معرفی و دانلود کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو: اتحاد درونگرایان

عکس جلد کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو: اتحاد درونگرایان
قیمت:
37500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو: اتحاد درونگرایان

سوفیا دمبلینگ در کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو، از زاویه‌‌ای خاص و بسیار متفاوت به ویژگی‌های ذاتی درونگرایان می‌پردازد و به آنان کمک می‌کند تا با شجاعت، طبیعتشان را بپذیرند و همانطوری که هستند در اجتماع حضور پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو:

شاید درونگرایان در طی سال‌هایی که زندگی کرده‌‌اند گاهی از خود پرسیده‌اند که نکند تا حدی بی‌عاطفه و افاده‌ای باشند؟ چرا خیلی میل به گردش و مهمانی رفتن ندارند و اگر هم جایی بروند مایل به ترک آنجا هستند؟ چرا راجع به این‌که با چه کسی زمان بگذارنند اینقدر سخت‌گیرند؟ چرا اینقدر تنها بودن را دوست دارند؟ آیا افراد درونگرا خجالتی، بدجنس، قضاوت‌گر، مردم‌گریز و سرسخت هستند؟ آیا از لحاظ اجتماعی سردرگم‌اند؟ مشکل آن‌ها چیست و چطور می‌توانند تغییر کنند تا به شخصی تحسین‌آمیز و خوش مشرب تبدیل شوند؟

باید بدانید که درون‌گراها هیچ مشکلی ندارند و خیلی هم سالم هستند. سوفیا دمبلینگ (Sophia Dembling) نویسنده‌ی کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو (The introvert's way: living a quiet life in a noisy world) اظهار دارد که خودش هم یک درونگراست و با مشکلات زیادی در زندگی روبه‌رو شده است.

او می‌گوید: «هنگامی که خود را درون‌گرا می‌نامم، بعضی افراد می‌کوشند مرا متقاعد کنند که نمی‌توانم یک درون‌گرا باشم چرا که توانایی ترک خانه، معاشرت و گفت‌وگو را دارم. آن‌ها درک نمی‌کنند که تفاوت بین برون‌گرایان و درون‌گرایان در این نیست که اولی در معاشرت‌ کردن خوب است و دومی نیست، درون‌گرایان مردم را دوست ندارند و برون‌گرایان با غریبه‌ها صمیمی هستند، درون‌گرایان دوست ندارند صحبت کنند و برون‌گرایان عاشق یک گفت‌وگوی طولانی‌اند، یا این‌که درون‌گرایان کتاب و برون‌گرایان ورزش را ترجیح می‌دهند. یک چیز مسلم است: هرچه بیشتر درون‌گرایی را درک می‌کنم با خودم و این مسأله راحت‌تر می‌شوم. بنابراین، تصمیم گرفتم که این مسئله را با شما در میان بگذارم. هدف این کتاب اطلاع‌رسانی دربارۀ زندگی یک درون‌گرا است و کمک به شما برای یافتن همین آرامش خاموشی که من دارم.»

در طول زندگی مدام به درون‌گرایان گفته شده است که تنهایی زیاد ضرر دارد. هم‌چنین، آن‌ها «بسیار سخت» هستند، چرا که گفت‌وگویی عمیق و متفکرانه را به گفت‌وگویی شاد ترجیح می‌دهند. چیزهایی که برون‌گرایان فکر می‌کنند بسیار سرگرم‌کننده است ‌مهمانی‌ها، فعالیت‌های گروهی، صحبت‌کردن با غریبه‌ها‌ برای درون‌گرایان سرگرم‌کننده نیست، به همین دلیل این مسئله باعث می‌شود بسیاری از مردم آنان را عجیب بدانند.

همیشه در زندگی‌ به درون‌گرایان گفته شده است که راهشان درست نیست؛ بنابراین، همۀ زندگیشان را در تلاش برای «بیرون‌ آمدن از لاک خود» سپری کرده‌اند یا این‌ که زبانشان را گاز گرفته‌اند و درون‌گرایی‌شان را مخفی کرده‌اند، انگار که یک راز کثیف است. اما این کتاب می‌خواهد بگوید که درون‌گرایان یک ارتش‌اند و بسیار مشتاق اثبات آن!

