معرفی و دانلود کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا

عکس جلد کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا

هم بازی، هم ریاضی! النور می با خلق شخصیت آلبرت کوچولو در کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا، یک دنیا خنده، بازی و هیجان را برای کودکان شما تدارک دیده. نویسنده در اثر حاضر، مخاطبان خردسالش را با مهم‌ترین مفاهیم ریاضی آشنا می‌کند و درعین‌حال، کاربرد قواعد آن را در جهان واقعی نشان می‌دهد. برای یادگیری ریاضی، چه جایی بهتر از یک شهربازی با کلی اسباب‌بازی جالب و مهیج؟!

درباره‌ی کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا

شاید اگر از ما بپرسند بیشتر از همه از چه درسی بیزاریم، بیشترمان یکصدا فریاد بزنیم: «ریاضی!». البته جای تعجب هم ندارد. کافی است کمی به خاطرات دوران دبستان در پشت نیمکت‌های مدرسه سر بزنیم. کلا‌س‌های خشک و کسل‌کننده‌ی ریاضی اولین خاطره‌ای است که به ذهنمان می‌آید. بیراه نیست اگر ادعا کنیم سر کلاس‌های ریاضی انگار ساعت‌ها هم خوابشان می‌برد و همه چیز دست به دست هم می‌دهند تا یادگیری ریاضی سخت‌ترین کار دنیا باشد. اگر کودکی دارید که سال‌های نخست مدرسه را می‌گذراند و یا معلمی هستید که به تدریس ریاضی برای دانش‌آموزان خردسال مشغولید، خبر خوبی برایتان داریم. کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا (Albert is not scared)، تصور کودکان یا شاگردانتان را نسبت به اعداد و ارقام، زیرورو خواهد کرد.

النور می (Eleanor May) در این کتاب به شما ثابت می‌کند ریاضی را اگر با داستان و تخیل همراه کنیم، دیگر هیچ بچه‌ای از کلاس‌های ریاضی فراری نخواهد بود! خب، باور کردن آن آسان نیست؟ ریاضی و قصه؟ چطور می‌شود اعداد را به جهان قصه دعوت کرد؟ اینجاست که باید با نویسنده و آلبرت بازیگوش هم‌سفر شویم تا کاربرد ریاضی و اعداد را به چشم دیگری ببینیم.

آلبرت و خواهرش «واندا» برای ورود به شهربازی و تجربه کردن بازی‌های جدید کلی هیجان‌زده هستند. آلبرت که در ابتدا کمی از اسباب‌بازی‌های بزرگ و بلند می‌ترسد، بالأخره به خواهرش می‌گوید که دیگر از هیچ وسیله‌ای در شهربازی ترس ندارد؛ اما بااین‌حال دوست ندارد بازی‌هایی را امتحان کند که بچه‌ها را به پایین، بالا و جهت‌های چپ و راست می‌چرخانند. حتی حاضر نیست سوار اسباب‌بازی‌هایی شود که دور خودشان می‌چرخند. واندا هم حرف او را می‌پذیرد اما گویا اتفاقات بامزه‌ای انتظارشان را می‌کشد.

بعد از اینکه آلبرت یکی از وسایل شهربازی را انتخاب می‌کند، در صف می‌ایستد تا نوبتش برسد و سوار اسباب‌بازی بشود اما اتفاق عجیبی می‌افتد. این موش کوچک، بدون اینکه بداند، در صف اشتباهی قرار گرفته که مربوط به یک وسیله‌ی دیگر است! به نظر شما آلبرت از اسباب‌بازی جدید خوشش می‌آید یا دیگر برای همیشه از شهربازی متنفر خواهد شد؟

کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا، با تصاویر رنگارنگ و دلنشین خود بیش‌از‌پیش کودکان را به خود جذب می‌کند. النور می در این کتاب مصور کارکرد ریاضی و قواعد آن را در ساده‌ترین رفتارهای روزانه به کودکان می‌آموزد و آن‌ها را برای یادگیری پیچیده‌ترین و دشوارترین فرمول‌های ریاضی آماده می‌کند. اثر پیش‌روی شما جلد اول مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی است که در جهت آموزش هر چه بهتر درس ریاضی به خردسالان نگاشته شده. کسی چه می‌داند، شاید خوانندگان امروزی این کتاب، نابغه‌های آینده‌ی ریاضی باشند. شما چه فکر می‌کنید؟

