معرفی و دانلود کتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ

عکس جلد کتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ

کتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ نوشته‌ی باربارا دورابتیز، ماجرای آموزنده و شیرین گوره خری را به تصویر می‌کشد که به تازگی در مدرسه حواس پرت شده و نمره‌های پایین گرفته است. این داستان با لحن ساده به کودکان اهمیت اعتماد به نفس، زود خوابیدن در شب و صبحانه خوردن در صبح را می‌آموزد.

موضوع کتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ چیست؟

در یک صبح آفتابی، پدر با آواز شروع به بیدار کردن زاکاری کرد اما او بی‌حوصله بود و صبحانه هم نخورد. مادرش ار او پرسید: مریضی؟ زاکاری گفت: نه ولی دلم نمی‌خواهد به مدرسه بروم. پدر و مادر زاکاری از او سوال کردند که موضوع چیست و زاکاری توضیح داد که دوشنبه در درس ریاضی نمره پایین گرفته است، سه‌شنبه در مسابقه زمین خورده و... زاکاری احساس می‌کرد که دست و پا چلفتی است اما پدر و مادرش برای او توضیح می‌دهند که علت این حواس پرتی‌های او چیست.

درباره‌ی مجموعه قصه‌های مدرسه آلفا بتی:

کتاب‌های این مجموعه دربرگیرنده‌ی داستان‌هایی نشاط انگیز، انگیزه‌بخش و امیدوار کننده برای کودک آگاه، کنجکاو و ماجراجوی امروز است. این داستان‌ها، تخیلی و غیر واقعی نیستند بلکه واقعی، نوآورانه و مورد پسند کودکان هستند. در مدرسه آلفا بتی، بیست وشش دانش آموز دبستانی هستند که در هر داستان ماجرای جالب خود را دارند؛ رویدادهای ساده و روزمره‌ای که دور از ذهن کودک نیست. شخصیت‌های این داستان‌ها، حیواناتی هستند که هرکدام نمایانگر یک ویژگی رفتاری کودکانه‌اند. کودکان شاد، غمگین، خوش اخلاق، بداخلاق، مهربان، کم صبر، پرخاشگر، درون‌گرا و برون‌گرا همه در داستان‌ها نقش دارند. آن‌ها اشتباه می‌کنند و خودشان آن را درست می‌کنند. ارتباط میان روح پاک، ساده و بی‌آلایش کودکان با اتفاق‌ها و ماجراهای داستان بسیار گیرا و آموزنده است.

سه برخورد و برهم کنش رفتاری بین پدر و مادر با فرزند، فرزند با مادر و پدر و نیز معلم با شاگرد در این داستان‌ها به چشم می‌خورد. پیام داستان‌ها به مادر و پدر آگاه و دانای امروز که این کتاب‌ها را در اختیار فرزندان خود می‌گذارند، این است که همه کودکان اشتباهات جبران‌پذیر دارند که نیازمند شکیبایی، بزرگ‌منشی و بخشندگی و راهنمایی‌های بی‌منت و دلسوزانه بزرگترها است. برای کودکان نیز پیام‌آور برابری و دوستی، بخشندگی، مهربانی، زیبابینی و فرهنگ همکاری است. در پایان، پیامد خواندن داستان‌های این مجموعه کمک به رشد اندیشه، پذیرش استقلال کودک، بهبود اعتماد به نفس، درک احساس و اندیشه کودک، دوری از واکنش‌های سرزنش آمیز و پر و بال دادن به رویاهای کودکان است. همچنین، برای استعدادیابی و توجه به توانایی‌های کودک، رهنمودهای سودمندی دارد.

کتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان‌ دلنشین همراه با تصاویری جذاب برای کودکان دبستانی مناسب است و به آن‌ها مفاهیم مهمی را در قالب قصه‌ای زیبا می‌آموزد. علاوه بر مفاهیم مهمی مانند اعتماد به نفس، خواب به موقع در شب، اهمیت صبحانه خوردن و... این کتاب در پایان اطلاعاتی در مورد گوره خرها نیز به کودکان ارائه می‌دهد و آن‌ها را با این حیوانات بیشتر آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ می‌خوانیم:

وقت خواب، کاری متفاوت با قبل انجام داد. مامان و بابا مثل همیشه به اتاقش رفتند و برای او داستان خواندند. بعد، او را بوسیدند و شب به خیر گفتند. چراغ را خاموش کردند. در را بستند و رفتند. اما این بار، زاکاری چراغ را روشن نکرد. و تا دیروقت بیدار نماند و مانند هر شب، یکی از آن کتاب‌های خیلی ترسناک زامبی‌های خون آشام را نخواند! صبح روز بعد، زنگ ساعت کوکی صدا کرد. دی لی لینگ، دی لی لینگ وقتی بابا در اتاق را باز کرد، زاکاری لباس پوشیده و آماده دم در ایستاده بود! حالش به نظر خیلی خوب می‌رسید!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ
نویسنده
مترجمشهرزاد امینیان
ناشر چاپیانتشارات تازه‌ها
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ

برای دریافت کتاب زاکاری، گوره خر زبر و زرنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.