نویسنده در این کتاب می‌گوید: درون‌گرایی یک بیماری نیست که محتاج آسیب‌شناسی باشد. چیز بدی نیست. فقط یک روش عملکرد در این دنیاست و هیچ اشکالی در آن نیست. زمان آن است که درون‌گرایان طبیعتشان را بپذیرند و شروع به حمایت از وضعیتشان کنند؛ بی‌سرو‌صدا.

کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای درون‌گرایان مناسب است؛ افرادی که سال‌ها ویژگی درونی خودشان را از مردم و اجتماع پنهان کرده‌اند تا طرد نشوند.

در بخشی از کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو می‌خوانیم:

خلاقیت زمانی که ذهن آرام و پذیراست اتفاق می‌افتد. این فضای خالی بارور است، یعنی جایی که به فضا اجازه نوآوری می‌دهیم و درون‌گرایان زندگی‌ای را می‌زیند که نیمی از آن همیشه آنجاست.

دربارۀ برتری خلاقیت درون‌گرایان بحث‌هایی شده است. وجودی رولو می‌، روان‌شناس و نویسندۀ کتاب شهامت آفرینش گفته است: «شدت هوشیاری -یک هوشیاری زیاد- موجب خلاقیت حقیقی می‌شود.»

با این تعریف، درون‌گرایان «با هوشیاری زیاد نسبت به دنیای اطرافشان» ممکن است بتوانند مدعی سطوح بالاتری از خلاقیت شوند. البته من دوست دارم نشان دهم که درون‌گرایان در این امر کاملاً برترند، اما نمی‌توانم. این مسئله بسیار سخت اثبات می‌شود، زیرا محتاج شواهد تجربی است.

مطمئنا برون‌گرایان هم به این آگاهی برتر دسترسی دارند. من دست‌کم یک برون‌گرا می‌شناسم که به‌شدت خلاق است و این خلاقیت را در تلاش‌های برون‌گرایانه نشان می‌دهد، مانند میهمانی‌های تم‌دار یا لباس‌های هالووین.

بنابراین، مطمئن نیستم که درون‌گرایان بتوانند ادعا کنند که خلاقیت منحصر به آن‌ها است. البته به نظر می‌رسد که ما دسترسی آسانی به این فضای آگاهی عالی داشته باشیم و نفرتمان از دنیای پرمشغلۀ جوشنده ما را در مقامی قرار می‌دهد که به راحتی به این فضای خالی بارور دسترسی داریم.

چیک‌سنت‌میهالی روان‌شناس و پدر مفهوم پراهمیت «جریان» است. این وضعیت هنگامی پیش می‌آید که با تمام وجود درگیر کاری می‌شویم. در این حالت، زمان مفهومش را از دست می‌دهد، ما خود را فراموش می‌کنیم، شفافیت درونی بسیاری داریم و کارها را به خاطر خود کار انجام می‌دهیم، نه تا به خاطر پاداش.

او دربارۀ این‌که افراد خلاق چگونه عمل می‌کنند مطالعه کرد تا نظریه‌اش را گسترش دهد. جریان، مانند درون‌گرایی، نیاز به یک کانون درونی دارد.

