معرفی و دانلود کتاب زندگی با عشق

عکس جلد کتاب زندگی با عشق
قیمت:
۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی با عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی با عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی با عشق

برای این‌که عشق را به زندگی خود مهمان کنید و درهای قلب و ذهن‌تان را به روی کینه و نفرت ببندید، می‌توانید با راهنمایی‌های ناهید سمائی در کتاب زندگی با عشق همراه شوید. نویسنده در این کتاب روان‌شناختی، راه‌و‌رسم زندگی شادتر را به شما آموخته و راه‌کارهایی عملی برای درک احساس محبت نسبت به دیگران را به شما آموزش می‌دهد. برای تجربه‌ی یک زندگی سرشار از آرامش و عشق عمیق، این اثر را به خود هدیه دهید.

درباره‌ی کتاب زندگی با عشق

همه‌ی ما در زندگی با مسائل ریزودرشت و پستی‌ها و بلندی‌های بسیاری مواجه می‌شویم. به‌عنوان یک انسان، طیف متنوعی از احساسات را در قبال انسان‌ها یا رخدادهای گوناگون تجربه می‌کنیم. گاهی شاد می‌شویم و گاهی خشم سراسر وجودمان را فرا می‌گیرد؛ گاهی لبریز از امید هستیم و گاهی با ناامیدی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنیم؛ همچنین گاهی جریان عشق را در وجود خود احساس می‌کنیم و گاه سراسر نفرت و کینه هستیم. شاید اگر در مقابل یک دوست، مشاور یا یک معلم اخلاق از نفرت خود نسبت به دیگری بگوییم، حتماً ما را نصیحت می‌کند که دست از تنفر برداریم و سعی کنیم عشق و محبت را جایگزین آن کنیم. اما چطور؟ مگر می‌شود یک‌شبه نفرت را تبدیل به عشق کرد؟ اصلاً انکار نفرت لزوماً به معنای درک عشق است؟ ناهید سمائی در کتاب زندگی با عشق حرف‌های تازه‌ای را در مورد ماهیت نفرت و راه رسیدن به عشق برایمان بیان کرده است.

نویسنده معتقد است باید پذیرای نفرت باشید و آن را به‌عنوان معلمی سخت‌گیر، اما بسیار ماهر بدانید که سعی دارد درس مهمی را در مورد خودتان به شما بیاموزد. اینجاست که باید موشکافانه عامل یا فردی را که موجب نفرتتان شده بشناسید و ببینید چه چیزی در وجود شما بوده که موجب شده پذیرای حس نفرت شوید. آیا آن‌چنان که لازم است نسبت به دیگران بخشنده نبوده‌اید؟ آیا نبودن درک متقابل باعث شده از رفتار طرف مقابلتان سوءبرداشت داشته باشید؟ هرچه هست، ریشه‌ی این نفرت را باید در درون خودتان بجوید و برطرف نمایید. تنها از این راه است که می‌توانید آن را در زندگی خود ریشه‌کن کنید.

ناهید سمائی گام‌به‌گام و با بهره‌گیری از آیات نورانی قرآن، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با رسیدن به بلوغ فکری، عواطف خود را نیز متحول کنید. نویسنده‌ی کتاب زندگی با عشق، همچنین راهکارهایی عملی را به شما می‌آموزد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید احساسات منفی خود را خنثی کنید. به‌طور مثال، عکسی از شخصی که مورد تنفر شماست تهیه کرده و روبه‌روی خود قرار دهد. سعی کنید از این طریق با او صحبت کنید و حتی گله‌هایتان را نیز با او در میان بگذارید. اکنون در مرحله‌ی دوم لازم است خودتان پاسخی برای گله‌ها و صحبت‌هایتان پیدا کنید. این کار باعث می‌شود وقایع را از نگاه طرف مقابلتان ببینید و در برخی موارد نیز حق را به او بدهید.

سمائی به زبانی ساده، با لحنی صمیمانه و درست مانند یک دوست که هدفی ندارد جز کمک به شما، در مقابلتان قرار می‌گیرد و با بیان آرامش‌بخش خود روش‌هایی را برای تجربه‌ی عشق خالصانه و عبور از نفرت‌های معمول به شما می‌آموزد. او از یافته‌های روان‌شناسی نیز کمک می‌گیرد تا تفاوت‌هایی را که باعث سوءتفاهم می‌شوند، برایتان تشریح نماید.

نویسنده برای مخاطبان خود توضیح می‌دهد که از دیدگاه روان‌شناسان نُه تیپ شخصیتی وجود دارد. شخصیت‌هایی که از تفاوت‌های عمیقی در وجوه مختلف زندگی خود برخوردارند. البته شکل‌گیری هرکدام از این تیپ‌های شخصیتی تابع اتفاقات گذشته، محدودیت‌ها و محرومیت‌هایی است که فرد در زندگی تجربه کرده. بنابراین کاملاً طبیعی است که دو انسان متفاوت در مورد تمامی ابعاد زندگی اعتقادات و باورهای متفاوتی داشته باشند. چنانچه بخواهید این تفاوت‌ها را دلیل یا عاملی برای نفرت بدانید، مطمئن باشید که هرگز طعم عشق را نخواهید چشید. برعکس، اگر انسان‌های اطرافتان را با تفاوت‌هایشان بپذیرید، هم انسان‌های بیشتری را دوست خواهید داشت و هم توسط انسان‌های بیشتری دوست داشته خواهید شد.

