معرفی و دانلود کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر

عکس جلد کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر
قیمت:
12500 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر

یک مهمانی پرسروصدا با موش‌های بازیگوش و البته یک فرصت عالی برای یادگیری مهم‌ترین نکته‌های ریاضی. کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر، به قلم النور می، جلد ششم از مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی است که همراه با اتفاقات خنده‌دار و سرگرم‌کننده، کودکان خردسال را برای یادگیری مهم‌ترین مفاهیم و قواعد درس ریاضیات آماده می‌کند. آلبرت کوچولو قرار است بزرگترین مهمانی موش‌ها را در این داستان مهیج، برپا کند. از کتاب پیش‌رو در شورای کتاب سال 1398 تقدیر به عمل آمده است.

درباره‌ی کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر

شاید برای بسیاری از ما، ریاضی تنها در کلاس‌های درس و فرمول‌های پیچیده خلاصه بشود. به همین خاطر، خیلی از دانش‌آموزان، چه در مقطع دبستان و چه در دوره‌های بعدی، ریاضیات را همیشه به‌عنوان یک درس صرفاً تئوری و غیرعملی می‌بینند. اگر شما هم با این نکته موافقید، همین‌جا باید بگوییم که النور می (Eleanor May) دقیقاً نظری مخالف شما دارد. او معتقد است ریاضی در لحظه‌لحظه‌ی زندگی ما در جریان است و فقط باید کمی تخیلمان را به کار بیندازیم تا در ساده‌ترین اتفاقات هم حضور پررنگ ریاضی را ببینیم. این نویسنده بر پایه‌ی همین عقیده و با هدف علاقه‌مند کردن کودکان خردسال به ریاضی، مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی را نگاشته که هم‌اکنون ششمین جلد آن در مقابل شما قرار دارد. کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر (The mousier the merrier!) در ادامه‌ی ماجراهای آلبرت بازیگوش، داستان دیگری از شیطنت‌های او را برای کودکان روایت می‌کند و در لابه‌لای رخدادها، آموزه‌های ریاضی را نیز به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

در دنیای پرهیاهوی موش کوچولو، آسمان پُر از ابرهای سیاه بارانی شده. مثل اینکه قرار است حسابی باران ببارد. به همین دلیل، مامان آلبرت به او و واندا اجازه نمی‌دهد بیرون از خانه با دوستانشان بازی کنند. درعوض، به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد که دوستان خود را به خانه دعوت کرده و همگی زیر سقف خانه، کلی بازی و تفریح کنند. چه چیزی بهتر از این! آلبرت هم تصمیم می‌گیرد هر موشی را که از کنارش رد می‌شود به این مهمانی بزرگ دعوت کند. بااین‌اوصاف، یک‌عالمه موش در خانه‌ی آلبرت و خانواده‌اش دور هم جمع می‌شوند که با دعوت آلبرت پا به این خانه گذاشته‌اند. به نظر شما آلبرت چطور می‌تواند از تمام این مهمان‌ها در خانه پذیرایی کند و اصلاً خانه‌ی آن‌ها جایی برای این همه مهمان دارد؟

خردسالانی که به مطالعه‌ی این کتاب مصور مشغول می‌شوند، در خلال داستان و چالش‌هایش یاد می‌گیرند که اعداد و ارقام چقدر در زندگی مهم و کاربردی هستند. طبیعی است که وقتی ببینند در پیش‌پاافتاده‌ترین رفتارهایمان هم ریاضی نهفته، به این درس علاقه‌مند خواهند شد و آن را با انگیزه و هیجان بیشتری فرا می‌گیرند. مادران و پدران هم می‌توانند در خواندن کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر، مشارکت داشته باشند تا به این شکل بتوانند دنیا را از نگاه کودکشان ببینند.

قصه‌گویی جذاب النور می، ترجمه‌ی روان محبوبه نجف‌خانی در کنار تصاویر و نقاشی‌های جالب و دلنشین بر محبوبیت اثر حاضر بین کودکان خردسال افزوده است. داستانی که نشان می‌دهد ریاضی هم پرکاربرد است و هم شیرین. پس چه بهتر اگر با ابزار تخیل و قصه به آن قدم بگذاریم و قلمرو ریاضی را از آن خود کنیم.