فهرست مطالب کتاب

یونگ چه گفت؟
هیاهوی آمریکای بزرگ
علم می‌گوید که ما لزوماً خجالتی نیستیم
متولد شده است تا مهربان باشد
آشوب بی‌صدا
به‌ حد کافی سخت
قطار آهستۀ افکار
شعلۀ درونی
آنچه سکوت می‌گوید
فضای خالی بارور
من دوست دارم تماشا کنم
انرژی به داخل، انرژی به خارج
«ما نمی‌دانستیم که تو یک درون‌گرا هستی»
کلمات جادویی برای توقف تخلیۀ انرژی
درون‌گرایان همان برون‌گرایانِ شکست‌خورده نیستند
من مردم را دوست دارم، اما نه همۀ آن‌ها را و همه وقت
ما باید برای حقوقمان بجنگیم نه این‌که میهمانی‌ بگیریم
تنهایی یک حالت ذهنی است
تمایل به خوشحالی
چه کسی خودشیفته است؟
وارونه کردن مزایای درون‌گرایان
مخمصۀ مهمانی
بهانۀ دستشویی و دیگر مهارت‌های رهایی از میهمانی‌
جهنم یک میهمانی‌ عصرانه است
بله گفتن هنگامی که می‌خواهید نه بگویید (و بالعکس)
باید پنجاه روش برای ترک یک میهمانی‌ وجود داشته باشد
زندگی از نگاه درون‌گرایان
تفریح به‌ شیوۀ درون‌گرایان
دوستان، آشنایان و دوستان مجازی
درون‌گرایِ برخط
سروصدای خوشحالی برون‌گرایی
چون آن‌ها شما را دوست دارند
درون‌گرایان ریزه‌میزه
دوستمان بدارید، اما گاه تنهایمان بگذارید
وقتی این را می‌گویند حالم به هم می‌خورد!
شاهکار جسوانۀ درون‌گرایان
توصیه‌هایی برای پیدا‌کردن دوست
اشباع ذهن برای آگاهی
اشتباهاتی که درون‌گرایان مرتکب می‌شوند
تصدیق برای درون‌گرایان
حد وسط
‌ای مردم، بجنبید و هم‌اکنون به برادرتان لبخند بزنید!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو: اتحاد درونگرایان
نویسنده
مترجمغزال شرفشاهی مبرا
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات170
زبانفارسی
شابک978-622-668388-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
37500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو

