معرفی و دانلود کتاب ذهن آبی

عکس جلد کتاب ذهن آبی
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ذهن آبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهن آبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ذهن آبی

زارا لعل در کتاب ذهن آبی از توانایی ذهن و کارکردهای آن سخن می‌گوید. او در کتاب خود اشاره می‌کند که قدرت ذهن یکی از قوی‌ترین ابزارهایی است که انسان در اختیار دارد. قدرتی که می‌تواند موفقیت یا شکست، شادی یا ناراحتی، فرصت‌ها یا موانع مختلفی را ایجاد کند.نویسنده در اثر حاضر، به ارائه‌ی تکنیک‌هایی برای تقویت قدرت ذهن می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب ذهن آبی

ذهن ما به ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه تقسیم می‌شود. بخش خودآگاه ذهن ما، به حواس و دنیای اطرافمان متصل است؛ به عبارت دیگر، اطلاعاتی که هر روز در معرض آن قرار می گیریم در این بخش تجزیه و تحلیل می‌شوند. این ضمیر ناخودآگاه ما است که عادات، ایده‌ها و اموری را که از نظر عاطفی روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنیم، نگه می‌دارد. مسئله‌ی اساسی این جا است که ما، به‌عنوان انسان، این انتخاب را داریم که با کدام افکار درگیر شویم و می‌خواهیم این افکار ناخودآگاه بر ما تأثیر مثبت بگذارند یا منفی. ذهن با کمی تمرین و یادگیری تکنیک‌های مختلف به این قدرت دست پیدا خواهد کرد.

قدرت ذهن و مسائل پیرامون آن، موضوع کتاب ذهن آبی است که زارا لعل آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است. نویسنده در کتاب خود اشاره می‌کند که قوی بودن مختص به تمام ذهن‌ها است. انسان ذاتاً با ذهنی پویا، قوی و هدفمند که توانایی تحلیل همزمان هزاران مسئله را با هم دارد، پا به جهان می‌گذارد. اما آنچه به‌ وسیله‌ی مغز و ذهنیت در زندگی ساخته می‌شود، در هر فردی به شکل متفاوتی نمود پیدا خواهد کرد. درحقیقت، تا حد زیادی به خودتان بستگی دارد که به چه میزان از این قدرت دست یابید. شما تمام ابزارها و منابع مورد نیاز را در اختیار دارید؛ این‌که چه کاری با آن‌ها انجام دهید، وابسته به مهارت‌های شما است.

زارا لعل در کتاب ذهن آبی معتقد است افراد موفق، بااستفاده از قدرت مغز، موقعیت‌هایی را ایجاد می‌کنند که به‌واسطه‌ی آن، می‌توانند به نتایج دلخواه خود در زندگی دست یابند. زیرا آن‌ها واقعاً معتقدند که می‌توانند به هر چیزی که در ذهنشان است، برسند. ذهن می‌تواند سخت‌ترین مسائل را حل کند و به بلندپروازانه‌ترین خواسته‌ها رنگ واقعیت ببخشد. میزان این قدرت، بستگی به این دارد که شما تا چه اندازه با تکنیک‌هایی که موجب تقویت ذهن می‌شود، آشنا باشید. به‌علاوه، جسم نیز در این میان، در حقیقت پیشکار ذهن است و به آن نیرویی می‌بخشد تا بتواند با نیروی هرچه تمام‌تر به سمت هدف پیش رود.

نویسنده در تلاش‌ است تا تکنیک‌هایی را که به افزایش مهارت‌های ذهنی، ذهن‌آگاهی و قدرت پردازش سریع‌تر منجر می‌شود، که شاید بسیار آسان و ساده و بعضاً کمی دشوار باشند، در کتاب خود بیان کند تا مخاطب با انجام دادن و استمرار در به‌کار بردن آن‌ها در زندگی، به نتیجه‌ای مطلوب دست یازد.

