به پیش...: راهنمای زنان برای رسیدن به هویت، موفقیت و قدرت

کتاب خانم‌ها به پیش... نوشته‌ی سایلاجا ماناچا یک سفر تحول‌آفرین است که ابزارهای لازم را برای تبدیل شدن زنان به رهبران قدرتمند در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این کتاب سفری درونی را برای زنان آغاز می‌کند تا باورهای رایجی را که نسبت به خود دارند بازبینی کرده و دیدگاهشان را نسبت به جهان تغییر دهند.

درباره‌ی کتاب خانم‌ها به پیش...

زنان به صورت فطری قدرت رهبری و مدیریت بالایی دارند اما کمتر مجال پیدا کرده‌اند تا این قدرت را در عرصه‌های اجتماعی و عمومی نشان دهند. آن‌ها با وجود توانمندی‌های ذاتی و اکتسابی اغلب خود را در سایه‌ی مردان دیده‌اند و عرصه‌های رقابتی را به جنس مخالف واگذار کرده‌اند. با این وجود، هیچ‌گاه برای تغییر دیدگاه نسبت به پیشرفت و به عرصه آمدن دیر نیست. زنان نیازمند آن هستند که دیدگاه‌های تحول‌آفرین خود را بازیابی کنند. همچنین توان رهبری خود را بازتولید کنند تا نقش‌های مؤثرتری را به عهده بگیرند.

کتاب خانم‌ها به پیش (Step Up) نوشته‌ی سایلاجا ماناچا (Sailaja Manacha) فرصتی برای تغییر دیدگاه در اختیار زنان قرار می‌دهد. این کتاب با نگاهی تخصصی نسبت به توانمندی‌های بانوان به آن‌ها اجازه می‌دهد تا درمورد آن چیزی که باعث تحول و تغییر زندگیشان می‌شود، تمرکز کنند و آن را پرورش دهند. درواقع این اثر راهنمایی است برای بازیابی نقش زنان در رهبری سازمان‌ها و جامعه.

مخاطب اصلی کتاب حاضر آن دسته از زنانی هستند که با تمرکز بر بینش و دانش خود قصد دارند در زندگی حرفه‌ای و کاری نقشی اساسی ایفا کرده و آن‌گونه که ذهنشان به آن‌ها اجازه می‌دهد، پیشرفت کنند. این پیشرفت نه‌تنها در زمینه‌های شخصی بلکه در تمام ابعادی که یک سازمان، حرفه یا حتی جامعه به آن نیاز دارد، متجلی می‌شود.

کتاب خانم‌ها به پیش... اگرچه یک مفهوم یا دستورالعمل خاص درباره‌ی موفقیت را تجویز نمی‌کند اما تمرین‌ها و راهکارهایی ارائه می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها مسیری رو‌به‌پیشرفت را خود طراحی کنید. نویسنده‌ی کتاب معتقد است که اثرش امکانات جدیدی به زن‌ها می‌بخشد تا بتوانند با خودآگاهی و انتخاب هوشمندانه، سنگ‌بنای موفقیت را با دست خود قرار داده و به آن‌چه استحقاقش را دارند دست پیدا کنند.

سایلاجا ماناچا باور دارد که کتابش بیش از هر چیز نوعی «آموزش در حوزه‌ی توسعه‌ی مهارت» است. زنان با روش‌هایی که این کتاب پیشنهاد می‌کند، خواهند توانست از چرخه‌ی کارهای تقلیدی و کورکورانه خارج شوند و رفتارها و انگیزه‌های درونی خودشان را بهبود ببخشند. به این ترتیب، می‌توانند خود را ارتقا داده و برای پذیرش نقش‌های ارشد و رهبری در سازمان و حرفه‌ی خود بیش‌از‌پیش اعلام آمادگی کنند.

کتاب خانم‌ها به پیش... نوشته‌ی سایلاجا ماناچا را مهسا دبستانی قمصری به فارسی برگردانده و انتشارات کهکشان دانش آن را به بازار کتاب عرضه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب خانم‌ها به پیش...

  • سایلاجا ماناچا کتاب مهمی برای زنان متخصصی نوشته است که می‌خواهند خودشان را ارتقا دهند. خوانندگان بدون توجه به جایگاهشان در حرفه‌ی خود، شجاع و توانمند خواهند شد تا بهترین نسخه‌ی از زندگی خود را خلق کنند. (تری آپشور لوپبرگر، متخصص فن‌آوری و نویسنده‌)

  • خودیابی هرگز آسان نیست. کتاب خانم‌ها به‌ پیش... به مخاطبانش امکان می‌دهد بر آن‌چه نیاز دارند تأمل کرده و آن را جذب کنند. هنگام خواندن این کتاب می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحات قبلی بازگردید یا از جایی که کار را متوقف کرده‌اید، دوباره به مطالعه‌ ادامه دهید. (آمریتا مدیا، مدیر توسعه‌ی استعدادهای درخشان)

  • کتاب حاضر به زنان کمک می‌کند تا موانع و مشکلات را بر سر راه پیشرفت خود به چالش بکشند. ابزارهای ارائه‌شده در این اثر مرجعی عالی برای زنان است تا رو‌به‌جلو، رهبری خود را آغاز کنند! (ها باگاریا، بنیان‌گذار و مدیرعامل JobsForHer)

کتاب خانم‌ها به پیش... برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای زنان مدیر، حرفه‌ای و کارآفرین نوشته شده است. با این حال، همه‌ی زنان می‌توانند با مطالعه‌ی این کتاب نکات مفیدی در حوزه‌ی توانمندسازی و تحقق اهدافشان بیاموزند.