کوثر امیری
۱۴۰۱/۴/۱۶
به نظرم باید ریشه درون گرایی فرد بررسی بشه و اینکه بگیم من چون از در جمع بودن حس خوب نمیگیرم یا تنهایی بهم انرژی میده پس درونگرام غلطه
منم تا امروز فکر میکردم درونگرام چون همین خصوصیات رو دارم ولی با خودشناسی بیشتر متوجه شدم من برون گرایی سرکوب شده دارم!
ظاهر مساله اینه که من از در جمع بودن خوشم
نمیاد ولی باطنش اینه چون من در کودکی در مهمونی‌ها و جمع‌ها تحویل گرفته نشدم و گاها هم طرد الان روان من چون تجربه بدی از بودن در جمع گرفته دیگه علاقه نداره مهمونی بره.
یا اینکه من اینقدر وسواس فکری دارم که اگه کسی بهم زنگ میزنه بعد تماس درگیر این میشم که نکنه با اون حرفم ازم ناراحت شد؟
نکنه اونجا فکر کرد بهش طعنه زدم
نکنه....
خب قطعا من از مکالمه تلفنی بیزار میشم چون سختمه مدام توی ذهنم چرخ بخوره
میخوام بگم ریشه رفتارتون رو بررسی کنید و با برچسب درونگرایی صورت مساله رو پاک نکنید
سیدرضا موسوی فاضل
۱۴۰۱/۶/۵
متاسفانه این کتاب میتونست کتابی خوب وقابل قبولی باشه، صمن اینکه نویسنده دارای تفکری زیباوقلم سلیسی میباشدگویافقط خواهان تحمیل تجربیات شخصی خویش به خواننده ویامخاطب میباشد.
یک ضعفی که میشه عنوان کردنسبت به پروسه درونگرایی ویابرون گرایی بی اینکه تفسیری دقیق ازنوع درونگرایی بکنه خیلی بازیرکی به راه
مخاطب وروش تک حزبی ویابی اهمیتی به راه درونی عنوان میکنه، متاسفانه ازاصل واصول علمی وتجربی رفتارهای درونی یک تجربه بصورت اجحافی بیان میکنه که گاهی سهل انگاری درونی یک شخص راباقلمی روان وزیرکی هویت بخشی میکنه که فکرکنم گاهی همین روش به مخاطرات منتهی بشه، گویانویسنده به این موضوع اعتقادی نداشته چون شایدچون شخصأتجربه نکرده امروزدربین کلمات وآثارس کمترویااصلآبیان نمیشه.
به هرصورت کتابی باقلمی روان وحتی طنزآمیزولی باتحمیل ازتجربیات نویسنده آنهم بدون تفسیروشاخه بندی نوع درونگرایی ویابرون گرایی.
اگرنویسنده محترم به اصل وبطن درونگرایی بانوع منفی ومثبت آن میپرداخت شایدبهترمیتونست نکته‌های مثبت ویامنفی این المان روانی رابه خواننده الهام ببخشه.
البته نظرمن اینه، چون درونگرایی ویابرونگرایی هرکدام چندشاخه علمی داره. ولی متاسفانه بیان نشده ویاخیلی ضعیف عنوان شده. والسلام
نسیم افتخار
۱۴۰۲/۷/۱۷
سلام به دوستان کتاب خونم
یه جا خوندم، آدمها ازلحاظ تیپ شخصیتی سه دسته هستن. درونگرا، برونگرا و میانه گرا. خودمن به شخصه میانه گرا هستم یعنی یه جاهایی خصوصیات برونگراها رو دارم و یه جاهایی درونگرا میشم. درمورد کتاب می‌تونم بگم طبق گفته دوستان کتاب بیشتر تجربیات شخصی نویسنده هست و نویسنده خواسته با
مفاهیم ساده مارو با دنیای درونگراها آشنا کنه. کسانی که متاسفانه برچسب منزوی بودن و یا مغرور و افاده‌ای بودن بهشون زده میشه. کسانی که ترجیح میدن زیاد تو‌چشم نباشن و بیشتر در سایه بمونن. تو دنیای کوچیک و راحت خودشون بمونن. و کسانی که درحالت کلی، متاسفانه جامعه باهاشون خوب رفتار نمی‌کنه و اونها رو خسته کننده میدونه.
به نظرم کتاب بااینکه خیلی علمی نیست ولی می‌تونه یه شروع خوب باشه برای کسانی که به این حوزه علاقمند هستن تا بعدها سراغ کتابها و مطالب سطح بالاتر برن.
در کل کتاب خیلی خوبیه، طرح جلدش زیباست، متن روان و ساده‌ای داره، حجمش کم هست و خسته کننده نیست و به نظرم ۵ستاره حقشه
ممنون از کتابراه عزیز
Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۸
