معرفی و دانلود کتاب روباه و انگورها و داستان‌های دیگر

عکس جلد کتاب روباه و انگورها و داستان‌های دیگر
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روباه و انگورها و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روباه و انگورها و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روباه و انگورها و داستان‌های دیگر

کتاب روباه و انگورها و داستان‌های دیگر از مجموعه قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، حکایت‌های آموزنده‌ای از ازوپ را ارائه می‌دهد. این کتاب در سه داستان مصور با نام‌های سگ حریص، روباه و لک‌لک و سگ در آخور، پیام‌های اخلاقی گوناگونی نظیر: کردار نیک، قناعت و مسخره نکردن دیگران را برای کودکان با گروه سنی «ب» و «ج» ارائه می‌دهد.

هدف اصلی قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، سرگرم‌ کردن کودکان و ایجاد اوقاتی لذت‌بخش همراه با افزایش خلاقیت و مهارت‌های یادگیری است.

در بخشی از کتاب روباه و انگورها و داستان‌های دیگر می‌خوانیم:

روزی روزگاری، روباه کوچک و باهوشی زندگی می‌کرد. یک روز روباه در جست و جوی غذا بود. خیلی زود از کنار تاکستانی گذشت. او از دیدن انگورهای بزرگ و رسیده‌ای که آویزان بودند، هیجان‌زده شد. روباه لب‌هایش را لیس زد و به خودش گفت: «چرا نباید این انگورهای آبدار را برای ناهار امروزم بخورم؟ این انگورها خیلی خوشمزه هستند و با غذاهای همیشگی که می‌خورم، فرق دارند.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روباه و انگورها و داستان‌های دیگر
مترجمحسین حبیبی
ناشر چاپیانتشارات دادجو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-622-6210-39-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روباه و انگورها و داستان‌های دیگر

shirin zbouri
۱۴۰۰/۶/۸
زیاد داستان‌هایش را نپسندیدم. پسرم هم زیاد دوست نداشت شاید هنوز برای سنش مناسب نباشد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب روباه و انگورها و داستان‌های دیگر

برای دریافت کتاب روباه و انگورها و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.