معرفی و دانلود کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید

عکس جلد کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید
قیمت:
۵۵۰۰۰ 38500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید

کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید نوشته‌ی دورین ویرچو، راهنمایی مناسب و جذاب برای کسانی‌ست که می‌خواهند انرژی‌های منفی را از خود دور کنند و احساس نزدیکی بیشتر به خداوند و امور معنوی پیدا کنند. این کتاب نحوه عملکرد و سالم نگه داشتن چاکراهای بدن را به خوبی توضیح می‌دهد.

درباره کتاب صوتی پاکسازی چاکراها:

وقتی انرژی‌های منفی همچون ترس و نگرانی را از وجود خود پاک می‌کنید، قدرت معنوی طبیعی شما بیدار می‌شود. این قدرت ذاتی به شما کمک می‌کند تا مسیر آینده برایتان روشن‌تر شود، با خدا و فرشتگان ارتباطی آزادانه برقرار کنید و حال خودتان و محیط زندگی‌تان را بهبود بخشید. درین ویرچو در کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید (Chakra clearing)، از طریق روش‌های مختلف مراقبه شما را راهنمایی می‌کند تا چاکراهایتان را پاک کنید و توانایی‌های ذهنی‌تان را افزایش دهید.

این کتاب صوتی برای کسانی که به دنبال یک راهنمای ساده در مورد سیستم چاکراها و چگونگی سالم نگه داشتن آن‌ها هستند، منبعی عالی به شمار می‌رود. همچنین درین ویرچو مواد غذایی خاصی را معرفی می‌کند که برای بهبود این روند مناسب هستند و باید آن‌ها را مصرف کنید. برای درک بیشتر این موضوع به این مثال توجه کنید؛ در بدن هر انسانی چاکرایی ریشه‌ای وجود دارد که مربوط به بقا هستند، مانند پول، سرپناه و نیازهای مادی. ویرچو در کتاب توضیح می‌دهد که اگر فردی در این زمینه احساس پایداری و امنیت بکند، چاکرا مانند یک یاقوت سرخ درخشان است اما اگر فردی ترس بی‌پولی داشته باشد، این چاکرا کثیف می‌شود و به رنگ قرمز تیره و گل آلود درمی‌آید. بنابراین با استفاده از روش‌هایی باید به پاکسازی چاکراها پرداخت تا حس و حال بهتری را تجربه کنید.

دورین ویرچو را بیشتر بشناسیم:

دورین ویرچو (Doreen Virtue) روانشناس، سخنران انگیزشی و نویسنده‌ای پرفروش است که در سال 1958 در آمریکا به دنیا آمد. او در رشته روانشناسی و مشاوره در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه چپمن تحصیل کرد و توانست مدرک خود را دریافت کند.

او بنیانگذار روشی درمانی به نام فرشته درمانی است که براساس ارتباط گیری با فرشتگان عمل می‌کند و باعث بهبود بیماری‌ها می‌شود.

دکتر ویرچو تاکنون حدود 50 کتاب در زمینه روانشناسی و فرشته درمانی نوشته است که برخی از آن‌ها عبارتند از: «رویاهای شیرین، کلمات عاشقانه از کارت‌های عیسی و صبح با خداوند، راهنمایی روزانه از فرشتگان راهنمای شما، من درخشان، شهامت خلاق بودن و...»

کتاب صوتی پاکسازی چاکراها به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید انرژی‌های منفی را از خود دور کنید و ذهن و روانی آسوده و سالم داشته باشید، این کتاب برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی پاکسازی چاکراها می‌شنویم:

فرشتگان نگهبان تو و موجودات دیگر جهان فرشتگان خیلی خوشحال می‌شوند که تو را از اثرات تفکر منفی و افکار نگران کننده رها کنند. به هر حال علت وجودی فرشتگان، آگاه کردن تو به درک عشق الهی‌ست. پس نهایت شادمانی آن‌ها از بین بردن موانعی‌ست که جلوی آگاهی تو را از این عشق می‌گیرد.