این کتاب واقعا محشر بود، وبه من خیلی کمک کردچون من‌هم درونگراهستم وهرچه بیشتر درون‌گرایی را درک می‌کنم با خودم و این مسأله راحت‌تر می‌شوم. بنابراین، تصمیم گرفتم که این مسئله را با خوانندگان در میان بگذارم. هدف این کتاب اطلاع‌رسانی دربارهٔ زندگی یک درون‌گرا است و کمک به شما برای یافتن همین آرامش که خاموشی من دارم. این کتاب معنای واقعی درونگرایی را در مقابل برونگرایی تشریح می‌کند و باورهای غلط مردم را درباره شخصیت‌های درونگرا اصلاح می‌نماید. او در این کتاب تاکید دارد برخلاف انچه عموم تصور می‌کنند، درون‌گرایی لزوماً اشتباه نیست و برون‌گرایی هم لزوماً درست نیست و بالعکس. ما همانیم که هستیم و این چیزی است که دنیا را جذاب می‌کند.
سوفیا دمبلینگ در این کتاب دربارهٔ این مسایل صحبت می‌کند: مشکلات و راه‌حل‌ها، آن‌چه هستیم و آن‌چه نیستیم، آن‌چه می‌توانستیم باشیم و آن‌چه که اگر نخواهیم، نیازی نیست باشیم.
در نهایت با خواندن این کتاب درمی‌یابید که درون‌گرایی یک بیماری نیست که محتاج آسیب‌شناسی باشد. چیز بدی نیست. فقط یک روش عملکرد در این دنیاست و هیچ اشکالی در آن نیست. زمان آن است که ما طبیعتمان را بپذیریم و شروع به حمایت از وضعیتمان کنیم
آنیتا ارزانی
۱۴۰۱/۴/۲
درود
۱. سپاس از کتابراه با یک انتخاب جالب دیگه
۲. با نگرشی از یک نویسنده روبرو هستید که باشمشیر روانشناسی غربی و بعضا آمریکایی کل بشریت رو بدون در نظر گرفتن ابعاد فرهنگی و اعتقادات ودیگر عوامل مهم ساختار شخصیتی، دقیقا به دو شقه تقسیم کرده. درون گرایآن و برون گرایان. و هیچ میانگرایی هم وجود از که
نداره
۲. طرفی معتقده درونگرا‌ها نباید به نظرات برونگرا‌ها اهمیت بدن و باید کار خودشونو بکنن، احتیاجی به زندگی با اونها و بودن در جمعشون نیست، باید بهشون آموزش بدیم که چطور با ما کنار بیان و......
از طرفی با راهکار‌هایی واقعا مضحک، یاد میده که چطور خودتونو در جمع برونگرا‌ها جا بدید و همرنگشون بشید، مثلا هر وقت تحمل شما سر اومد برید به دستشویی میزبان برای تمدد اعصاب؟! آدم حسابی این شکنجه برای چیه، یعنی راه دیگه‌ای نیست؟
۳. منهم مثل بعضی دوستان، کم کم به تله همذات پنداری افتادم، ولی خدا وکیلی متوجه شدم اگه با این گروه بازی پیش برم، نه اینوری‌ها منو میپذیرن و نه همه علائم اونوریها رو دارم. تا بحال هم از کسی نشنیدم بگن محل تولدم زمین نبوده. در حال حاضر بلاتکلیف هستم تا شاید محققان کشورم بر مبنای ریشه فرهنگی و انسانی مبتنی بر اصالت و ریشه ایرانی، نظریه‌های شناختی ارائه کنن که امثال من در جهت رشد فردی الگوی متعارف داشته باشه.
۳. شاید نویسنده اذعان کرده که با اهل فن مشاوره داشته و از نظر اساتید روانشناسی هم بهره برده، اما بیشتر بحثهای عنوان شده تجربی است و قفسی که ساخته از مصالح تفکرات خودش بوده، و اعمال او کنشهای اطرافیان را رقم زده.
۴. کتابی است که ارزش یکبار خواندن را دارد، حداقل میتواند خواننده را وادار به تفکر و نظر سنجی در مورد خودش کند هر چند نخواهد در دسته خاصی قرار گیرد.
پارسا
۱۴۰۱/۳/۲۶
سوفیا دمبلینگ
شاید درونگرایان در طی سال‌هایی که زندگی کرده‌اند گاهی از خود پرسیده‌اند که نکند تا حدی بی‌عاطفه و افاده‌ای باشند؟ چرا خیلی میل به گردش و مهمانی رفتن ندارند و اگر هم جایی بروند مایل به ترک آن جا هستند؟ چرا راجع به این‌که با چه کسی زمان بگذارنند اینقدر سخت‌گیرند؟ چرا اینقدر تنها بودن و
را دوست دارند؟ آیا افراد درونگرا خجالتی، بدجنس، قضاوت‌گر، مردم‌گریز سرسخت هستند؟ آیا از لحاظ اجتماعی سردرگم‌اند؟ مشکل آن‌ها چیست و چطور می‌توانند تغییر کنند تا به شخصی تحسین‌آمیز و خوش مشرب تبدیل شوند؟
