معرفی و دانلود کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد

عکس جلد کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد

النور می، در کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد، بازهم از ماجراهای هیجان‌انگیز این موش سربه‌هوا برایمان می‌گوید. کتاب پیش‌رو در قالب اتفاقات خنده‌دار، مفاهیم و نکات ریاضی را به کودکان می‌آموزد. خردسالان و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با خواندن این کتاب هم سرگرم می‌شوند و هم پایه‌ی علم ریاضی را در ذهن خود پی‌ریزی می‌کنند. گفتنی‌ست این کتاب هفتمین جلد از مجموعه‌ی آموزشی و داستانی ریاضی با موشی است.

درباره‌ی کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد

امروزه به‌عنوان بزرگسالانی که بارها و بار در طول روز با جمع بستن اعداد و ارقام سروکار داریم، شاید به یاد نیاوریم که یاد گرفتن این عمل ریاضی ساده در کودکی، چقدر برایمان دشوار بوده است. برای کودکانی که نخستین سال‌های دبستان را سپری می‌کنند عملیات ساده‌ای مانند جمع، تفریق و ضرب ممکن است کمی گیج‌کننده باشد اما اگر با استفاده از دنیای قصه و داستان این عملیات ریاضی را به آن‌ها بیاموزیم هم به سرعت یادگیری‌شان کمک کرده‌ایم، هم موجب علاقه‌مندی آن‌ها به ریاضیات خواهیم شد. النور می (Eleanor May) از نویسندگان موفقی است که چندین کتاب با هدف آموزش ریاضی در قالب داستان، برای کودکان نگاشته که با نام مجموعه‌ی ریاضی با موشی شناخته می‌شود. کتاب پیش روی شما جلد هفتم این مجموعه است که در خلال بازیگوشی‌های آلبرت عمل جمع را به کودکان می‌آموزد.

کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد (!Albert adds up)، ماجرای دلبستگی آلبرت به یک کتاب جذاب و خواندنی است که خواهرش، وندا از کتابخانه به امانت گرفته. آلبرت برای خواندن این کتاب اصلاً صبر و تحمل ندارد و حاضر است هر چیزی را که دارد به خواهرش بدهد، فقط برای اینکه کتاب را زودتر از او بخواند. فرقی ندارد این دارایی اسباب‌بازی‌اش باشد یا کرمی خاکی که از آن نگهداری می‌کند. او می‌تواند همه‌ی داشته‌هایش را با این کتاب جدید معاوضه کند. فکر می‌کنید آیا وندا قبول می‌کند در ازای یکی از اسباب‌بازی‌های آلبرت، کتاب را به او بدهد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، باید تا انتهای داستان با آلبرت کوچولو و خواهرش همراه باشیم.

هدف از نگارش کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد و سایر کتاب‌های این مجموعه، این است که نویسنده کاربرد ریاضی را در پیش‌پاافتاده‌ترین اتفاقات زندگی نشان بدهد. لازم است به جای نوشتن چند علامت جمع و عددهای کنار آن‌ها روی تخته‌ی کلاس، سعی کنیم تا با معرفی کارکردهای عمل جمع در دنیای واقعی، هم دانش‌آموزان را به یادگیری ریاضی ترغیب کنیم و هم از این طریق، قواعد ریاضی را در حافظه‌ی بلندمدت آن‌ها ثبت نماییم.

النور می را باید داستان‌نویسی دانست که به کودکان درس ریاضی می‌دهد و این درس را به دنیای قصه پیوند می‌زند. کودکان با مطالعه‌ی داستان حاضر می‌آموزند که نسبت به اطراف و پدیده‌های پیرامونشان حساسیت بیشتری داشته باشند تا حضور ریاضی و فواید آن را در زندگی بهتر درک کنند.

بیان کودکانه و آمیخته با تخیل نویسنده، کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد را به کتاب آموزشی پرکششی تبدیل کرده که باعث محبوبیت آن میان کتاب‌خوان‌های خردسال می‌شود. البته تصاویر کتاب نیز بیش‌ازپیش موجب جذب کودکان به این اثر و افزایش یادگیری آن‌هاست.

