معرفی و دانلود کتاب رویای یک جنگجو

عکس جلد کتاب رویای یک جنگجو
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رویای یک جنگجو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رویای یک جنگجو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رویای یک جنگجو

کتاب رویای یک جنگجو اثری از علیرضا تنهائی در ژانر خودسازی و موفقیت است. یک کتاب جالب و الهام‌بخش که مجموعه‌ای از جملات قصار را در بر می‌گیرد. در این اثر قرار است با مجموعه‌ای کامل از گزیده‌گویی‌ها، نقل‌قول‌ها و جملات انگیزشی مواجه شوید.

درباره‌ی کتاب رویای یک جنگجو

کتاب رویای یک جنجگو تألیف علیرضا تنهائی -همان‌طور که از عنوان‌اش برمی‌آید- قرار است از شما یک جنجگو بسازد. یافتن قدرت بیرونی و درونی اصلی‌ترین مرحله برای دست‌یابی به موفقیت است. بی‌شک اگر شخص در درون خود توانایی لازم برای مقابله با سدها، مشکلات و گرفتاری‌ها را نیابد، نمی‌تواند به روی روشن‌تر و زیباتر زندگی برسد. در نتیجه پیش از آنکه بخواهیم انواع بهانه‌ها را برای عدم موفقیت‌مان در زیست هرروز‌ه بیان کنیم، باید بدانیم پیش از هر مدخل بیرونی‌ای، این خود ما هستیم که می‌توانیم چرخه‌ی موفقیت را رقم بزنیم. پس آنچه در کتاب پیش رو سعی شده برای شما گردآوری شود، جملاتی است که یک شخص در طول روز باید با خود تکرار کند تا مسیر برگزیده‌اش با دست‌اندازها و چالش‌های کمتری ادامه یابد.

کتاب رویای یک جنگجو قرار است چگونه نقطه‌دیدی به شما بدهد؟ علیرضا تنهائی روش جالبی برای القای نظرات خود گزینش کرده است. به جای آنکه موضوع مشخصی را برای کتاب خود انتخاب کند یا از دریچه‌ی محدودی حرف‌هایش را بزند، نویسنده تصمیم گرفته یک مجموعه‌ی وسیع از جملات انگیزشی و الهام‌بخش ارائه دهد. برخی از این جملات در واقع بازنویسی و تکرار گزاره‌هایی هستند که اشخاص موفق و مشهور جهان عنوان کرده‌اند. برخی از این جملات با درون‌مایه‌های خودسازی و موفقیت ممکن است به گوش شما آشنا باشند و در پلتفرم‌های مجازی آنان را خوانده باشید یا حتی ممکن است تعدادی از این سخنوری‌های انگیزشی در کتاب برای شما تکراری یا کلیشه‌ای باشند. اما آنچه این کتاب را می‌تواند برای مخاطبان علاقه‌مند به جملات قصار متمایز کند، این ویژگی‌‌ست که یک مجموعه‌ی کامل از آنچه اکثر کتاب‌های مشابه به شما خواهند گفت می‌خوانید. در واقع با خواندن این کتاب گویی چکیده و عصاره‌ی صدها کتاب خودسازی و موفقیت را مطالعه کرده‌اید.

کتاب رویای یک جنگجو قرار است همراه همیشگی شما باشد. کتابی که جملات آن پیش از شروع روز و پس از پایان شب می‌تواند به شما در حفظ اعتماد به نفس‌تان یاری رساند. کتابی برای روزهای دشوار و همچنین زمانی که نیاز دارید توسط یک گزاره یا جمله تحت‌تأثیر قرار بگیرید و برای کنش‌مندی منبعی برای الهام گرفتن داشته باشید. در همین راستا، کتاب رویای یک جنجگو با نثر عامیانه و ساده‌ای نوشته شده است. همه چیز بسیار خودمانی و صمیمی بیان می‌شود. علیرضا تنهائی تلاش کرده تا جملاتی برگزیند که در کوتاه‌ترین زمان بیشترین تأثیر را بر خواننده داشته باشند. علیرضا تنهائی برای نوشتن این کتاب صرفاً به دانش و گفتارهای خودش رجوع نکرده است. در کتاب پیش رو شما جملات و نقطه‌دیدهایی را می‌خوانید که ملهم از دستاوردهای حقیقی افراد واقعی نوشته‌اند. تنهائی تصمیم ندارد در شما توهم ایجاد کند، بلکه با زبانی صریح و مستقیم ساز و کارهای دنیا را برای‌تان ترسیم می‌کند تا آگاه باشید برای تبدیل شدن به بهترین نسخه از خودتان باید چه تصمیمات و نگرشی به دنیا داشته باشید. گفتنی است کتاب رویای یک جنجگو توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است.

کتاب رویای یک جنگجو برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به دوست‌داران جملات قصار و آثار خودسازی و موفقیت پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب رویای یک جنگجو می‌خوانیم

  • صعود شاید سخت باشه اما رو اون منظره بالا نمیشه قیمت گذاشت. فوق‌العاده است.
  • همه می‌خوان تو «فرست کلاس» پرواز کنن ولی من می‌خوام مالک اون هواپیمای لعنتی باشم.
  • از انسان‌های ساکت بترس، زیرا آن‌ها کسانی هستند که فکر می‌کنند.
  • هر روز تیپ بزن، هیچ‌وقت نمی‌دونی کی رو داری تحت تأثیر قرار میدی.
  • نود درصد رفاقتا الکیه، اینو وقتی می‌فهمی که فقط یه رفیق برات مونده.
  • از خوابت بزن، بیشتر سر کار بمون، هوشمندانه کار کن، ولی هیچ‌وقت جا نزن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رویای یک جنگجو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات253
زبانفارسی
شابک978-622-292-788-2
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رویای یک جنگجو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رویای یک جنگجو

برای دریافت کتاب رویای یک جنگجو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.