محبوبه نجف‌خانی کتاب موشی 1: شهربازی پرماجرا را به فارسی ترجمه کرده و انتشارات افق آن را به مخاطبان آثار آموزشی ریاضی عرضه کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی

دنیایی از رنگ، نقاشی و بازی که کودکان شما را با جهان شگفت‌انگیز ریاضی آشتی خواهد داد. النور می، جنیفر داسلینگ، دافنه اسکینز، لورا دریسکل و لوری هسکینز هوران، نویسندگان مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی (Mouse Math)، به کودکان می‌آموزند که درس ریاضی چندان هم کسالت‌بار و خسته‌کننده نیست. برعکس، سرشار از بازی و شوخی و خنده است. این مجموعه می‌کوشد به خوانندگان خردسالی که به‌تازگی با مفاهیم ریاضی و ارقام آشنا شده‌اند، شیوه‌ی تفکر خلاق و آموزش همراه با سرگرمی را یاد بدهد.

در یک کلام، کودکان و شاگردان شما به کمک مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی، مفاهیم پایه‌ای ریاضی را به‌خوبی درک کرده و در ذهن خود نهادینه می‌کنند. در این بین، کمی هم تفریح و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز را نیز چاشنی کار کرده و اعداد و فرمول‌ها را با بازی‌های شاد و آموزنده ترکیب خواهند کرد.

تاکنون دوازده جلد از این مجموعه در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفته که قهرمان تمامی آن‌ها یک موش کوچولوی بامزه به نام آلبرت است. او به همراه خانواده‌اش در خانه‌ی یکی از آدم‌ها زندگی می‌کند و قرار است در هر یک از داستان‌های مجموعه‌ی ریاضی با موشی، یکی از مفاهیم این علم را به مخاطبانش آموزش دهد.

مؤلفان این مجموعه، به همراه تصویرگر آن، دبورا ملمون (Deborah Melmon) به کودکان، والدین آن‌ها و معلمان ریاضی نشان می‌دهند که چطور می‌توان درس ریاضی را به بخش شیرین و دلنشین زندگی روزمره تبدیل کرد. محبوبه نجف‌خانی با برگردان روان و جذاب خود مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی را به تمامی کودکان کنجکاو و باهوش ایران‌زمین ارائه کرده و انتشارات افق نیز چاپ و انتشار تمامی کتا‌ب‌های این مجموعه را به عهده داشته است.

در نکوداشت‌ کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا

  • این کتاب تصاویری رنگارنگ و مقدمه‌ای سرگرم‌کننده را ارائه می‌دهد که جهت یادگیری اصطلاحات ریاضی برای کودکان بسیار کاربردی است. (Booklist Online)

کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان پیش‌بستانی و دبستانی 5 تا 8ساله مخاطبان اصلی کتاب حاضر هستند، به‌ویژه اگر دوست داشته باشند ریاضی را به شکلی کاملاً متفاوت و به کمک قصه و بازی‌های خنده‌دار فرا بگیرند. معلمان ریاضی می‌توانند بااستفاده از ماجراهای این کتاب، زنگ ریاضی را به کلاسی فوق‌العاده دوست‌داشتنی بدل کنند.

با النور می بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی خلاق حوزه‌ی کودک تاکنون چندین کتاب را تحت عنوان مجموعه‌‌ی ریاضی با موشی، با هدف آموزش اصولی درس ریاضی به کودکان نگاشته. «ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد» و «ریاضی با موشی 10: مهمانی عصرانه‌ی آلبرت»، دو نمونه از آثار موفق النور می هستند. او در‌حال‌حاضر، همراه با خانواده‌اش در نواحی شرقی پنسیلوانیا سکونت دارد.

در بخشی از کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا می‌خوانیم

کشتی موش‌های دریایی به چپ‌تاب خورد.
دوباره همه‌ی موش‌ها جیغ کشیدند.
آلبرت گفت: «من دوست ندارم سوار چیزهایی بشوم که به این‌طرف و آن‌طرف تاب می‌خورند.»

واندا آلبرت را به طرف قایق‌های موتوری برد، اما آلبرت دلش نمی‌خواست از این سر تا آن سرِ استخر برود.
خواهرش گفت: «استخر اصلاً گود نیست.»
آلبرت گفت: «من از آب نمی‌ترسم، فقط دوست ندارم سوار چیزهایی بشوم که از این سر تا آن سر می‌روند، فقط همین.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-353-470-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا

برای دریافت کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.