با سایلاجا ماناچا بیشتر آشنا شوید

سایلاجا ماناچا (متولد 1970) نویسنده، روان‌درمانگر، مربی رهبری و کارآفرین هندی است. او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی روان‌شناسی ادامه داده است. این نویسنده بیش از 25 سال سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌ی توانمندسازی و رهبری زنان را دارد و تاکنون بیش از 200 سخنرانی در این زمینه در سراسر جهان انجام داده است. او همچنین به‌عنوان مربی و مشاور در حوزه‌ی استارت‌آپ‌های نوظهور زنان فعال بوده و با شرکت‌های بزرگ فن‌آوری هند نیز همکاری دارد.

در بخشی از کتاب خانم‌ها به پیش... می‌خوانیم

خاطرم هست که در تعطیلات تابستانی وقت زیادی را با پسرعمه‌هایم در خانه‌شان می‌گذراندم. عمه‌ام شدیداً منضبط بود. تنها چیزی که از او به یاد دارم دستوراتش بود. او بدن راست و محکمی داشت و رفتارش خشن بود. یادم نمی‌آید که هرگز به من لبخند زده باشد. تقریباً همیشه از او وحشت داشتم. چیزی خاطرم هست که اغلب انجام می‌داد. حتی الان که به او فکر می‌کنم، در بدنم احساس لرزش می‌کنم.

وقتی از دخترانش ناراحت بود، آن‌ها را سر میز ناهارخوری صدا می‌کرد و تنها کاری که می‌کرد این بود که نگاه وحشتناکی به آن‌ها می‌انداخت و می‌گفت «بگین»، و آن‌ها با فروتنی هم‌صدا باهم می‌گفتند «ببخشید». او نمی‌گفت به چه دلیلی از آن‌ها می‌خواهد عذرخواهی کنند و آن‌ها هم چیزی نمی‌دانستند. آن‌ها هربار این کار را به دلیل قدرت نگاه و صدای رسا، قدرت موقعیت و اقتدار و قدرت زبان بدن مادرشان انجام می‌دادند. الان که این مطالب را می‌نویسم، همین‌طور یادم می‌آید که عمه‌ام کارهای فوق‌العاده‌ای برای ما بچه‌ها انجام می‌داد و مراقبت خورد و خوراک و بازی کردن ما بود. با این وجود، این‌ها در پس‌زمینه محو می‌شوند و تصویر بالا از خودِ خشن او در حافظه‌ام مسلط می‌شود.

حالت ایگوی والدین در شکل کنترل‌کننده و فرمانده‌اش کاملاً شبیه عمه‌ام است. شخصیت محبوب دیگری که به ذهن می‌رسد، شخصیت پدر در فیلم محبوب بالیوودی به نام Dilwale Dulhania Le Jayenge (DDLJ) است که این نقش را آمریش پوری بازی می‌کند. او یک پدر معمولی، عصبانی و مقتدر است، کسی که حرفش کلام خدا تلقی می‌شود، کسی که همه چیز را می‌داند و فرمانده و پرافاده است. حالت ایگوی والدین به دو شکل ظاهر می‌شود: کنترل‌کننده و مسلط یا پرورش‌دهنده و دلسوز.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: درک دنیای درونی ما
فصل 2: ما چیزها را همان‌طور که هستیم می‌بینیم
فصل 3: بخش‌های زیادی از خودمان
فصل 4: بازیابی قدرت خود با سبزها
فصل 5: آینده خودتان را طراحی کنید
فصل 6: طراحی اقدام مؤثر
فصل 7: حضور داشتن
فصل 8: راه‌حل پنج‌انگشتی
فصل 9: ارزیابی‌ها و ادعاها
فصل 10: درخواست‌ها
فصل 11: پیشنهادات
فصل 12: وعده‌ها
فصل 13: اعلانات
فصل 14: حامیان شما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانم‌ها به پیش...: راهنمای زنان برای رسیدن به هویت، موفقیت و قدرت
نویسنده
مترجممهسا دبستانی قمصری
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات174
زبانفارسی
شابک978-622-7402-73-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانم‌ها به پیش...

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانم‌ها به پیش...

برای دریافت کتاب خانم‌ها به پیش... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.