ذهن ما عادت دارد از هر کاهی یک کوه بسازد و رخدادهای نه‌چندان ناراحت‌کننده را به‌گونه‌ای بسیار ناگوار جلوه بدهد. البته این خاصیت ذهن است و سازوکار آن را نمی‌توان تغییر دارد، اما می‌توانیم انتخاب کنیم که تمرکز خود را بر چه موضوعی قرار بدهیم. به همین خاطر، ناهید سمائی در بخش‌هایی از کتاب زندگی با عشق به شما توصیه می‌کند هنگامی که احساس کردید گفت‌و‌گوهای ذهنی شما دارند مسائل منفی را حلاجی می‌کنند تا در نتیجه احساس نفرت را در شما بپرورند، همان لحظه فعالیت ذهن خود را متوقف و موضوع دیگری را برای تمرکز انتخاب کنید. با این کار، از همان ابتدا جلوی منفی‌بافی و منفی‌اندیشی را خواهید گرفت.

مؤلف در کنار بهره‌گیری از معارف قرآن و دستورات الهی، به پندها و اندرزهای معصومین نیز اشاره کرده است و نمونه‌هایی از آن‌ها را در خلال مباحث کتاب ارائه می‌نماید. توجه به آموزه‌هایی که از میان منابع دینی استخراج شده‌اند، منش، رفتار و درونیات شما را به نور معنویت و معرفت می‌آمیزد.

آرامش درونی، درک عشق در سراسر لحظات زندگی، قدرت بخشش و رشد شخصی، نتایج ارزشمندی هستند که پس از مطالعه‌ی کتاب زندگی با عشق به خود هدیه خواهید داد.

نشر السانا چاپ این کتاب را به عهده داشته است.

کتاب زندگی با عشق برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید عشق عمیق و خالصانه را نسبت به هرکس و هرچیزی که در این جهان هست، در وجود خودتان احساس کنید، همچنین از کینه و نفرتی که وجود انسان را گرفتار خود می‌کند رهایی بیابید، پیشنهاد ما به شما مطالعه‌ی کتاب زندگی با عشق است.

در بخشی از کتاب زندگی با عشق می‌خوانیم

با خواندن و بررسی زندگی افراد موفق و دانستن گذشتۀ آن‌ها متوجه می‌شویم که سرگذشت زندگی افراد موفق پر از شکست بوده و نه پیروزی. هرچقدر که می‌توانید داستان افراد موفق را بخوانید و گوش دهید، مطمئن هستم نظرتان در مورد شکست تغییر خواهد کرد چون شکست پله‌ای برای رسیدن به پیروزی است.

در راه موفقیت ممکن است شکست بخوریم و اشتباه کنیم ولی حق نداریم یک اشتباه را دوبار تجربه کنیم و تجربه را دوباره تجربه کنیم. پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می‌فرمایند؛ مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود.

هر شکستی یک موهبتی دارد که باید آن را دریابیم و درس بزرگ آن را خوب فرا گیریم تا بتوانیم به کلاس بالاتر برویم. ما فکر می‌کنیم اگر شکست بخوریم به یک بازنده تبدیل می‌شویم درصورتی‌که ما یک بازنده نیستیم بلکه فقط یک تجربۀ جدید کسب کرده‌ایم و بهترین فرصت رشد در شکست‌ها و درسی که از آن‌ها می‌گیریم برای ما مهیا می‌شود و در شکست مهمترین مسئله سرعت بازپروری خود بعد از آن است.

برداشت انسان از شکست بستگی به نوع نگرش انسان و نوع افکار انسان دارد و این را بدانید که ذهنیت شما بسیار مهم و قابل توجه است و نباید اجازه بدهید که افکار و عقاید دیگران در شما تأثیر منفی بگذارد و افکار آن‌ها ناظر بر تصمیمات شما بشود. فردی که کاری را با تمام تلاش انجام می‌دهد ولی با شکست مواجه می‌شود صد پله جلوتر از انسانی است که دست به هیچ کاری نزده و هیچ تجربه‌ای را کسب نکرده است پس تصمیم می‌گیریم که از شکست نترسیم و از افکار منفی دیگران نسبت به خود واهمه‌ای نداشته باشیم. از شکست تجربه‌ها و درس‌ها را برداریم و خود را ارتقا می‌بخشیم و نگرش خود را نسبت به شکست تغییر می‌دهیم و آن را یک درس مهم زندگی خود می‌دانیم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
بخش اول: پاکسازی درونی
کنار گذاشتن نفرت‌ها و کینه‌ها
بخش دوم: راه‌های رسیدن به موفقیت
عادت‌های غلط خود را کنار بگذارید
اهدافتان را به وضوح مشخص کنید
اشتیاق داشتن
پرهیز از کمال‌گرایی
اخلاق نیکو داشتن
بخش سوم: راز و زندگی بهتر
راز و زندگی
پاپ تراکتر
راز مراحلی دارد که باید آن‌ها را طی کنیم
1- درخواست‌دادن به جهان هستی
2- ایمان داشتن
3- دریافت
شکرگزاری
تصویرسازی
راز و رابطه
چالز هنل
راز و سلامتی
دکتر جان دی مارتینی
پرنتیس مالفورد
بخش چهارم: قوانین توانگری
چگونه تفکر توان‌گرایانه داشته باشیم (قوانین توانگری)
1 -قانون تفکر
2- قانون خلاء
3- قانون خلاقیت
قانون افزایش
تمایل توانگرایانه به پول
کار عامل اصلی توانگری
استقلال مالی
هر روز با خودت تکرار کن
قدرت مهربانی و انسان دوستی
قانون دعا
قانون اعتمادبه‌نفس
قانون سخت‌کوشی
کاری که باید با بدهی‌ها کرد
سلامتی و تندرستی و تفکر توانگری
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی با عشق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات السانا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-622-7584-24-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی با عشق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زندگی با عشق

برای دریافت کتاب زندگی با عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.