معرفی و دانلود کتاب زندگی‌های پنهان درون گرایان

عکس جلد کتاب زندگی‌های پنهان درون گرایان
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی‌های پنهان درون گرایان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی‌های پنهان درون گرایان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی‌های پنهان درون گرایان

کتاب زندگی‌های پنهان درون گرایان به دور از باورهای کلیشه‌ای دیدی وسیع درمورد درون‌گرایی به افراد می‌بخشد. اگر درون‌گرا هستید، با مطالعه‌ی این کتاب به شناخت بهتری از خود خواهید رسید و با به‌کارگیری تمرینات عملی آن به روابطی بهتر دست خواهید یافت. جن گرانمن در این اثر، به برون‌گراها نیز در برقراری ارتباط با درون‌گرایان کمک زیادی می‌رساند.

درباره‌ی کتاب زندگی‌های پنهان درون‌گرایان

درون‌گراها کسانی هستند که ذهنیات خود را سخت بروز می‌دهند، اما این امر به این معنا نیست که خودشان از این موضوع رنج می‌برند. آن‌ها دنیای ذهنی و شخصیِ منحصر به خود را ارج می‌نهند و بیشتر تمرکز و توجه خود را به آن معطوف می‌کنند. نحوه‌ی برخورد جامعه‌ای که بیشتر مبتنی‌ بر برون‌گراهاست، ممکن است برخی ویژگی‌های انسان‌های درون‌گرا را نادیده بگیرد و موجب طرد و حتی سرزنش آن‌ها شود. به‌این‌منظور، آشنایی با ذهنیات و افکار درون‌گراها قدمی مثبت در جهت توسعه‌ی فردی و جمعی به حساب می‌آید. این امر با مطالعه‌ی کتاب زندگی‌های پنهان درون‌گرایان (The Secret Lives of Introverts) میسر می‌شود. جن گرانمن (Jenn Granneman) با بهره‌گیری از نظر متخصصان و استفاده از تجربیات شخصی، راهنمای کامل و جامعی برای آشنایی با دنیای درون‌گرایان فراهم آورده است.

بسیار پیش آمده که افراد درون‌گرا برای ماندن در جمع دوستان، تظاهر به علاقه‌مندی نسبت به فعالیت‌های گروهی یا مهمانی‌های شلوغ کرده‌اند، اما در عمق وجودشان، در افکار خود غرق بوده‌اند یا آرزو داشته‌اند که در اتاق خود تنها باشند. این به دلیلِ حس متفاوت بودنی است که جامعه به درون‌گراها می‌دهد. در چنین مواقع، این سؤال به ذهن درون‌گراها می‌آید که چرا در موقعیت‌هایی که دیگران احساس راحتی دارند، نمی‌توانند خوشحال باشند؟ یا چرا در جمع‌های شلوغ حرفی برای گفتن ندارند، درصورتی‌که در جمع‌های دونفره حرف‌های بسیاری دارند؟ جن گرانمن بر اساس تجربیات زندگی خود به این نتیجه رسیده که آگاهی از درون‌گرا بودن به‌تنهایی پاسخ این سؤالات را نمی‌دهد و چند سال کار سخت و تمرین نیاز است تا به تفاوت واقعی خود با دیگران پی بریم و آن را بپذیریم.

معرفی و دانلود کتاب زندگی‌های پنهان درون گرایان

تا پیش از آگاهی از درون‌گرا بودن، ما فقط فردی متفاوت با دیگران هستیم که پاسخ مناسبی برای تفاوت‌هایمان نداریم. رفته‌رفته این تفاوت وجهی منفی به خود می‌گیرد و موجبات آزار ما را فراهم می‌سازد و این‌گونه به فردی بی‌اعتمادبه‌نفس تبدیل می‌شویم. اما زمانی که متوجه شویم ویژگی‌هایی داریم که با بسیاری انسان‌های دیگر مشترک است و همچنین از ریشه‌های روان‌شناختی رفتارهایمان مطلع شویم، می‌توانیم از حصار تنهایی خود بیرون بیاییم، خودمان را دوست داشته باشیم و ضمن پذیرفتن ویژگی‌های منحصربه‌فردمان، مهارت‌های اجتماعی لازم را در خود پرورش دهیم.

