معرفی و دانلود کتاب رقص زندگی

عکس جلد کتاب رقص زندگی
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رقص زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رقص زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رقص زندگی

زارا لعل در کتاب رقص زندگی قصد دارد با بیان نکاتی کوچک، اما مهم، روحیه‌ی مثبت‌اندیشی و خوش‌بینی را در میان مخاطبان خود رواج دهد. از منظر او، داشتن دیدگاه مثبت به زندگی، پشتکار، اراده و باور قلبی به کاری که قصد انجام آن را دارید، موجب می‌شود تا به‌ هر ترتیب موفقیت نصیب شما شود. این اثر از سرفصل‌های متعددی تشکیل می‌شود که هرکدام کلید داشتن یک زندگی‌ بهتر هستند.

درباره‌ی کتاب رقص زندگی

در طی روز، ما خود را مشغول انجام کارهای مختلفی می‌کنیم، اما مراقبت از خود معمولاً در انتهای لیست قرار دارد. مثبت‌اندیشی یک راهکار فوق‌العاده برای داشتن روحیه‌ای عالی و مراقبت از خود محسوب می‌شود. افرادی که خوش‌بین هستند، به‌طور قابل‌توجهی زندگی باکیفیت‌تری دارند. مثبت‌اندیشی جادو نیست و همه مشکلات شما را از بین نمی‌برد، بلکه تنها کاری‌ که انجام می‌دهد این است که مشکلات را قابل‌کنترل‌تر جلوه دهد و به شما کمک کند با سختی‌ها به روشی مثبت و سازنده‌تر برخورد کنید.

زارا لعل در کتاب رقص زندگی، به دنبال این است تا دیدگاه افراد را نسبت به زندگی تغییر دهد. در این اثر، نکاتی وجود دارد که برای شروع کار به شما کمک می‌کند مغز خود را آموزش دهید که چگونه مثبت فکر کند و با این نگرش نو به انجام کارها و رسیدن به اهدافش مشغول شود. برای رسیدن به یک هدف و موفق شدن در مسیری که به آن پا می‌گذارید، به چند مشخصه نیاز دارید. شاید استعداد، تجربه و سرمایه عناصر بسیار مهمی باشد، اما استمرار و تداوم در کاری که شروع کرده‌اید نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. انسان‌های موفق، پشتکار بالایی دارند و نسبت به اتفاقاتی که در دوروبرشان رخ می‌دهد با ذهنی باز نگاه می‌کنند، جسورتر هستند و نسبت‌ به وقایع هوشیاری به‌ خرج می‌دهند.

مطابق با قانون جذب، اگر بر خواسته‌های واقعی خود تمرکز کنید، به احساسات مثبت بپردازید و بعد از آن اقدام کنید، خواهید دید تمام اموری که به دنبال آن هستید، اتفاق می‌افتند. زارا لعل در کتاب رقص زندگی توصیه می‌کند اگر می‌خواهید به موفقیت در کاری برسید، با تمام وجود به هدف‌تان ایمان قلبی داشته باشید و سعی کنید تا جای ممکن با کسی در مورد آن صحبت نکنید؛ انرژی‌های منفی‌ای که از اطرافیان به شما می‌رسد، ممکن است بر حس خوب شما تأثیر بگذارد.

کتاب رقص زندگی از نکته‌ای بسیار مهم حرف می‌زند: پیش‌فرض‌های محدود‌کننده در زندگی. همه‌ی ما یک‌سری باورهای خام و تجربه‌نشده داریم که تصمیمات و رفتارهایمان تحت‌تأثیر آن‌ها است. بدون آن که دقیقاً بدانیم آیا آن باور واقعاً صحیح است و یا صرفاً نظر شخصی فرد خاصی محسوب می‌شود. زهرا لعل‌گون می‌نویسد اگر می‌خواهید راحت و بی‌دغدغه زندگی کنید، باید ذهنتان از هر باور محدودکننده‌ای خالی باشد. افکار و ذهنیت‌های ما، تعیین‌کننده‌ی رفتارها و گفتارهایمان هستند. به همین خاطر طبیعی است که موجب بروز نگرش منفی در ما شوند.

کتاب رقص زندگی، به دنبال تزریق حس خوب و امیدوارکننده به دیگر انسان‌ها است. هر نُه فصل این کتاب، از محتوایی مثبت و انگیزشی بهره می‌برد. فصل اول از موفق‌ها و هدف‌هایشان صحبت به میان می‌آورد. در فصل دوم ذهنیت و باورهای ما بررسی می‌شوند. فصل سوم به این‌که چطور خودمان را بشناسیم اختصاص دارد. در فصل چهارم مسئله‌ی اعتماد‌به‌نفس داشتن و اهمیت آن مطرح می‌شود. فصل پنجم مربوط‌ به درک احساساتی است که داریم. عشق، موضوع فصل ششم است و نویسنده در فصل هفتم به زیبایی ظاهری می‌پردازد. درنهایت، فصل هشتم زیبایی شخصیت موضوع اصلی قرار می‌گیرد و در فصل آخر امیدواری به‌عنوان کلید اصلی موفقیت مطرح می‌شود.

کتاب پیش رو در سال 1398 توسط نشر راوشید به چاپ رسید.

