معرفی و دانلود کتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس

عکس جلد کتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس
قیمت:
9500 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس

کتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس یکی دیگر از داستان‌های جذاب مجموعه‌ی «گاس جوجه تیغی» است. جاکلین ویلیامز در اثر حاضر داستان گاس کوچولو را روایت می‌کند که برای تکلیف مدرسه در روز شکرگذاری باید از آنچه که بیش از همه برای آن سپاس‌گزار است، عکاسی کند. نویسنده در این کتاب به کودکان اهمیت قدردان بودن را آموزش می‌دهد.

درباره کتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس:

یک هفته مانده بود به روز شکرگزاری و خانم موریسن در این یک هفته تکلیفی را برای شاگردانش تعیین کرده بود: «برای روز شکرگزاری یک عکس از آنچه که بیش از همه بابت آن سپاس‌گزار بوده‌اید، همراه با خودتان به مدرسه بیاورید.»

سخن خانم موریسن حسابی گاس را مضطرب کرد. آخر در این زمان کم او چگونه عکس موردعلاقه‌اش را پیدا می‌کرد؟ جوجه‌تیغی داستان ما تمام مسیر رسیدن به اتوبوس را درباره‌ی این موضوع با سگ آبی که صمیمی‌ترین دوستش بود، صحبت کرد. او معتقد بود اگر بخواهد لیستی از تمام چیزهایی که برای آن‌ها سپاس‌گزار است تهیه کند، آن فهرست کیلومترها طول می‌کشد!‌ پس باید چه کار کند؟ نکند گاس کوچولو آن‌قدر تصمیم گرفتن را طول دهد که درنهایت نتواند تکلیف خود را انجام دهد؟ در نهایت او چه چیزی را به عنوان موضوع عکس خود انتخاب خواهد کرد؟

جاکلین ویلیامز (Jacklyn Williams) از طریق داستان روز شکرگزاری مبارک گاس (Happy Thanksgiving, Gus) به روایت داستانی سرگرم‌کننده و ماجراجویانه می‌پردازد و به آن‌ها آموزش می‌دهد تا با نگاهی قدردان‌تر به محیط اطراف خود بنگرند.

کتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس مناسب چه کسانی است؟

جاکلین ویلیامز این کتاب شنیدنی را برای کودکان 5 تا 8 سال به نگارش درآورده است.

با جاکلین ویلیامز بیشتر آشنا شویم:

ویلیامز نویسنده و روزنامه‌نگار است و به طور تخصصی به حوزۀ ادبیات کودکان می‌پردازد. از او تاکنون کتاب‌های «یک حیوان خانگی انتخاب کن گاس»، «روز شکرگزاری مبارک گاس» و «تولدت مبارک گاس» به فارسی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس می‌شنویم:

پسرها به همراه مادرِ گاس، روی صندلی پشتی اتوبوس نشستن تا به مزرعه برن. مادر که عاشق مزرعه بود از کوچولوها پرسید که آماده‌ هستن یا نه؟ و گاس بلند گفت: "بَله. بزن بریم. "

هنوز خورشید به وسط آسمون نیومده بود که بچه‌ها به در ورودیِ مزرعه فرَنکلین رسیدن. تا چشم‌ کار می‌کرد یک عالمه میوه‌ و سبزی‌های تازه وجود داشت که بچه‌ها می‌تونستن برای جشنشون جمع کنن. سبزی‌های توی باغ، کدوحلوایی‌ها و سیب‌های درشت و آبدار هم توی زمین‌های حاصل‌خیز اطراف مزرعه آماده‌ی چیدن بودن.

گاس از خوشحالی فریاد زد: "آخ جووون. بریم میوه بچینیم. "

اما صاحب مزرعه، آقای فرَنکلین، که یک روباه پیر بود، جلوشون رو گرفت و بهشون گفت: "بچه‌ها یک لحظه صبر کنید... به حرف‌هام با دقت گوش بدین تا اتفاق بدی براتون نیفته. خب، توی مزرعه‌ی ما یک حیوون ترسناکی به اسم آقای تی زندگی می‌کنه. حواستون رو جمع کنید که یک‌وقت آقای تی رو عصبانی نکنین. در غیر اینصورت، اون ولتون نمی‌کنه و خیلی اذیت می‌شین. "

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
روز شکرگذاری مبارک گاس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس
نویسنده
مترجمفاطمه زهرا حافظی
راویمبینا چیت سازان، محمد طالشیان، طاهره گل پور
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
9500 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس

آزاده عمیدی
۱۴۰۱/۷/۱۶
خیلی قشنگ محتوا رو انتقال داده و پسرم خیلی دوسش داره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس

برای دریافت کتاب صوتی روز شکرگزاری مبارک گاس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.