جن گرانمن در کتاب زندگی‌های پنهان درون‌گرایان به بیست‌ودو ویژگی بارز که نشان از درون‌گرا بودن دارد اشاره می‌کند که برخی از آن‌ها عبارتند از: لذت بردن از اوقات تنهایی، وجود صدایی درونی، احساس تنهایی در جمع، عملکرد بهتر در نوشتنِ افکار نسبت به بیان آن‌ها و عدم تمایل به تماس‌های تلفنی.

کتاب زندگی‌های پنهان درون‌گرایان توضیح می‌دهد که چرا دیگران نمی‌توانند به‌خوبی با آدم‌های درون‌گرا ارتباط برقرار کنند و سپس راه شناخت درون‌گراها و برقراری ارتباط با آن‌ها را می‌آموزد. گفتنی‌ست انتشارات میلکان اقدام به چاپ این اثر با ترجمه‌ی نیلوفر دهقانی کرده است.

نکوداشت‌های کتاب زندگی‌های پنهان درون‌گرایان

  • جن گرانمن یکی از متفکرترین نویسندگان درونگرای امروزی است. کتاب زندگی‌های پنهان درون‌گرایان به ما کمک می‌کند تا طبیعت آرام خود را در دنیایی پرسروصدا در آغوش بگیریم. (سوزان کین، نویسنده)
  • درون‌گراها گاه به‌عنوان انسان‌هایی کسل‌کننده یا بی‌دست‌وپا طرد می‌شوند، اما کتاب زندگی‌های پنهان درون‌گرایان نوشته‌ی جن گرانمن به آن‌ها اطمینان می‌دهد که انسان‌هایی عادی با ویژگی‌های متفاوند. (پابلیشرز ویکلی)
  • این کتاب برای ما که ظاهری یکنواخت، اما باطنی پرشور داریم نوشته شده است. (آدام اس. مک هیو، نویسنده)
  • کتاب زندگی‌های پنهان درون‌گرایان مملو از نکات عملی برای به‌کارگیری در روابط کاری، دوستانه و عاشقانه است. (تیا اوروزکو، مشاور)

کتاب زندگی‌های پنهان درون‌گرایان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب نه‌تنها برای درون‌گرایان، بلکه برای برون‌گرایان نیز نوشته شده تا با شناخت دنیای درونیِ قطبِ مخالفِ خود، در ارتباط با بخش اعظمی از انسان‌های درون‌گرا، موفق ظاهر شوند.

در بخشی از کتاب زندگی‌های پنهان درون گرایان می‌خوانیم

لیز درون‌گراست و وارد رابطه‌ی موقت نمی‌شود. به من می‌گوید: «اگه با کسی اوقات خوبی نداشته باشم، فوراً ازش می‌گذرم. ولی چند نفری بودن که واقعاً ازشون خوشم می‌اومد، منتها خسته‌کننده می‌شم. به نظرم فراری‌شون دادم. شاید زیادی امیدوار می‌شم؟» لیز مدت نه سال در «رابطه‌ای نابسامان، اما به‌شدت وابسته» بود. حدود یک سال پیش این روال به پایان رسید و از آن موقع با سه چهار نفر قرار گذاشته است، اما هیچ‌کدام با او نماندند. «کاش می‌تونستم اون‌طور که دیگران بهم می‌گن قضایا رو راحت بگیرم و این‌قدر زود دل نبندم. شاید به‌خاطر اینه که می‌دونم اون رابطه مکرراً پیش نمی‌آد.» او دارد به این نتیجه می‌رسد که می‌خواهد دست بردارد و خود را به زحمت نیندازد. «تنها هستم، ولی دست‌کم نمی‌رنجم یا ناامید نمی‌شم.»

فقط درباره‌ی لیز این‌گونه نیست.

بسیاری از درون‌گرایان به من گفته‌اند که وارد رابطه‌ی موقت، رابطه‌ی غیرمتعهد و عیاشی نمی‌شوند. رابطه‌ی موقت بسیار سطحی و بی‌هدف است. آن‌ها وقتی بالأخره فرد محبوب خود را از نظر جسمی و عاطفی پیدا کردند، سخت و سریع عاشق می‌شوند.