اثر حاضر را با ترجمه‌ی محبوبه نجف‌خانی می‌خوانید که به کوشش نشر افق پا به جهان کتاب نهاده.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی

دنیایی از رنگ، نقاشی و بازی که کودکان شما را با جهان شگفت‌انگیز ریاضی آشتی خواهد داد. النور می، جنیفر داسلینگ، دافنه اسکینز، لورا دریسکل و لوری هسکینز هوران، نویسندگان مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی (Mouse Math)، به کودکان می‌آموزند که درس ریاضی چندان هم کسالت‌بار و خسته‌کننده نیست. برعکس، سرشار از بازی و شوخی و خنده است. این مجموعه می‌کوشد به خوانندگان خردسالی که به‌تازگی با مفاهیم ریاضی و ارقام آشنا شده‌اند، شیوه‌ی تفکر خلاق و آموزش همراه با سرگرمی را یاد بدهد.

در یک کلام، کودکان و شاگردان شما به کمک مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی، مفاهیم پایه‌ای ریاضی را به‌خوبی درک کرده و در ذهن خود نهادینه می‌کنند. در این بین، کمی هم تفریح و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز را نیز چاشنی کار کرده و اعداد و فرمول‌ها را با بازی‌های شاد و آموزنده ترکیب خواهند کرد.

تاکنون دوازده جلد از این مجموعه در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفته که قهرمان تمامی آن‌ها یک موش کوچولوی بامزه به نام آلبرت است. او به همراه خانواده‌اش در خانه‌ی یکی از آدم‌ها زندگی می‌کند و قرار است در هر یک از داستان‌های مجموعه‌ی ریاضی با موشی، یکی از مفاهیم این علم را به مخاطبانش آموزش دهد.

مؤلفان این مجموعه، به همراه تصویرگر آن، دبورا ملمون (Deborah Melmon) به کودکان، والدین آن‌ها و معلمان ریاضی نشان می‌دهند که چطور می‌توان درس ریاضی را به بخش شیرین و دلنشین زندگی روزمره تبدیل کرد. محبوبه نجف‌خانی با برگردان روان و جذاب خود مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی را به تمامی کودکان کنجکاو و باهوش ایران‌زمین ارائه کرده و انتشارات افق نیز چاپ و انتشار تمامی کتا‌ب‌های این مجموعه را به عهده داشته است.

در نکوداشت کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد

  • یک اثر عالی برای یادگیری ریاضی که در جمع و تفریق به کودکان کمک می‌کند. (کِرکِس)

کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای آموزش ریاضی به کودکان رده‌ی سنی 5 تا 8 سال نگاشته شده که قواعد اساسی و مفاهیم پایه‌ی آن را به دانش‌آموزان ابتدایی و کودکانی که هنوز وارد مقطع دبستان نشده‌اند، آموزش می‌دهد. معلمان ریاضی دبستان یا مربیان مهدکودک و همچنین والدینی که دارای فرزندان خردسال هستند، برای ارتقای سطح یادگیری کودکان و شاگردانشان می‌توانند کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

با النور می بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی خلاق حوزه‌ی کودک تاکنون چندین کتاب را تحت عنوان مجموعه‌‌ی ریاضی با موشی، با هدف آموزش اصولی درس ریاضی به کودکان نگاشته. «ریاضی با موشی 6: موش بیشتر، خانه‌ی شادتر» و «کتاب ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا»، دو نمونه از آثار موفق النور می هستند. او در‌حال‌حاضر، همراه با خانواده‌اش در نواحی شرقی پنسیلوانیا سکونت دارد.

در بخشی از کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد می‌خوانیم

پنجه‌ی آلبرت آرام به طرف کتاب رفت. با التماس گفت: «می‌شود لطفاً بگذاری من اول بخوانمش؟ به جایش من هم می‌گذارم تو با یکی از اسباب‌بازی‌هایی که خیلی دوستش دارم، بازی کنی!»

واندا تا آمد جواب بدهد، آلبرت بدو از اتاق رفت بیرون.

آلبرت برگشت توی اتاق و گفت: «بیا، واندا. این موش روباتی‌ام را با کتاب کاپیتان حلزون عوض می‌کنم. قبول؟»
واندا سرش را به چپ و راست تکان داد و گفت: «آن...»

آلبرت وسط حرف خواهرش پرید: «این اسباب‌بازی کم است؟ صبر کن! می‌توانم این موش کور کوکی را هم بهت بدهم!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-353927-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد

برای دریافت کتاب ریاضی با موشی 7: آلبرت جمع می‌بندد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.