معرفی و دانلود کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات

عکس جلد کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات

کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات، خاطره‌ها و تجربه‌های آنچلوتی، مربی افسانه‌ای فوتبال را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. کارلو آنچلوتی، کریس بوردی و مایک فورد، نویسنده‌های کتاب، نگارش این اثر را به‌گونه‌ای انجام داده‌اند تا در کنار آشنایی با خاطره‌های آنچلوتی، درس‌هایی از این مربی برای مدیریت بهتر زندگی نیز فرا بگیریم.

درباره‌ی کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات

کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌و‌ها و مسابقات (Quiet Leadership)، نوشته‌ی کارلو آنچلوتی (Carlo Ancelotti)، کریس بوردی و مایک فورد، روش‌های یکی از مطرح‌ترین مربی‌های دنیای فوتبال را در رسیدن به موفقیت بیان می‌کند. به گفته‌ی آنچلوتی، خانواده‌ای که این مربی افسانه‌ای در آن زاده شد، شرایط مالی خوبی نداشت. نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه وفاداری، سخت‌کوشی و اهمیت به خانواده، دیدگاهی عمیق در وی برای دستیابی به موفقیت‌های بین‌المللی ایجاد کرده است. کتابی که با آن روبه‌رو هستیم، مجموعه‌ای است از نظرات آنچلوتی در باب فوتبال و البته در باب زندگی. آنچلوتی بر این باور است که رهبران باید از خصوصیات مشخصی بهره‌مند باشند. این خصوصیات برای رهبری در فوتبال،‌ تجارت و سیاست ضروری است. نویسنده‌ی کتاب رهبری خاموش، در مقدمه‌ی کتاب به این نکته اشاره می‌کند که منظورش از خاموشی، قدرت است. به گفته‌ی آنچلوتی، قدرت و اقتدار، خاموشی و آرامش، جلب اعتماد و تصمیم‌گیری‌های منطقی، توانمندی‌های ضروری برای تاثیرگذاری روی افراد به‌حساب می‌آیند.

آنچلوتی این راز را در کتاب با مخاطب در میان می‌‌گذارد که رهبر برای رهبری، نیازی به دادوهوار ندارد. بلکه اقتدار باید حاصل احترام و اعتماد باشد، نه زاده‌ی ترس. این مربی درجه‌یک، خواننده را با این واقعیت آشنا می‌کند که رهبری را می‌توان فرا گرفت. پس از مطالعه‌ی نکته‌هایی که آنچلوتی در مقدمه‌ی کتاب مطرح کرده، به بخش نخست می‌رسیم که کمان رهبری نام دارد. نویسنده در این قسمت به الگوهای مشابهی اشاره می‌کند که رهبران برجسته از آن بهره گرفته‌اند. آنچلوتی در فصل نخست به آماروارقام میزان موفقیت مدیران تجاری و مربیان فوتبال اشاره می‌کند. وی با این آماروارقام، شباهت‌های زیاد میان رهبری در فوتبال و شرکت‌های تجاری را به خواننده گوشزد می‌کند. بر اساس اطلاعات این بخش، عمر کاری یک مربی یا مدیر تجاری، مانند کمانی بی‌رحم توصیف شده‌است. این کمان، انعطاف کمی دارد و از موفقیت‌های کوتاه شروع می‌شود و پس از دوره‌ای زودگذر از موفقیت‌های بسیار درخشان، دوباره افت می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات

در دومین فصل کتاب رهبری خاموش به فصل فرهنگ می‌رسیم. سومین فصل این کتاب به سلسله مراتب اختصاص دارد. استعداد، محل کار، مسئولیت‌پذیری، محصول و داده‌ها، عناوین فصل‌های چهارم تا هشتم کتاب رهبری خاموش هستند. کارلو آنچلوتی در فصل نهم کتاب، دیدگاه خود در باب رشد‌ و توسعه را با مخاطب به اشتراک می‌‌گذارد. در این فصل اطلاعات جالبی درباره‌ی شیوه‌ی رفتار آنچلوتی با پائولو مالدینی، اسطوره‌ی فوتبال، مطرح شده است. ارزش‌ها، عنوان دهمین و آخرین فصل کتاب رهبری خاموش است. در نهایت نیز این کتاب با نتیجه‌گیری آنچلوتی پایان می‌یابد.