کتاب ذهن آبی از دو بخش تشکیل شده است. در بخش اول، نویسنده پس از بیان چند نکته درباره‌ی ذهن و کارکرد آن، از ذهن ابرقدرت حرف می‌زند. تقویت ذهن، نکته‌ی بعدی این کتاب است و تغییر ذهن باطل به ذهن حقیقی، عنوان دیگری از این بخش به شمار می‌رود. درنهایت، بخش اول با توضیح ذهن برتر با اعمال برتر به پایان می‌رسد. در بخش دوم، قدرت کلام بر ذهن، تأثیر عشق و محبت بر آن، استفاده از قدرت ذهن برای جذب هر آنچه که می‌خواهید، آرامش ذهنی و هشیاری ذهن با داشتن امید، به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

کتاب پیش رو، در سال 1400 توسط انتشارات راوشید منتشر شد.

کتاب ذهن آبی برای چه کسانی مناسب است؟

اثر حاضر برای افرادی که به کتاب‌های روان‌شناسی و ذهن‌آگاهی علاقه‌مند هستند، جذاب خواهد بود.

با زارا لعل بیشتر آشنا شویم

زهرا لعل‌گون به سال 1378 متولد شد. وی نام هنری «زارا لعل» را برای خود برگزیده است و در آثار خود از این نام استفاده می‌کند. زارا لعل افزون‌ بر اثر پیش رو، یک مجموعه‌داستان با عنوان «به نام زن: مجموعه داستان‌های کوتاه درباره‌ی سرنوشت هفت زن» و کتاب «رقص زندگی» را نیز منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب ذهن آبی می‌خوانیم

اگر انسان‌ها از قدرت ذهن بر سلامتی جسم با خبر بودند، قطعاً بازار بسیاری از پزشک‌ها کساد می‌شد. شما با قدرت ذهن خود می‌توانید بر جسم خود مسلط شوید و هر گونه بلا و بیماری را از خود دور کنید. همان‌طور که گفتم ذهن خودآگاه پیام‌ها را دریافت کرده و به ذهن ناخودآگاه می‌فرستد. در اینجا ذهن ناخودآگاه وارد میدان شده و هر پیامی را که در آن منتقل شده چه خوب چه بد را به مرحلۀ عمل می‌رساند. البته بگویم که پیام‌های مثبت، سریع‌تر به مرحلۀ عمل می‌رسد و همچنین پیام‌های منفی علاوه بر اینکه دیرتر به مرحلۀ عمل می‌رسد، پیامدهای منفی برای خود شما نیز خواهد داشت. پس دقت کنید در انتقال پیام‌ها، پیام‌های مثبت را انتخاب کنید.

ممکن است برایتان جای سؤال باشد که منظور من از پیام‌های مثبت چیست! پیام‌های مثبت در واقع همان افکار و واسته‌هایی هستند که علاوه بر اینکه ضرر و زیانی برای شخص شما نداشته باشد، برای دیگران نیز ضرر و زیانی نداشته باشد؛ در این صورت است که ذهن شما عاری از هر بار منفی خواهد بود و خواسته‌های شما سریع‌تر به عمل می‌رسند. اگر از شخصی سال‌ها کینه ‌یا نفرتی دارید، باید بگویم شما در حق خود مرتکب ظلم بزرگی شده‌اید. همین کینه و نفرت باعث می‌شود، ذهن شما در زمان عقب جا مانده و به جلو نرود و هیچ پیشرفتی به همراه نداشته باشد. اصلاً چرا باید کینۀ شخصی سال‌ها در وجود شما باقی‌مانده باشد تنها تفسیر من از کینه و نفرت چندسالۀ شخصی به دیگری این است که ذهن آن شخص در گذشته زندگی می‌کند، اما فقط جسمش در زمان حال در حال زندگی کردن است. کینه و نفرت از تمرکز مغز می‌کاهد از پیشرفت مغز جلوگیری می‌کنند و باعث ناتوانی مغز می‌شود و در نهایت به دلیل ناتوانی مغز، جسم دچار بیماری می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول
فصل 1: ذهنِ ابرقدرت
فصل 2: تقویت ذهن
فصل 3: تغییر ذهن باطل به ذهن حقیقی
فصل: ذهن برتر با اعمال برتر
بخش دوم
فصل 5: قدرت کلام بر ذهن
فصل 6: تأثیر عشق و محبت بر ذهن
فصل 7: استفاده از قدرت ذهن برای جذب هر آنچه که می‌خواهی
فصل 8: آرامش ذهنی
فصل 9: هشیاری ذهن با داشتن امید
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ذهن آبی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-5767-38-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهن آبی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ذهن آبی

برای دریافت کتاب ذهن آبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.