جدی‌گرفتن قرار چیز بدی نیست، مخصوصاً اگر دنبال همسر هستید. هرکسی باید در نظر بگیرد که رابطه‌ی موقت و رابطه‌ی غیرمتعهد برایش مناسب است یا نه (اینجا منطقه‌ی عاری از قضاوت است، هر طرف حصار که باشی). من شخصاً درک می‌کنم منظور لیز از دل‌بسته‌شدن سریع چیست، چون برای خودم هم اتفاق افتاده است. یک بار با کسی آشنا شدم که بی‌درنگ دلم برایش رفت. داخل اتاقی شلوغ نگاهمان به هم گره خورد، درست عین فیلم‌ها. او پشت میز تنها نشسته بود و وسوسه‌انگیزانه درون‌نگر به نظر می‌رسید. چیزی که به‌دنبال آن آمد مکالمه‌ای عمیق و معنادار بود که تا شب طول کشید. بالأخره، کسی که مرا درک می‌کرد!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: این برای همه‌ی آدم‌های ساکت است
فصل دوم: علم درون‌گرایی
فصل سوم: درون‌گرایان نسنجیده‌اند (و سوءتفاهم‌های دیگر)
فصل چهارم: بله، «خماری درون‌گرا» واقعیت دارد
فصل پنجم: درون‌گرایان غیراجتماعی نیستند، به‌گونه‌ی متفاوتی معاشرت می‌کنند
فصل ششم: لطفاً فقط تنهایم بگذار
فصل هفتم: بگذار باهم معذب باشیم
فصل هشتم: بیا باهم ساکت باشیم؛ درون‌گرایانی که وارد رابطه شده‌اند
فصل نهم: برطرف‌کردن مشکل رابطه‌یتان
فصل دهم: به‌راستی باید فردا دوباره آن را انجام دهم؟ درون‌گرایان و پیشه
فصل یازدهم: برطرف‌کردن مشکل شغلتان
فصل دوازدهم: درون دنیای پنهان درون‌گرایان
فصل سیزدهم: به‌جای جنگیدن، با درون‌گرایی‌تان کنار بیایید
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی‌های پنهان درون گرایان
نویسنده
مترجمنیلوفر دهقانی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-622-254-454-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی‌های پنهان درون گرایان

mitra.mh. 46
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
اطلاعاتی را از این کتاب کسب کردم که در زندگی معمولی شاهدش بودم امام دلیل رفتارها را نمی‌دانستم با خواندن کتاب پی به دلایل رفتاری افرادی که در زندگیم هستند بردم. درون گرایان همانند برون گرایان انسانهای متفکری هستند که زندگی اجتماعی را در چارچوب توانایی روحی و جسمی خودشان دوست دارند و انسان گریز و ضد اجتماع نیستند. زندگی تعامل انسان ها با هم است بهتر است همدیگر را قضاوت نکنیم و اتیکت به هم نزنیم.
آترین فهیمی نجم
۱۴۰۲/۷/۹
خیلی کتاب جالبی بود، من همیشه فکر میکردم افسرده ام، همیشه بهم انگ میزدن که بلدنیستی خوش بگذرونی، ولی الان که این کتاب روخوندم، فهمیدم، که من شخصیت درونگرا دارم، خیلی خوشحالم که خودم رو بیشتر شناختم
نجم الدین توماج نیا
۱۴۰۳/۱/۵
من خودم به شدت درونگرا هستم و حالا که این کتاب رو خوندم فهمیدم که نباید درونگرا بودن خودم رو پنهان کنم که اگر این کار رو بکنم یعنی دارم ظاهر سازی میکنم و به خودم خیانت میکنم. از آن جایی که نویسنده این کتاب خودش هم با ما هم درد هست راهکارهای او واقعا کاربردی است برای ما.
🙃
۱۴۰۳/۱/۳۰
اگه آدم درونگرایی هستید این کتاب ویژگی‌هایی رو ذکر میکنه که برای ما اشناست و درکش میکنیم این کتاب کمک میکنه تا خودمون رو بشناسیم و از درون‌گرا بودنمون فرار نکنیم واقعا کتاب خوبیه
Bookworm📚
۱۴۰۲/۸/۱۸
این کتاب به قدری زندگی درونی درونگرایانه رو زیبا وخوب توصیف کرده که من روزها غرق خواندنش شدم. بسیار عالی بود لذت بردم.
Vina_mzr
۱۴۰۲/۱۰/۴
یک کتاب دلگرم کننده برای اینکه چیزی که هستیم رو بهتر بشناسیم و نسبت به خودمون و افکار و رفتارمون احساس شرم نداشته باشیم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب زندگی‌های پنهان درون گرایان

برای دریافت کتاب زندگی‌های پنهان درون گرایان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.