اثر پیش‌رو به همت انتشارات افق، با هدف بهبود رویکردهای آموزشی و ارتقای یادگیری کودکان دبستانی منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی

دنیایی از رنگ، نقاشی و بازی که کودکان شما را با جهان شگفت‌انگیز ریاضی آشتی خواهد داد. النور می، جنیفر داسلینگ، دافنه اسکینز، لورا دریسکل و لوری هسکینز هوران، نویسندگان مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی (Mouse Math)، به کودکان می‌آموزند که درس ریاضی چندان هم کسالت‌بار و خسته‌کننده نیست. برعکس، سرشار از بازی و شوخی و خنده است. این مجموعه می‌کوشد به خوانندگان خردسالی که به‌تازگی با مفاهیم ریاضی و ارقام آشنا شده‌اند، شیوه‌ی تفکر خلاق و آموزش همراه با سرگرمی را یاد بدهد.

در یک کلام، کودکان و شاگردان شما به کمک مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی، مفاهیم پایه‌ای ریاضی را به‌خوبی درک کرده و در ذهن خود نهادینه می‌کنند. در این بین، کمی هم تفریح و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز را نیز چاشنی کار کرده و اعداد و فرمول‌ها را با بازی‌های شاد و آموزنده ترکیب خواهند کرد.

تاکنون دوازده جلد از این مجموعه در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفته که قهرمان تمامی آن‌ها یک موش کوچولوی بامزه به نام آلبرت است. او به همراه خانواده‌اش در خانه‌ی یکی از آدم‌ها زندگی می‌کند و قرار است در هر یک از داستان‌های مجموعه‌ی ریاضی با موشی، یکی از مفاهیم این علم را به مخاطبانش آموزش دهد.

مؤلفان این مجموعه، به همراه تصویرگر آن، دبورا ملمون (Deborah Melmon) به کودکان، والدین آن‌ها و معلمان ریاضی نشان می‌دهند که چطور می‌توان درس ریاضی را به بخش شیرین و دلنشین زندگی روزمره تبدیل کرد. محبوبه نجف‌خانی با برگردان روان و جذاب خود مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی را به تمامی کودکان کنجکاو و باهوش ایران‌زمین ارائه کرده و انتشارات افق نیز چاپ و انتشار تمامی کتا‌ب‌های این مجموعه را به عهده داشته است.

در نکوداشت کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر

  • زنده و گویا! اثری شاد از مجموعه‌ی روبه‌رشد کتاب‌های تصویری مرتبط با ریاضیات. (بوک‌لیست)

کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان رده‌ی سنی 5 تا 8 سال می‌توانند با خواندن این کتاب مصور، بازی و ریاضی را در کنار هم تجربه کنند. اگر فرزند شما در این رده‌ی سنی قرار دارد یا خود شما به‌عنوان معلم ریاضی در مقطع ابتدایی مشغول به فعالیت هستید، کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر گزینه‌ی بسیار خوبی برای آموزش بهتر به کودکان و شاگردانتان خواهد بود.

با النور می بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی خلاق حوزه‌ی کودک تاکنون چندین کتاب را تحت عنوان مجموعه‌‌ی ریاضی با موشی، با هدف آموزش اصولی درس ریاضی به کودکان نگاشته. «ریاضی با موشی 2: گم شدن در موزه» و «ریاضی با موشی 10: مهمانی عصرانه‌ی آلبرت»، دو نمونه از آثار موفق النور می هستند. او در‌حال‌حاضر، همراه با خانواده‌اش در نواحی شرقی پنسیلوانیا سکونت دارد.

در بخشی از کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر می‌خوانیم

توی راهرو، از لای در یکی از خانه‌ها بوی خوبی می‌آمد. انگار رونالد و ریچل داشتند برای ناهار سوپ پنیر درست می‌کردند.

آلبرت پرسید: «دلتان می‌خواهد بیایید خانه‌ی ما و با هم بازی کنیم؟»

ریچل گفت: «خیلی دوست داریم بیاییم!»

رونالد یاد ریچل انداخت: «ولی اول باید ظرف‌ها را بشوریم.»

واندا گفت: «تا الان پنج تا بودیم! با ریچل می‌شویم شش تا و با رونالد می‌شویم هفت تا.»

آلبرت گفت: «آخ جان! عالی می‌شود، ‌ مگر نه؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-353-475-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
12500 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر

برای دریافت کتاب ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.