معرفی و دانلود کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها

عکس جلد کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها

حامی محیط زیست، لیبوس بایندر، در کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها راهکارهایی را به شما ارائه می‌دهد که با به‌کاربستن آن‌ها می‌‌توانید فعالیت‌های روزمره‌تان را به گونه‌ای انجام دهید که جهان به جای بهتری تبدیل شود. این اثر خواندنی نقطه‌ی شروعی را برای ایجاد دنیایی که دوست دارید در آن زندگی کنید به شما نشان می‌دهد. گفتنی‌ست که این کتاب یکی از جلدهای مجموعه‌ی «زندگی و کسب و کار موفق برای همه» است.

درباره کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها:

ما به این دنیا می‌آییم، مراحل مختلف زندگی را یکی پس از دیگری طی می‌کنیم و در نهایت می‌میریم. نویسنده‌ای بزرگ در جمله‌ای غنی چنین نقل می‌کند: «باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته‌ای، تحویل دهی. خواه با فرزندی خوب، خواه با باغچه‌ای سرسبز و خواه با اندکی بهبود شرایط اجتماعی...» این جمله‌ در بطن خود پیامی ارزشمند دارد: ایده‌ی اهمیت دادن و تغییر جهان...

جوانی مرحله‌ای بسیار مهم در زندگی همه‌ی ماست. در این دوره، امیدوارانه در حال ساختنیم و رویاهامان را پی می‌گیریم، به خودمان و جهان می‌پردازیم و با شفافیت بیشتری با واقعیت دنیا روبه‌رو می‌شویم. بنابراین به بیست‌سالگی خوش آمدید: دهه‌ای همراه با خوش‌گذرانی، تفکر، ماجراجویی و احتمالاً بی‌خیالی! شما می‌توانید دنیا را دگرگون کنید و این به هیچ عنوان پیامی شعارگونه و یا غیر واقعی نیست.

چه کسی می‌گوید افراد 20 ساله نمی‌توانند دنیا را تغییر دهند؟ تاریخ به ما نشان داده که مهم‌ترین تغییرات جهان می‌تواند به دست جوانان اتفاق بیفتد. کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها (Ten Ways to Change the World in Your Twenties) راهکارهایی را به شما نشان می‌دهد که از طریق آن‌ها می‌توانید استعداد و توان خود را به کار بگیرید و از آن برای تغییر جهان استفاده کنید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارند دنیا را به مکان بهتری تبدیل کنند، جای درستی قرار دارید. ده‌ها ایده و پیشنهاد در بین صفحات این کتاب قرار دارد که می‌تواند زندگی‌تان را زیر و رو کند. اگرچه لیبوس بایندر (Libuse Binder) این اثر را با تمرکز بر دهه‌ی بیست سالگی تألیف کرده، با این حال در هر سنی که قرار داشته باشید، این کتاب برای شما کاربرد خواهد داشت.

کار تغییر دنیا می‌تواند خیلی قریب‌الوقوع باشد. اگر مشغول مطالعه‌ی این کتاب هستید، اولین مرحله را طی نموده‌اید: اهمیت دادن. از روش‌های کاهش ضایعات و پلاستیک گرفته تا راهکارهایی برای رشد فردی از طریق کارهای داوطلبانه همه و همه در این اثر گنجانده شده‌اند. به کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها به عنوان منبعی برای پیشرفت بنگرید و بیش از این در مطالعه‌ی آن تعلل نکنید!

