معرفی و دانلود کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید!

عکس جلد کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید!
قیمت:
۱۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید!

آفرینش آسمان و زمین و موجودات زنده ازجمله موضوعاتی‌ست که صحبت درباره‌ی آن جذابیت زیادی دارد و حقایقی اسرارآمیز و شگفتی‌آفرین را برای کودکان برملا می‌کند. در کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید! سفری از فراز کهکشان تا اعماق زمین خواهید داشت و با قصه‌ی رنگارنگ آفرینش آشنا می‌شوید. اشعار این کتاب را متیو پل ترنر سروده و تصویرگری خارق‌العاده‌ی آن هنر گیلیان گمبل است.

درباره‌ی کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید!

این جهان همچون یک نقاشی رنگارنگ است که هر گوشه از آن تابلویی متفاوت و شگفت‌انگیز پیش چشم تماشاگران خود قرار می‌دهد. زیبایی‌های جهان ما به‌حدی متنوع است که در تمام عمرمان تنها می‌توانیم بخش محدودی از آن را به‌چشم خود مشاهده کنیم. در کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید! (When God made the world) نوشته‌ی متیو پل ترنر (Matthew Paul Turner) با زبان شعر این جهان بی‌کران را به تماشا می‌نشینید و پیرامون آفرینش کهکشان‌ها و ستارگان، موجودات دریایی و پرندگان و دیگر موجودات زنده اطلاعاتی کسب می‌کنید.

این زیبایی‌ها تنها گوشه‌ای از آفریده‌های خداست، اما می‌شود در کوچک‌ترین ذرات جهانمان رد قلم‌موی نقاشی زیبای پرورگار را به چشم دید و برای داشتن این‌همه شگفتی، شکرگزار درگاه او بود. اثر حاضر به کودکان کمک می‌کند هوش معنوی خود را تقویت کنند و نسبت به مسئله‌ی آفرینش دیدی منسجم و خداباورانه داشته باشند.

از ویژگی‌هایی که سبب می‌شود خواندن این کتاب برای کودکان جذاب‌تر شود، ترجمه‌ی موزون آن است که بهتر در حافظه‌ی مخاطب کودک می‌ماند و به علت موسیقی غنی، تأثیر بیشتری بر ذهن به‌جا می‌گذارد. کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید! با ترجمه‌ی فرشته ابراهیمی نیا از سوی نشر مهرسا، ناشر تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان، منتشر شده است.

کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید! مناسب چه کسانی است؟

اشعار این مجموعه مناسب کودکان 3 تا 8 سال است که با زبانی ساده و قابل فهم آن‌ها را با موضوع آفرینش جهان آشنا می‌کند.

با متیو پاول ترنر بیشتر آشنا شویم

متیو پل ترنر عکاس و نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروشی چون «وقتی خدا دنیا را آفرید» و «وقتی برای تو دعا می‌کنم» است که هر دو از سوی انتشارات مهرسا منتشر شده. او علاوه بر نویسندگی به کار حکاکی روی چوب نیز علاقه دارد.

در بخشی از کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید! می‌خوانیم

خدا شهاب‌سنگا رو توی آسمون گذاشته
ستاره‌ی دنباله‌دار کنارشون گذاشته
تو آسمون می‌گردن و یک‌دفعه پیدا می‌شن
چقدر قشنگ و بی‌صدا کنارِ هم جا می‌شن
سیاره‌ها خورشیدمونو دوست دارن حسابی
دورِ سرش می‌گردن و بَه که چه انتخابی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وقتی خدا دنیا را آفرید!
نویسنده
مترجمفرشته ابراهیمی نیا
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-7437-49-2
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید!

برای دریافت کتاب وقتی خدا دنیا را آفرید! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.