بدون تردید و همیشه فرشتگانی در اطراف تو هستند؛ با وجود هر چیزی که تو بگویی، بندیشی و انجام دهی. فرشتگان بی‌قید و شرط تو را دوست دارند؛ این امر هیچ استثایی ندارد حتی همین حالا که در حال شنیدن این جمله هستی، فرشته‌ها در کنار تو هستند. هر زمانی که بخواهی می‌توانی فرشتگان دیگری را هم فرا بخوانی؛ فقط فکر کن، بگو و بنویس که فرشتگان خواهش می‌کنم همین الان به نزد من بیایید و پیش از آنکه جمله‌ات را تمام کنی، آن‌ها نزد تو خواهند بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
متن پشت جلد
6 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
بخش اول: کارکرد چاکراها - قسمت یک
11 دقیقه
بخش اول: کارکرد چاکراها - قسمت دو: چاکرا گوش
9 دقیقه
بخش دوم: مراقبه‌هایی برای پاکسازی چاکراها - قسمت یک
17 دقیقه
بخش دوم: مراقبه‌هایی برای پاکسازی چاکراها - قسمت دو: مراقبه صبحگاهی برای پاکسازی چاکراها
15 دقیقه
بخش دوم: مراقبه‌هایی برای پاکسازی چاکراها - قسمت سه: مراقبه شباهنگاهی
11 دقیقه
بخش دوم: مراقبه‌هایی برای پاکسازی چاکراها - قسمت چهار: گشودن چاکرا قلب
18 دقیقه
بخش سوم: تجسم‌هایی برای پاکسازی چاکراها
14 دقیقه
بخش چهارم: فرشته درمانی برای پاکسازی چاکراها
13 دقیقه
بخش پنجم: روش‌های دیگر برای پاکسازی چاکراها - قسمت یک
12 دقیقه
بخش پنجم: روش‌های دیگر برای پاکسازی چاکراها - قسمت دو: نقش غذا و رژیم غذایی
15 دقیقه
بخش ششم: مشاهده چاکراها و هاله
5 دقیقه
بخش هفتم: پاکسازی راه
5 دقیقه
نظرات مختلف درباره‌ی پاکسازی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید
نویسنده
مترجمشهرزاد فتوحی
راوینسترن حسنی
ناشر چاپینشر موج آرام
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی
۵۵۰۰۰ 38500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید

Giema sufiyan
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
درود بر شما و سپاس بابت ارائه‌ی کتابی مفید /کتابراه عزیز خوانشگر محترم این کتاب از ناحیه‌ی کوک هنجره و مبتنی بر تکنیک‌های مهندسی صدا متن کتاب رو خوانش کردن به همین دلیل خوانش متن از احساس کاملا تهی هست. این کتاب باید توسط کسی خوانش بشه که در ابتدا به محتوای خاص کتاب کاملا تسلط داشته باشه و دوم در و بتونه احساس خور محتوا رو جاری کنه. روایتگری خوانش خالی از احساس برای هیچ کتابی مناسب نیست چه برسه به این کتاب و چنین محتوایی. برای مثال خوانش اقای نیما رئیسی در کتاب لحظه‌ی اکنون اکهارت تول عالیه و نشون میده خوانشگری مشرف بر محتوا و مبتنی بر جاری ساختن احساس چقدر تاثیر گذار هست. لطفا در انتخاب خوانشگرها این موارد رو لحاظ بفرمایید /سپاس از شما
Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۴
بریم که یک نقد کامل داشته باشیم. کتاب بسیار کامل و مفیدی بود. با توضیحات شناخت و عملکرد چاکراها شروع میشه و بعد چندین فصل در مورد شفای چاکراها با روش‌های مختلف مثل مراقبه و تجسم می‌پردازه. بسیار آموزنده با راهکارها و مراقبه‌های عملی. پر از راهکارهای درمانی و آرام‌بخش.
من مراقبه‌های صبحگاهی و رو و
مراقبه‌های شبانگاهیش خیلی دوست داشتم. البته مراقبه‌های تجسمی هم که خودش گفت برای وقتهایی که عجله داره وقت زیادی نداره بسیار عالیه و حتی گوش دادن بهش، حس آرامش میده چه‌برسه به‌اینکه انجامش بدیم. مراقبه سطل‌فرشته هم فوق‌العاده بود، اینکه حس کنیم تمام نگرانیها و حس‌های بد و ترسها رو که می‌ریزیم تو سطل بعدش واقعا احساس سبکی و راحتی میکنیم.
مراقبه‌ها رو طوری توضیح داده که هم برای کسانی که تاحالا مراقبه انجام ندادن خوبه و هم برای کسانی که هر روز مراقبه میکنند. صدای راوی هم کاملا آرام و خوب بود‌.
linda moohamadi
۱۴۰۲/۲/۱۶
این کتاب که از دکتر دورین ویرچو هست خیلی کتاب عالی‌ای برای پاکسازی درونی هست، این کتاب رو باید در قفسه کتابخانه گذاشت و چندین بار اونو خوند. در واقع کتابهایی هستن که باید قبل از این کتاب مطالعه بشن. مثل کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه یا کتابهایی که انسان رو به تفکر درباره نیروهای درونی وادار میکنه، این در کتاب واقع زمانی باید مطالعه بشه که انسان به نیروهای درونی و انرژی‌های بیرونی باور داشته باشه. قدرت تجسم در این کتاب بسیار بالاست، لحظاتی که به کتاب گوش میکردم، تمام جملات برام تجسم میشد، البته من سه مرتبه کتاب رو خوندم و دفعه اول هم منبع صوتی و هم منبع نوشتاری کتاب رو بطور همزمان مطالعه میکردم و بجای نوت برداری از روی کاغذ در خود کتاب نوشتاری اش، هایلایت میکردم و نکات رو یادداشت میکردم. در کل کتاب عالی‌ای هست و گوینده هم خیلی خوب کلمات رو ادا میکنه البته من سرعت رو در دفعه دوم و سوم کمی بیشتر کردم. ممنون بخاطر کتابهای مفیدتون.
Mahya M
۱۴۰۰/۱/۱۵
اول از همه باید بگم کتاب وقتی به صورت صوتی شنیده میشه مهم‌ترین رکن جذابیت اون کتاب اول از همه صدای اون گوینده میشه که در این کتاب به صدا و طرز بیان گوینده ۱۰ از ۱۰ میدم. حالا بریم سراغ خود کتاب. خیلی روان و ساده به بیانی راجع به چاکراها و طرز کارکردنشون و پاکسازیشون توضیح میده که برای امثال من که و در مورد چاکراها چیزی نمیدونن خیلی جذاب به نظر میرسه. من تمام کتاب رو در تایم قبل از خواب گوش دادم واقعا لذت بردم و حس خوبی پیدا کردم مخصوصا قسمت پاکسازی. و در کل به این کتاب روی هم نمره ۸ از ۱۰ رو میدم. در نهایت ممنونم از کتابراه و بهش خسته نباشید میگم
میثم ابراهیمی
۱۴۰۲/۵/۱۰