نکوداشت‌های کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها:

- این کتاب ایده‌هایی به شما می‌دهد که از طریق آن می‌توانید گام مثبتی در جهت ایجاد تغییر بردارید. (MissMalaProp.com)
- اگر به دنبال ایده‌های تازه برای تغییر هستید، این کتاب عالی است. (Life Goggles)
- مجموعه الهام‌بخش... (Mother Nature Network)

جملات برگزیده‌ی کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها:

- اگر می‌خواهید به سازمان یا کسب‌وکاری کمک مالی کنید‌، به یاد داشته باشید که نباید حتماً میلیونر باشید که زندگی فرد نیازمندی را بهبود ببخشید.
- روی مهربانی غریبه‌ها و نصایح دوستان حساب کنید.
- اگر در انجام کارهای کامپیوتری ماهر هستید یا در محل کار خیلی سرتان شلوغ است‌، کار داوطلبانه مجازی راهی است برای ارائه تخصص شما یا آموزش دادن به افراد، در حالی که سنگر کاری خود را حفظ کرده‌اید.
- گاهی بهترین راه برای تغییر دنیا سفر کردن است.

در بخشی از کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها می‌خوانیم:

همه جا پلاستیک هست، از کیسه گرفته تا دستگاه تلویزیون و کامپیوتر و اتومبیل، پلاستیک همه‌جا را گرفته است. بهترین و بدترین مسئله در مورد پلاستیک‌های معمول این است که این محصول پتروشیمی تا ابد و بعد از انسان می‌ماند. پلاستیک، با این‌که گاهی ماندگار و قابل بازیافت است، معمولاً تبدیل به زباله می‌شود تا زمانی که در نهایت دفن می‌شود. هم‌چنین، پلاستیک‌های خاصی هستند که در محیطْ اشباع شیمیایی می‌شوند. متاسفانه، دو تا از بزرگ‌ترین انواع پلاستیک‌ها از نظر سمی بودن، پلی وینیل کلراید (پی‌وی‌سی، ظروف غذا، اسباب‌بازی‌ها و نی) و پلی کربنات (پلاستیک سفت که در کامپیوترها و بعضی از بطری‌های نوشیدنی به کار می‌روند) قابل بازیافت نیستند، بنابراین مستقیماً تبدیل به زباله می‌شوند. اکثر تولیدات پلاستیکی مطابق ساختارشان علامت‌گذاری شده‌اند. با این‌که شما با موارد شماره یک و دو که قابل بازیافت هستند آشناتر هستید، شماره سه و هفت همه جا وجود دارند، اگر باور ندارید به ظروف غذای خود توجه کنید. در هر صورت، با این‌که کارخانه‌های بیشتری تولیدات مشابه ساخته شده از محصولات جایگزین ارائه می‌دهند، اکثر تولیدات شامل موارد سه و هفت می‌شوند که باید از آن‌ها اجتناب کرد.

استفاده از پلاستیک در بعضی موارد ضروری و غیر قابل اجتناب است (آیا تا به حال از تلفن چوبی استفاده کرده‌اید؟)، ولی هرچه روزانه پلاستیک کمتری استفاده کنیم بهتر است. به منظور کاهش استفاده از پلاستیک، با حذف استفاده از بطری آب معدنی و کیسه پلاستیکی که هر دو را اکثر افراد استفاده می‌کنند شروع کنید. هم‌چنین به نوع پلاستیک‌هایی که برای بسته‌بندی محصولات متفاوتی مثل تلویزیون‌های جدید یا ظرف ماست استفاده می‌شوند توجه کنید. اگر لازم است که از چیزی که با پلاستیک بسته‌بندی‌شده استفاده کنید، از نوع قابل بازیافت آن استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: روش‌هایی برای هیجان‌زده و درگیر شدن
فصل 2: روش‌هایی برای زندگی‌ و رشد، با کارهای داوطلبانه
فصل 3: روش‌هایی برای تبدیل شدن به غول سبز
فصل 4: روش‌هایی برای جلوگیری از اسراف
فصل 5: روش‌هایی برای سخن گفتن پول شما و گوش دادن کارخانه‌ها
فصل 6: روش‌هایی برای خوردن آن‌چه می‌خواهید، بدون خوردن آن
فصل 7: روش‌هایی برای سفر سبک و ارزان به هر کجا که می‌خواهید
فصل 8: روش‌هایی برای تبدیل اشتیاق شما به عمل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-7402-50-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های زیست شناسی
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها

برای دریافت کتاب روش‌هایی برای تغییر دنیا برای 20 ساله‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.