معرفی و دانلود کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان

عکس جلد کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان
قیمت:
۹۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان

اگر به هر دلیلی در طول شبانه‌روز مجبور هستید که در وضعیت فیزیکی خاصی ثابت بمانید، باید بدانید چطور از بدنتان مراقبت کنید. کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان به قلم سمانه عباسی به‌کمک راهنماهای تصویری به شما آموزش می‌دهد که از آسیب‌های بدنی ناشی از نشستن یا ایستادن زیاد ایمن بمانید.

درباره‌ی کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان

شما برای تقویت سلامتی و تندرستی چه کارهایی انجام می‌دهید؟ احتمالاً اولین مواردی که به ذهن می‌رسد، تغذیه‌ی ‌مناسب و ورزش کردن است. اما سمانه عباسی در کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان مطرح می‌کند که علاوه‌بر این موارد، بدن شما برای سالم ماندن به اصلاح وضعیت هنگام فعالیت‌های روزانه نیز نیاز دارد. عدم اصلاح وضعیت‌ها و حالات بدن در طول روز می‌تواند آسیب‌ها و دردهایی را به‌دنبال داشته باشد که در زندگی عادی شما اختلال ایجاد کند.

سلامتی بدن می‌تواند در ابعاد دیگر زندگی مانند ظاهر نیز تأثیر بگذارد؛ چراکه حفظ یک وضعیت ثابت به‌مدت طولانی ممکن است فیزیک و ظاهر شما را نیز تحت‌تأثیر قرار دهد. کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان به شما آموزش می‌دهد که در هر وضعیتی که در شبانه‌روز دارید و هنگام انجام هر فعالیتی، از خود و بدنتان مراقبت کنید. برای این کار نیاز است تا پیش از هر چیزی با وضعیت صحیح بدن هنگام فعالیت‌های مختلف آشنایی داشته باشید.

این کتاب تنها برای کارمندان نوشته نشده است. رانندگان، معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان، خانه‌دارها و به‌طور کلی همه افرادی که برای مدتی طولانی در طول روز در یک وضعیت ثابت فیزیکی قرار ‌می‌گیرند، می‌توانند از تمرینات اصلاحی کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان بهره ببرند.

در کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان مباحث مختلفی چون «وضعیت صحیح در محل کار، وضعیت صحیح زندگی روزمره، انتخاب کیف و کفش مناسب، اختلالات شایع وضعیت کارمندی و ورزش‌های مخصوص آن‌ها، تمرینات مخصوص محل کار، رهایی از غبغب» مطرح شده است.

کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان مناسب چه کسانی است؟

اگر به مباحث مربوط به سلامتی، تندرستی و سلامت اندام علاقه دارید، خواندن کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان می‌خوانیم

بهتره صندلی‌تون هم دسته داشته باشه و اتفاقاً ارتفاع دسته‌اش هم اهمیت داره. اگر بلند باشه؛ باعث می‌شه شونه‌هاتون رو بالا نگه دارید و اگر کوتاه باشه؛ باعث آزردگی و کشیدگی عضلات شونه و گردن می‌شه. ولی اگر صندلی‌تون هم دسته نداشت، از میز برای تکیه‌دادن دست‌هاتون استفاده کنید تا عضلات شونه و گردن کم‌تر تحت فشار باشند و به‌صورت مزمن دچار خستگی نشوند.

تمام این اندازه‌‌ها با توجه به قد و اندام شماست و از قانون 90 می‌توانید استفاده کنید، برای اینکه بدونید اندازه‌ها متناسب شما هست یا نه. نور مانیتور هم مهمه؛ چون زیاد یا کم بودنش روی وضعیت دید و در نتیجه وضعیت قوز کردن و گردن شما تاثیر گذاره

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: یک بدن نرمال
فصل دوم: وضعیت صحیح در محل کار
فصل سوم: وضعیت صحیح زندگی روزمره
فصل چهارم: انتخاب کیف و کفش مناسب
فصل پنجم: اختلالات شایع وضعیت کارمندی و ورزش‌های مخصوص آن‌ها
فصل ششم: تمرینات مخصوص محل کار
فصل هفتم: رهایی از غبغب
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-622-218-461-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان

برای دریافت کتاب روش‌های اصلاحی و درمانی آسیب‌های بدنی کارمندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.