من تا قبل از مطالعه این کتاب فقط چاکراهای بدن را شنیده بودم و هیچ اطلاعاتی درباره آن نداشتم. یکی از اساتیدم به من توصیه می‌کرد اگر می‌خواهی نسخه بهتری از خودت را داشته باشی روی چاکراهای خود کار کن به همین دلیل این کتاب را خواندم. به نظر من یکی از بهترین کتابهایی است که تاکنون خوانده‌ام. این کتاب رو شما با بخش مهمی از اجزای بدن که قدرت ماوراءالطبیعه دارند آشنا می‌کند. حتما این کتاب را چندین بار بخوانید و حتما تمرین‌های آن را در فضای مناسبی انجام بدهید آنگاه متوجه تغییر در خود خواهید شد. نسبت به رژیم غذایی توصیه شده در این کتاب حساس باشید. این رژیم سرعت تغییرات شما را زیاد می‌کند. مطمئن باشید بعد از عمل کردن به این کتاب شما هم مثل من یکی از معرفی کنندگان و تبلیغ کنندگان این اثر بی نظیر خواهید شد.
مهسا فامل
۱۴۰۱/۸/۲۹
اولین اصل مراقبه روزانه آگاهی از دلیل اجرای آن است این کتاب صوتی برای مراقبه مفید میباشد زمانی که قصد انجام مراقبه دارید میتوانید از صدای بخش‌های مختلف آن استفاده کنید (همانند پادکست‌های مدیتیشن موجود در اپلیکشن‌ها یا اینترنت) اطلاعات زیادی در رابطه با چاکراها در اختیار شما قرار نمیدهد من زمان خرید این کتاب فکر میکردم اطلاعات بیشتری در رابطه با چاکرا‌ها در اختیار ما قرار دهد که بسیار مختصر بیان شده است پیشنهاد بنده به شما آنست که قبل از مطالعه این کتاب، کتاب ماورالطبیعه رو با دقت و حوصله گوش کنید اطلاعات علمی و فرایند عملی چاکرا‌ها را بدانید سپس شروع به انجام مراقبه‌های این کتاب کنید.
سارا امیری
۱۴۰۱/۱۰/۵
سلام و خدا قوت
برای من که اطلاع چندانی از چاکراها و پاکسازی آن‌ها نداشتم ولی خیلی علاقمند به مطالعه در این زمینه بودم، کتاب بسیار مفیدی بود. به نظرم در تمام روش‌های پاکسازی چاکراها به نوعی به توکل کردن اشاره می‌کرد یعنی همیشه تلاش خودمون رو بکنیم و نگران نتیجه نباشیم و بسپاریم به خدا. نماز خوندن و
ذکر گفتن هم میتونه به نوعی پاکسازی چاکراها باشه. من به شخصه هر زمان ترس و نگرانی بابت چیزی و یا کسی به سراغم میاد با ذکر لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم حسبی الله ربی الله و نعم الوکیل حالم خوب میشه. معنی این ذکر برام خیلی آرامبخشه. سپاس از مجموعه کتابراه🌹
فنجان خالی
۱۴۰۲/۲/۱۱
برای کسی که مبتدی است و برای شروع آشنایی با چاکرا‌ها کتاب بسیار مناسبی است، من مراقبه صبحگاهیش رو سعی می‌کنم هر روز انجام بدم، زمان‌هایی هم که وقت نمی‌کنم بشینم برای مراقبه نیت پاکسازی چاکرا می‌کنم!
نمی گم با این کار معجزه برام شده، اما بعد از چند سری پاکسازی که انجام دادم شروع کردم به خواندن که
نماز چند سالی بود ترکش کرده بودم و احساس میکنم که این یکی از دستاورد‌های پاکسازی چاکرا‌ها بود،
وبا خودم فکر کردم که نماز خواندن و وضو گرفتن خودش یکی از بزرگترین روشهای پاکسازی چاکرا‌ها هست، واز کتاب راه عزیز ممنونم که در بالا بردن آگاهی ما نقش به سزایی داره!
رفیعه عبدیپور
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
سلام😍من این کتاب را در زمانی که یوگا تمرین میکردم، استادم جزء کتابهایی بود که معرفی کردند وباید برای مفید بودنش تهیه می‌کردیم وحتما مطالع میکردیم.
با شرایط مشغله‌های مختلف وبسیار در زندگی خوندن کتاب سخت بود ولی در کتابراه که صوتی همین کتاب رو گذاشته مطالعه برامون در حد آب خوردن شده. توصیه میکنم
هر چند وقت یکبار مطالعه این کتاب رو دوباه انجام بدهید تا ملک ذهنتان شود از بس مطالب این کتاب مهم میباشد.
سپاس بیکران از شما عزیزانی که لطف ومرحمت نمودعلید برای علم اندوزی آسانتر ما.
مجید فرهمندیان
۱۴۰۱/۸/۲۴
