معرفی و دانلود کتاب رویاهای شگفت انگیز من

عکس جلد کتاب رویاهای شگفت انگیز من
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رویاهای شگفت انگیز من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رویاهای شگفت انگیز من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رویاهای شگفت انگیز من

می دانید با قدرت ذهنتان می‌توانید خیلی از رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید؟ بکی کامینگز در کتاب رویاهای شگفت انگیز من به شما کمک می‌کند هرچه دوست دارید را تصور کنید و بدانید با تلاش و عشق به رویاهایتان می‌توانید به خواسته‌هایتان برسید. فرشته ابراهیمی نیا این کتاب را به صورت شعر بازآفرینی کرده است و می‌توانید از خواندن بخش‌های مختلف آن لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب رویاهای شگفت انگیز من

همه‌ی ما در درونمان قدرت‌های شگفت‌انگیزی داریم که اگر کمی آن‌ها را جدی بگیریم می‌توانیم تجربه‌ی شیرینی را در زندگی خودمان رقم بزنیم. مثلا شاید دلتان بخواهد در آینده یک نقاش بزرگ شوید. حالا می‌توانید تصور کنید قلم مو را در دست گرفته‌اید و دارید یک منظره‌ی زیبا می‌کشید. قدم بعدی این است که مداد رنگی‌ یا هر ابزار دیگری که می‌توانید با آن رنگ‌آمیزی کنید را بردارید و هر روز زمانی را به نقاشی کردن بگذرانید. به این می‌گویند زندگی کردن رویایتان که راهی‌ست که ممکن است سال‌ها یا حتی تا پایان عمر به آن مشغول باشید و از یاد گرفتن در این مسیر لذت ببرید.

در کتاب رویاهای شگفت انگیز من (My Magical Dreams)، نوشته‌ی بکی کامینگز (Becky Cummings)، درباره‌ی رویاهای زیبا شعرهای زیادی خواهید خواند و فرصت این را دارید که حسابی آن‌ها را در ذهنتان مجسم کنید. همچنین بعد از خواندن کتاب می‌توانید لیستی از کارهایی که رویای شما هستند تهیه کنید و همیشه آن را پیش رویتان داشته باشید.

در این راه کسانی هستند که به عنوان معلم و راهنما کمکتان کنند تا در کار مورد علاقه‌تان پیشرفت کنید. به علاوه پاسخ به پرسش‌هایی که در شعرها از شما پرسیده شده‌اند و خواندن پاسخ‌های دلنشین و کودکانه‌ی کتاب شما را حسابی سرگرم و هیجان‌زده می‌کند.

این کتاب به شما کمک می‌کند آینده را در ذهنتان مجسم کنید و هدف‌ها و آرزوهایتان را به یاد بیاورید و آن‌ها را کشف کنید. آن‌وقت از همین حالا می‌توانید دنیا را به جای بهتری برای خودتان و دیگران تبدیل کنید.

انتشارات مهرسا با همکاری آژانس ادبی کیا حق انحصاری نشر (copy right) کتاب رویاهای شگفت انگیز من را خریداری کرده و آن را در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های تصویری کودک قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب من شگفت‌انگیز

در مجموعه کتاب‌های من شگفت‌انگیز می‌آموزی هیچ‌وقت برای رسیدن به رویاهایت دیر نیست. پس اگر به قدرت کلمات، افکار و باورهایت پی ببری، می‌توانی زندگی بهتری داشته باشی. بکی کامینگز شما کودکان را در این مسیر یاری خواهد کرد و به پرورش تخیلتان کمک می‌کند. «کلمه‌های شگفت انگیز من»، «انتخاب‌های شگفت انگیز من» و «هدیه‌های شگفت انگیز من» از دیگر کتاب‌های این مجموعه هستند.

کتاب رویاهای شگفت انگیز من مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب ذهن کودکان 4 تا 8 سال را هدفمند می‌کند تا برای رسیدن به خواسته‌هایشان با انگیزه‌ی بیشتری تلاش کنند.

با نویسندگان کتاب رویاهای شگفت انگیز من بیشتر آشنا شویم

بکی کامینگز نویسنده و معلم است. او به بچه‌ها عشق می‌ورزد و سعی دارد این حس را در کتاب‌های تصویری‌اش بروز دهد. از دیگر آثار او باید به کتاب‌هایی چون «هدیه‌های شگفت انگیز من» و «کلمه‌های شگفت انگیز من» اشاره کرد.

فرشته ابراهیمی نیا عاشق شعر و شاعری است و ترجمه‌ی موزون مجموعه کتاب‌های «من شگفت انگیز» بکی کامینگز را بر عهده دارد.

در بخشی از کتاب رویاهای شگفت انگیز من می‌خوانیم

آرزوهاتو توی ذهنت ببین
جوری که انگار اتفاق افتاده
تو این‌طوری به آرزوت می‌رسی
شگفتی توی این جهان زیاده
خواسته‌هاتو درون ذهنت بساز
همیشه پُر شو از یه حس تازه
به هرچیزی که فکر کنی می‌رسی
درونِ تو هزار تا رمز و رازه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رویاهای شگفت انگیز من
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7437-51-5
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رویاهای شگفت انگیز من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رویاهای شگفت انگیز من

برای دریافت کتاب رویاهای شگفت انگیز من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.