باید بدانید که درون‌گراها هیچ مشکلی ندارند و خیلی هم سالم هستند. سوفیا دمبلینگ (Sophia Dembling) نویسنده‌ی کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو (The introvert's way: living a quiet life in a noisy world) اظهار دارد که خودش هم یک درونگراست و با مشکلات زیادی در زندگی روبه‌رو شده است.
نرگس سیف
۱۴۰۱/۵/۹
من یک درونگرا نیستم اما مدتی پیش فکر میکردم که درونگرام و خیلی هم خوشحال بودم و برای داشتن اطلاعاتی بیشتر درباره نظر‌ها و دیدگاه‌های متفاوت مردم به درونگرا‌ها و بیشتر خودم این کتاب رو انتخاب کردم چون منبع مناسب و مفیدی مثل این کتاب که خود نویسنده‌اش درونگرا باشه پیدا نکردم و (پیدا نمیکنید؛) که با و
امیدوارم خواندن این کتاب (اگر که درونگرا هستید یا مثل من فکر میکنید که یک فرد درونگرا هستید؛) بهتون کمک بشه تا بهتر خودتان و اطرافیانتان که اشخاص درونگرا هستن رو بهتر بشناسید و دیدگاهتان را به اشخاص درونگرا بهتر و قشنگ تر کنید چون شاید اونا گاهی تنهایی را دوست دارند اما به قول نویسنده آن‌ها مثل چرخدنده‌های ریز اما پر کاربرد این جهان هستند که زیاد توجهی بهشون نمیشه ولی آن‌ها راضی‌اند چون مهم‌ترین شغل را دارند
ممنون از شما؛)
Mehran Davary
۱۴۰۱/۳/۱۶
نمیشه گفت کتاب عالی و حرفه‌ای بود، اما در کل کتاب خوبی بود. به نظر نمی‌رسه که نویسنده، پیش از این کتابی نوشته باشه. به هرحال اگه خودتون درونگرا هستید یا دوست درونگرا دارید پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید. یه جای کتاب نویسنده به عنوان یکی ویژگی‌های درونگرایی، آواز خوندن رو گفته و اشاره کرده بود که وقتی و تازه‌کاری آواز می‌خونه معذبه از این که مردم احمق به نظر بیاد متنفره‌. این بخش به نظر من ربطی به درونگرایی نداره و فقط احساسات سرکوب شده‌ی خود نویسنده هست که به صورت سایه فرافکنی شده. در بخش "تصدیق برای درونگرایان" صفحات ۱۵۷ و ۱۵۸، نکات زیادی در حوزه‌ی روانشناسی موفقیت وجود داره که میشه ازشون نت‌برداری کرد. در جمع‌بندی آخر میگم که بخونید، ارزش خوندن داره.
زینب عرب
۱۴۰۱/۳/۵
همانطور که یکی از دوستان گفتند، این نویسنده بیشتر به تجربیات شخصی خودشون ارجاع دادن و مباحث به صورت علمی و دقیق توضیح داده نشده، البته به عنوان یک درونگرای عمیق منکر نوشته‌های این نویسنده نیستم و بیشتر مطالب رو در مورد خودم تایید میکنم، اما ترجیح میدم مطالبی رو بخونم که سندیت علمی داشته باشند، کتاب سکوت، قدرت درونگراها، در دنیایی که از حرکت باز نمی‌ایستد اثر سوزان کین کتاب به مراتب قوی تری هست و شما رو بیشتر با وجه درونی خودتون به عنوان یک درونگرا آشنا میکنه، و به شما یاد میده که بدون نیاز به اثبات برتری نسبت به برونگرا‌ها، خودتون رو عاشقانه دوست داشته باشین و به عنوان یک درونگرا به خودتون افتخار کنید.
حمیرا کریمی راده
۱۴۰۱/۳/۱۳
کتاب واقعا فوق العاده‌ای بود به خصوص برای فردی مثل من که یک درون دگرا هستم بسیار مفید وتاثیرگذار بود من باخوندن این کتاب تونستم خودم رو بیشتر بشناسنم وبه این حقیقت پی ببرم که بیشتر رفتارهای من به خاطر شخصیت درون گرا بودن من هست ونه هیچ چیزی دیگه‌ای وهمینطور من باخوندن این کتاب فهمیدم افراد دیگه‌ای هم مثل من وجود دارن ومن تنها نیستم واینکه لازم نیست به خاطر اینکه ازتنهایی لذت میبرم نگران باشم چون شخصیت من همینطوره ومن ازش راضی‌ام. من این کتاب رو به افرادی که درون گرا هستند به شدت توصیه میکنم چون میتونن خودشون روبهتر بشناسن وهمینطور به افرادی که برون گرا هستند هم توصیه میکنم که حتما بخونن تا بتونن درون گرا‌ها رو بهتر درک کنن وبفهن.
