معرفی و دانلود کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من

عکس جلد کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من

بکی کامینگز و فرشته ابراهیمی نیا در کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من با شما از ویژگی‌های رفتاری جذابی حرف می‌زنند که اگر بخواهید می‌توانید در وجودتان پرورش دهید. این کار به شما کمک می‌کند روز به روز قدرتمندتر شوید و بتوانید در مسیر رسیدن به رویاهایتان با تمام قوا حرکت کنید و قهرمان زندگی خودتان باشید.

درباره‌ی کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که دوست دارید دیگران شما را با چه صفاتی بشناسند؟ حتماً می‌دانید داشتن بعضی صفات برای همه خوب است؛ مثلاً راستگویی یا سخاوتمند بودن. اما خوبی‌اش این است که شما می‌توانید صفاتی که دوست دارید را به مرور در خودتان به وجود بیاورید. مثلاً شاید دلتان بخواهد به آدم شادی تبدیل شوید یا فردی مفید باشید که به دیگران کمک می‌کند.

بکی کامینگز (Becky Cummings) در کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من (My Magical Choices) با شما درباره‌ی صفات خوبی که می‌توانید انتخاب کنید و با پذیرفتن آن‌ها تغییرات مثبتی در زندگی‌تان به وجود بیاورید، حرف می‌زند؛ صفاتی مثل شجاعت، گذشت، مهربانی، خوش‌اخلاقی، راستگویی، بامزه بودن اعتمادبه‌نفس و کلی ویژگی ارزشمند دیگر. فرشته ابراهیمی نیا این اثر بکی کامینگز را به صورت شعرهایی کوتاه اقتباس کرده که با خواندنشان می‌توانید با هر صفت به شکل مختصر و مفید آشنا شوید. خوبی این شعرها این است که به خاطر وزن‌دار بودن راحت‌تر در ذهنتان می‌مانند و پیامشان را بهتر دریافت می‌کنید.

تازه، می‌توانید این شعرها را در جمع دوستان یا هم‌کلاسی‌هایتان بخوانید و درباره‌ی هر صفت با یکدیگر گفت‌و‌گو کنید. حتی ممکن است دیگران بعضی از این صفات را در شما ببینند یا شما آن‌ها را در اطرافیانتان تشخیص دهید. همچنین می‌توانید با لیست کردن صفاتی که در خودتان می‌بینید و صفاتی که مایلید در آینده داشته باشید، دورنمایی نسبت به خود امروز و فردایتان به دست بیاورید. خلاصه این‌که این کتاب به شما کمک می‌کند شادی و خوشبختی خود را در روزهای آینده در ذهنتان مجسم کنید و با تقویت عادت‌های خوب شخصیتی قوی و با اعتمادبه‌نفس برای خود بسازید.

گفتنی‌ست انتشارات مهرسا توانسته با همکاری آژانس ادبی کیا حق انحصاری نشر (copy right) کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من را دریافت کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی من شگفت انگیز

این مجموعه کتاب‌ها به کودکان کمک می‌کنند تا شادی و حس خوشبختی را در ذهن خود بیافرینند و آن را در زندگی خود ایجاد کنند. از دیگر آثار این مجموعه، جز اثر حاضر، باید به کتاب‌های «هدیه‌های شگفت انگیز من» و «رویاهای شگفت انگیز من» اشاره کرد.

نکوداشت‌های کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من

  • کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من پیام‌هایی را که ما برای انتقال به فرزندانمان می‌خواهیم، تقویت می‌کند. (کیتی ویور - کاربر آمازون)

  • انتخاب‌های شگفت انگیز من کتاب زیبایی‌‌ست که نشان می‌دهد شما قدرت انتخاب واکنش‌هایتان را در موقعیت‌های مختلف دارید. (جید هیولت - کاربر آمازون)

کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به کودکان 4 تا 8 سالی که به کتاب‌های شعر آموزنده و تصویری علاقه دارند، توصیه می‌شود.

با نویسندگان کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من بیشتر آشنا شویم

بکی کامینگز، نویسنده، معلم و دارای 3 فرزند است. او عاشق بچه‌هاست و علایقش را با نوشتن کتاب‌های تصویری به آن‌ها ابراز می‌کند. ضمناً او از اینکه به کودکان پیام عشق، امید، وفاداری، سلامتی و شادمانی می‌دهد، بسیار خوشحال است. از دیگر کتاب‌های این نویسنده، جز اثر حاضر، باید به «هدیه‌های شگفت انگیز من» و «رویاهای شگفت انگیز من» اشاره کرد.

فرشته ابراهیمی نیا به شعر و شاعری علاقه‌ی زیادی دارد و جهانش را با کلمات به تصویر می‌کشد. کتاب «وقتی خدا دنیا را آفرید!» از دیگر ترجمه‌های شعری اوست.

در بخشی از کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من می‌خوانیم

«من انتخاب می‌کنم شجاع باشم»
بدون ترس و دلهره می‌تونی
خیلی درست و عالی صحبت کنی
می تونی وقتی چیزی رو می‌دونی
بگی و احساس شجاعت کنی
کارهای خوبو امتحان می‌کنی
البته راحت و مؤدبانه
قلب تو راهتو نشونت می‌ده
پس به صداش گوش بده بی‌بهانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7437-54-6
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من

نیلا موسوی
۱۴۰۲/۱۰/۳
خیلی قشنگ تمام خصوصیات خوب را در غالب داستان بکار گرفته و از چه کاری‌های بچه دور بماند و چه کارهای خوب هست روی بچه‌های من تاثیر گذار بود ممنونم کتابراه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من

برای دریافت کتاب انتخاب‌های شگفت انگیز من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.