کتاب رقص زندگی مناسب چه کسانی است؟

کتاب حاضر برای افرادی که علاقه‌مند به آثار مربوط‌ به مثبت‌اندیشی و راه و رسم زندگی هستند، پیشنهاد مناسبی به‌شمار می‌آید.

با زارا لعل بیشتر آشنا شویم

نویسند‌ی جوان کتاب رقص زندگی، در سال 1378 به دنیا آمد. این کتاب اولین تجربه‌ی زارا لعل در هیئت یک نویسنده محسوب می‌شود. او کتاب دیگری را نیز به نام «ذهن آبی» با موضوع ذهن‌آگاهی و روان‌شناسی نوشته و افزون‌بر این‌ها، مجموعه‌داستانی را با عنوان «به نام زن: مجموعه‌داستان‌های کوتاه درباره‌ی سرنوشت هفت زن» نیز در کارنامه دارد. زهرا لعل‌گون، آثار خود را با نان هنری زارا لعل به چاپ می‌رساند.

جملات برگزیده‌ی کتاب رقص زندگی

  • باورهایتان را تغییر دهید و به نتایجی بهتر برسید.

  • خودشناسی دارای پیشینه دراز به‌اندازۀ تاریخ بشری است و با زندگی بهتر آغازشده است. انسان بدون خودشناسی، انسانیت را نشناخته است.

  • اعتمادبه‌نفس واقعی و حقیقی به این مفهوم نیست که در انسان هرگز نباید ترسو دلهره‌ای ایجاد شود بلکه اعتمادبه‌نفس حقیقی به‌نوعی ایمان به خود در مواجه‌شدن با ترس و دلهره و غلبه بر آن‌هاست.

  • هر چه بیشتر از عشق سخن بگوییم، در ضمیر خودآگاهمان با نیروی بیش‌تری رشد می‌کند و اگر افکار و سخنان حاکی از عشق را بیشتر به کار بریم، بدون شک عشق عظیمی را تجربه خواهیم کرد که نمی‌توان آن را توصیف کرد... عشق خداوند را.

در بخشی از کتاب رقص زندگی می‌خوانیم

اگر احساس می‌کنید فلانی از شما زیباتر یا ثروتمندتر است یا شانس بیشتری دارد سخت در اشتباه هستید بلکه آن‌ها نه از شما زیباتر و نه شانس بیشتری دارند این باور غلط و محدودکنندۀ شماست که اعتمادبه‌نفستان را به صفر رسانده و تخریب شخصیتی از طریق خودتان را افزایش داده. من به شما حق می‌دهم، کسی که مطالعه نداشته باشد و اطلاعات کافی در مورد آدم‌ها و جهان نداند همیشه خود را حقیر و درمانده می‌بیند و همیشه در حسرت زندگی دیگران است. من هم تا چند سال پیش همه را زیباتر از خود می‌دانستم، همه را خوب خودم را بد تصور می‌کردم با این باور و ذهنیت پوچ تا حد افسردگی نیز رفتم آن موقع بود که زندگی برایم به جهنمی سرد تبدیل شد. تصور می‌کردم زشتم و بدشانس و خداوند چرا همه را زیبا خلق کرده اما مرا نه! حتی از خانه بیرون نمی‌رفتم؛ اگر هم بیرون می‌رفتم حالم را دوچندان خراب‌تر می‌کرد زیرا من ذهنیتی داشتم که مانع خوشحالی من می‌شد باور داشتم که دیگر هیچ‌چیز حال مرا خوب نمی‌کند و به دلیل همین باور محدودکننده‌ام هیچ موقع خوشحال نمی‌شدم؛ اما اکنون با مطالعه فراوان و رفتن در جامعه مردمی و دیدن انسان‌های زیاد فهمیدم که این فقط من یستم که در این دنیا زندگی می‌کنم دیدم که انسان‌ها با ظاهرشان چه خوب و چه بد به‌راحتی کنار می‌آیند.

البته به نظر من خالق یکتا هیچ‌کس را بد و زشت نیافریده بلکه هم را زیبا و با ظاهرهای متفاوت خلق کرده. خود را دوست داشته باشید و با خود کنار بیایید و این جمله را تکرار کنید خداوند مرا زیبا آفریده و از او نهایت تشکر را می‌کنم. اگر جلوی آیینه می‌روید و یکی از خصوصیات ظاهریتان شما را واقعاً اذیت می‌کند و اعتمادبه‌نفستان را خدشه‌دار کرده است خداوند را مقصر ندانید خود را دوست بدارید و از عالم وجود تشکر کنید در ضمن امروزه در زمینه‌های پزشکی آن‌قدر پیشرفت داریم که می‌توانید دماغتان یا هر چیز دیگری که اذیتتان می‌کند را جراحی می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول - موفق‌ها و هدف‌هایشان
فصل دوم - ذهنیت و باور
فصل سوم - خودمان را بشناسیم
فصل چهارم - اعتمادبه‌نفس داشته باشیم
فصل پنجم - احساساتمان را درک کنیم
فصل ششم - عشق
فصل هفتم - زیبایی ظاهری
فصل هشتم - زیبایی شخصیت
فصل نهم - امیدواری
حرف‌های آخر... 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رقص زندگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-622-5767-37-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رقص زندگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رقص زندگی

برای دریافت کتاب رقص زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.