معرفی و دانلود کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم

عکس جلد کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم
قیمت:
13900 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم

کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم نمایشنامه‌ای درام درباره‌ی مشکلات زندگی زناشویی است. داوود کردبچه در این اثر با نگاهی اجتماعی اختلافات دو زوج را مورد بررسی قرار داده و با روایت واقع‌گرای خود، قصه‌ی آن‌ها را در ذهنتان ماندگار می‌کند.

درباره‌ی کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم

روایتی عاشقانه-اجتماعی از چالش‌های ازدواج. داوود کردبچه در کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم (I stay in love with you on the razor edge) دو زوج را کنار همدیگر قرار داده که در ظاهر نقطه اشتراک اندکی دارند اما با جلو رفتن داستان، متوجه می‌شویم هردو با مشکلات مشابهی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

مهرداد و فاطمه اولین زن و شوهری هستند که توسط داوود کردبچه (Davood Korsbacheh) به ما معرفی می‌شوند. این زوج تهرانی به دلیل بیماری ناشناخته‌ی فاطمه به مشهد سفر کرده‌اند تا مدتی را مهمان اقوامشان باشند. ازدواج آن‌ها به دلیل بیکار شدن مرد و ناامیدی زن در مرز فروپاشی قرار دارد و فرزندان تنها نقطه‌ی اشتراک این دو هستند.

میزبانان آن‌ها، ساسان و گلنوش هر دو به حرفه‌ی پزشکی مشغولند. آن‌ها به واسطه‌ی وضعیت مالی ایده‌آل، شان اجتماعی بالا و امنیت شغلی باعث حسرت اطرافیانشان هستند. تنها مشکل موجود در این خانه وسواس بیمارگونه‌ی شوهر است، اما رازی بسیار بزرگتر در زندگی‌شان جریان دارد که با ورود مهرداد و فاطمه آشکار می‌شود...

کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این اثر به علاقه‌مندان ادبیات نمایشی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم می‌خوانیم

ساسان- دختر دایی مکه رفتی که دیگه ایراد نمی‌گیری حاج خانوم صدات کنن؟
فاطمه- همه حاجی​ان... هر کس که خدا رو درک کنه، حاجی می‌شه وگرنه کعبه یه سنگ نشونی​ست که راه گم نشود.
ساسان- [سر از روزنامه بر می‌دارد]. نه بابا... می‌بینم که دختردایی ما هم دچار تحول روشن فکری شده.
گلنوش- آره بابا... از صبح هم که اومده، نرفته حرم. از همین جا زیارت​نامه خونده. کلاً مشکوک می‌زنه!
فاطمه- حالم خوش نیست. رفتن من هم باعث دردسر خودم می‌شه، هم زحمت دیگران. وقتی مقصد زیارته، از تهران هم می‌شه زیارت کرد. دوا درمون دو ساله پیش افاقه نکرده و اون زخم ساده به قول شما زخم مری سرطان شده. [نایلونی حاوی دارو به ساسان می‌دهد]. روزی یه مشت از این‌​ها می‌خورم ولی هر روز دارم بدتر می‌شم. دیگه کارم تمومه پسرعمه... [مهرداد از این حرف فاطمه دل​خور شده، از جا برمی‌خیزد که از صحنه خارج شود].
مهرداد- باز گفت...
گلنوش- کجا می‌ری؟
مهرداد- مگه نگفتی دستم رو بشورم؟
گلنوش- آفرین پسرخاله​‌ی گلم. [مهرداد از صحنه خارج می‌شود].

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رو لب تیغ عاشقت موندم
نویسنده
ناشر چاپینشر آواژ
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات84
زبانفارسی
شابک978-600-96705-7-4
موضوع کتابنمایشنامه ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
13900 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم

9384
۱۴۰۱/۷/۸
توضیحی که برای معرفی کتاب داده شده برای من بعد خوندن کتاب کاملا بی ربط شد ولی به طور کل موضوع جالب وملموس بود وخیلی خوب روایت شده، تجربه خوبی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم

برای دریافت کتاب رو لب تیغ عاشقت موندم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.