مطالبی که به آن‌ها اشاره کردیم، خواننده را با روش‌های اختصاصیِ کارلو آنچلوتی در محیط‌های کاری آشنا می‌کند. با نگاهی به دستاوردهای آنچلوتی در عرصه‌‌های ورزشِ بین‌المللی، به‌راحتی می‌توان متوجه شد که اثربخشی این روش‌ها به‌ اثبات رسیده‌ است.

کتاب حاضر را انتشارات گلگشت تقدیم شما کرده است.

در بزرگداشت نویسنده‌ی کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات

  • کارلو آنچلوتی بزرگ‌ترین مربی فوتبال اروپاست. (Paul Hayward Telegraph)

کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌و‌ها و مسابقات برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به تمامی علاقه‌مندان پیشرفت و توسعه‌‌ی فردی و البته دوست‌داران ورزش فوتبال پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات می‌خوانیم

سخنان زیبایی بر زبان آورد، اما می‌دانستم او همان پرزی است که طی 12 سال مدیریت، در دو دوره‌ی ریاست، 9 مربی استخدام و اخراج کرده است. از همان ابتدا چشمانم را باز کردم، طبیعت این شغل چنین اقتضایی دارد و همانطور که از بیانیه‌ی پرز پس از اخراج من به روشنی می‌توان فهمید، رئال باشگاهی نیست که بتوانید در آن ریشه بدوانید. حتی با استانداردهای عجیب‌وغریب فوتبال، رئال در سطحی دیگر قرار می‌گیرد. زمان تطبیق پیدا کردن، دوران خوشی‌ها و زمان نگه داشتن موفقیت از بقیه دنیای فوتبال فشرده‌تر است. پرز در نطق اخراج من گفت: «کارلو بخشی از تاریخ ماست، او لادِسیما را به ما هدیه داد. اما اینجا سطح انتظارات بسیار بالاست و لازم می‌بینیم حرکت جدیدی در رئال‌مادرید ایجاد کنیم تا ما را به سطحی که انتظار داریم برساند. تصمیم دشواری بود. در این باشگاه انتظارات در بالاترین سطح قرار دارند، چرا که رئال همیشه باید جامی بالای سر ببرد.»

پایان سخنان او هم با لطف همراه بود: «علاقه‌ای که بازیکنان و هواداران به کارلو دارند همان احساسی است که خود من به او دارم.» تنها دو روز بعد از بیانیه پرز، رونالدو در توییتر نوشت: «آنچلوتی مربی بزرگیست و رابطه‌ی بسیار نزدیکی با بازیکنان داره. امیدوارم فصل بعد هم باهم کار کنیم.» بازیکنان دیگر هم نظرات مشابهی داشتند و خوشحال بودم که توانسته‌ام رابطه‌ی مثبتی با آن‌ها برقرار کنم، هدفی که همیشه برایم مهم بوده است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه، از کریس بریدی
بخش اول: کمان رهبری
1. تجربه
بخش دوم: کسب‌وکار اصلی
2. فرهنگ
3. سلسله مراتب
4. استعداد
5. محل کار
6. مسئولیت پذیری
7. محصول
8. داده‌ها
9. رشد کردن
10. ارزش‌ها
نتیجه‌گیری: درس‌هایی از یک مرد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات
نویسنده
مترجمماشاالله صفری
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-964-91216-8-0
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات

برای دریافت کتاب رهبری خاموش: فتح قلب‌ها، ذهن‌ها و مسابقات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.