حمیده
۱۴۰۲/۱/۹
بنظرم هم آدمای درونگرا هم آدمای برونگرا باید این کتابو بخونن، دورنگراها باید دست بردارن از اجبار خودشون برای تغییر و بس کنن شرمساری بابت چیزی که هستن، برونگراها هم تموم کنن تحت فشار گذاشتن درونگراهارو و انگ چسبوندن بهشون رو، این کتاب حرف دل من بود به عنوان یه درونگرا، واقعا خسته شدم از برونگراهای و ناآگاه اطراف خودم که حتی سعی نمیکنن کمی درک کنن، همش آدم رو تحت فشار میذارن جوری رفتار میکنن که همش فکر میکنم یه ایرادی دارم، و جای تاسف داره که خودمم همیشه خودمو با معیارهای برونگراها سنجیدم و برای خودم و چیزی که هستم احترام قائل نبودم، از همه خواهش میکنم این کتابو بخونید تا کمی فرهنگسازی بشه
عیسی طاهریان
۱۴۰۱/۳/۱۰
سلام، واقیعتش پنج امتیاز دادم به این کتاب چون، به یکی از مباحث کلیدی و حساس روانشناسی دست گذاشته و چون خود نویسنده یه فرد درونگراست و بیشتر از هر چیز خودش با یک درک عمیق مساله درون گرایی رو درک کرده. و بدون هیچ تعارفی به موضوع پرداخته، به نظر من خیلی از ما آدمها با شخصیت واقعی خودمون رو راست نیستیم بخصوص در بحثهایی مثل درونگرایی. و این کتاب میتونه شناخت خوبی رو تو زمینه درونگرایی بده، و البته تا جایی که من شناخت از مساله درونگرایی و برونگرایی دارم، هیچ انسانی درونگرا و برونگرای کامل نیست و بین این دو هست، که شاید نسبت یکی از دیگری در هر انسانی زیادتر باشد.
صغری نورعلی زاده
۱۴۰۱/۳/۵
این کتاب درباره درونگرا هاست ومشکلات انها تو جامعه پر از هیاهو امریکا خدا رو شکر دید کشور ما نسبت به ادم‌های درونگرا اینطوری نیست بلکه انها را معمولا ادم‌های مودب وبا شخصیت و متفکر میدونن که به جا حرف میزنند وخودشون هستند ودر دین واداب ما انسان رو تشویق میکنه بدون فکر وهر جا شروع به صحبت نکنند از و وهرجایی نروندو دوستی نکنند نظر من فرهنگ ما یاد میده انسان خودش باشه نقش بازی نکنه وهمون طور که هستی قبولت میکنه اگر اجازه بدهند وغربگرایی رو به هر قیمتی وارد فرهنگمون نکنن و تنها چیزهای خوب از هر کشور وفرهنگی رو استفاده کنند پذیرش بی چون وچرا جز نابودی ارزش‌ها کاری نمیکنه و این به معنای پیشرفت نیست
حنا بابایی
۱۴۰۲/۱/۱۱
به نظر من اگر درونگرایی کتاب رو مطالعه کنید کتاب به ویژگی‌های زیادی از یک فرد درون‌گرا اشاره کرده که ممکنه شما در عین درون‌گرا بودن بعضی از اون ویژگی‌ها رو نداشته باشید. مثلا برای من که درون‌گرا هستم فعالیت زیاد و عالی در شبکه‌های مجازی اصلا صدق نمیکنه. به هر حال مطالعه این کتاب کمکتون می‌کنه که به بفهمید چقدر درون‌گرا هستید. مطالعه کتابو افراد برون‌گرا پیشنهاد نمی‌کنم چون ممکنه فکر کنن درونگراها موجودات عجیبی هستن که زندگی کردن در کنار اونها سخته در حالی که اصلا اینطور نیست.
نیلوفر
۱۴۰۲/۱/۱
نام اصلی کتاب The introvert's way: loving a quiet life in a noisy world هست. اگر اسم کامل کتاب را مترجم انتخاب میکرد شاید باعث میشد مخاطب درست تر کتاب را انتخاب کند.
خانم دمبلینگ در این کتاب منظور خود را از اصطلاح درونگرا و طیف برونگرایی یا درونگرایی بیان کرده که مشابه با نظر یونگ و یا تست MBTI و
هست.
این کتاب برای افرادی که واقعا درونگرا هستند برای درک درست از خودشون مناسب هست برونگراهایی هم که با فردی درونگرا در ارتباط هستند لذت مفید خواهد بود.
مشاهده همه نظرات 178

راهنمای مطالعه کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو

برای دریافت کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.