موضوع اکثر کتاب‌هایی که این روزها تحت عنوان کتاب‌های پر فروش منتشر میشه حول یک محور تکراری هستند؛ اما این کتاب مفاهیمی رو بیان می‌کنه که من با خیلی هاشون برای اولین بار آشنا شدم، و این بار پیچیدگی انسان رو از نگاه جدید مشاهده کردم 🛑 این کتاب اهمیت اخلاقیات ➕رو به شیوه‌ی جدید به ما یادآوری می‌کنه، و می‌فهمیم که خوبی کردن در وهله‌ی اول به نفع خودمون هست برای همین شاید خداوند انقدر به اهمیت ارزش‌های اخلاقی تاکید داره 🛑و قسمت تصورات و صدای گوینده هم زیبایی این کتاب رو چند برابر می‌کنه 🛑با تشکر از کتابراه بابت این کتاب ارزشمند🌺
عطریا جلالی
۱۴۰۰/۵/۱۴
خیلی وقت بود که دنبال کتابی با موضوع چاکرا و مراقبه می‌گشتم اما خداوند متعال این کتاب رو جلوی راهم گذاشت
هم قیمتش مناسبه
هم راههائی که توضیح میده در عین سادگی بسیار کامل و شفاف هست
هم گوینده بسیار قوی و با تسلط و با فاصله صحبت میکنه..
فقط دعام کنید که بتونم حالا حالاها این مراقبه رو انجام بدهم...
از فعالین در این حوزه و سایت کمال تشکر را دارم...
برای همتون دعا میکنم... سپاس از همه دوستان
احمدرضا کابلی
۱۴۰۲/۴/۶
عام و خاص این نوع کتاب‌ها را غیر علمی می‌دانند، و واژه *غیر علمی* لزوما بار منفی ندارد. غیر علمی بودن یعنی متکی بر تجربه نیست. اما قرار نیست که همه اسرار و واقعیت‌ها و حقیقت‌های جهان متکی بر تجربه باشد، بعضی کتاب‌ها یا حتی علم‌ها جنبه شهودی دارند تا تجربی. مثلا اروین د یالوم در کتاب روان درمانی است اگزیستانسیال می‌گوید: رویکرد اگزیستانسیال رویکردی شهودی و متکی بر تجربه نیست. پس بهتر هست بزرگان به جای واژه غیر علمی که بیشتر بار منفی دارد به دنبال واژگان بهتری باشند. مثلا کتابی شهودی است.
هلینا
۱۴۰۲/۲/۲۸
این کتاب برای شروع آشنایی با چاکراه‌ها و روش پاکسازی چاکراه‌ها، بسیار مفید هست. بیشترین جذابیت این کتاب صوتی، مراقبه‌ها برای صبح، شب و انواع پاکسازی هست که من با تنظیم صدای گوینده با دور کُند، گوش می‌کنم و سعی می‌کنم، هر روز از یکی از مراقبه‌ها استفاده کنم. خوانش و تسلط گوینده به متن کتاب بسیار و و خوبست حس آرامش برای شنونده ایجاد می‌کند. ممنون از مترجم با ترجمه‌ی روان گوینده‌ی خوب این کتاب
بعد از این کتاب، حتما کتاب ماورای طبیعی شدن رو بخونید، برای تکمیل اطلاعاتتون
Masoomeh Salman
۱۴۰۱/۹/۱۳
تا حالا مطالب زیادی راجع به چاکراها خونده بودم ولی با این کتاب به دلیل صدای رسا و دوست داشتنی گوینده و انتخاب آهنگهای به جا و متن روان و قوی تونستم خیلی بهتر ارتباط بگیرم.
برای اولین بار بود که کتاب صوتی رو انتخاب کردم، چون وقتی متن رو میبینم بهتر متوجه میشم، ولی این یکی استثنا بود و نیاز به صدای
گوینده داشت.
بعد از خوندن نظرات بچه‌ها متوجه شدم که باید برای بهتر درک کردن کتاب، صوتی رو خریداری کنم.
در کل کتاب تأثیرگذار و روشن کننده‌ی عالی‌ای هست.
با سپاس از کتابراه
فریده بحری
۱۴۰۱/۷/۱۳
سلام و درود فراوان
معرفی مراکز انرژی تحت عنوان چاکراها، در همه ادیان آمده است اما طریق بیان آن‌ها متفاوت است، رهایی از کینه و حسادت در اسلام و زرتشت و بودا آمده است و در هر دین و آیینی نیز طریق رهایی از آن نیز آمده است، اما این کتاب به زبان ساده تمرکز بر مراکز انرژی را توضیح داده است، خیلی از به
اصطلاح اساتید موفقیت با بهره گیری از آموزه‌های این کتاب توانسته‌اند ثروت زیادی بدست بیاورند اما فقط کافیست آموزه‌های این کتاب را با دقت بخوانید. بی نیاز از هر آموزشی میشوید.
مشاهده همه نظرات 790

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید

برای دریافت کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.