معرفی و دانلود کتاب زندگینامه کارلوس اسلیم (مردی که با 5 روش ساده ثروتمند شد)

عکس جلد کتاب زندگینامه کارلوس اسلیم (مردی که با 5 روش ساده ثروتمند شد)
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگینامه کارلوس اسلیم (مردی که با 5 روش ساده ثروتمند شد)  و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگینامه کارلوس اسلیم (مردی که با 5 روش ساده ثروتمند شد)  و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگینامه کارلوس اسلیم (مردی که با 5 روش ساده ثروتمند شد)

کتاب زندگینامه کارلوس اسلیم (مردی که با 5 روش ساده ثروتمند شد) نوشته‌ی سایه مهری چمبلی، به روایت زندگی یکی از ثروتمندترین و موفق‌ترین افراد جهان می‌پردازد و داستان موفقیت او را به تصویر می‌کشد.

کارلوس اسلیم به عنوان ثروتمندترین فرد در آمریکای لاتین شناخته می‌شود. او در شرکت‌های مختلفی در عرصه‌های متفاوت، سرمایه‌گذار و سهام‌دار است. اسلیم که به عنوان پنجمین فرد ثروتمند دنیا معرفی می‌شود، کارآفرین و سرمایه‌گذار مکزیکی است که اصالتی لبنانی دارد. او از سال 2010 تا 2013 جایگاه اول فهرست ثروتمندترین فرد جهان را برای خود حفظ کرد.

هولدینگ Grupo Carso شرکت اصلی با مالکیت اسلیم است که مدیریت بسیاری از شرکت‌های او را بر عهده دارد. ثروت خانوادگی اسلیم حدود 9/68 تخمین زده می‌شود که وی را به ثروتمندترین شخص در آمریکای لاتین تبدیل می‌کند.

مجموعه شرکت‌هایی که در مالکیت اسلیم قرار دارند، در زمینه‌های مختلفی مثل آموزش، سلامت، ساخت و تولید صنعتی، حمل و نقل، رسانه، انرژی، فناوری، سرگرمی، ورزش، خرده‌فروشی و خدمات مالی فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها شامل 40 درصد از شرکت‌هایی می‌شود که در بازار بورس مکزیک حضور دارند. ثروت اسلیم برابر با 6 درصد از تولید ناخالص ملی مکزیک برآورد شده است.

داستان زندگی کارلوس اسلیم، داستان شخصی رشد یافته در یک خانواده مهاجر است که از فرصت‌های به دست آمده در آمریکای لاتین برای دستیابی به ثروت و ارزش‌آفرینی بهره گرفت. از عمده دلایل موفقیت او می‌توان به ترکیب هوش و کار با ارتباط‌های مناسب سیاسی اشاره کرد.

در بخشی از کتاب زندگینامه کارلوس اسلیم می‌خوانیم:

اسلیم در دفتر شخصی خود کامپیوتر ندارد و یادداشت‌های دست‌‌نویس را برای ذخیره‌ی داده‌های مرتبط با کسب‌وکار خود ترجیح می‌دهد. او همیشه به شوخی می‌گوید که به‌خاطر وسعت عظیم شرکت‌ها و دارایی‌های تحت مدیریت، هیچ‌گاه توانایی ثبت گزارش و پیگیری همه‌ی آن‌ها را ندارد. اسلیم در مارس سال 2007 با ثروت شخصی 1/53 میلیارد دلار، به مقام دوم ثروتمندترین افراد جهان رسید. او در ماه اوت توانست بیل گیتس را پشت سر گذاشته و با 59 میلیار دلار سرمایه، به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شود. البته فرمان‌روایی اسلیم کوتاه‌مدت بود و او در سال 2009 به رتبه‌ی سوم بازگشت.

سرمایه‌گذار بزرگ مکزیکی، در سال 2010 مجددا به صدر فهرست ثروتمندترین افراد جهان رسید. او تا سال 2013 در همان موقعیت باقی ماند. رسیدن اسلیم به صدر فهرست ثروتمندان و باقی ماندن در آن، پس از 16 سال، صدر فهرست را از آمریکایی‌ها پس گرفت. به‌علاوه، این برای اولین‌ بار در تاریخ بود که فردی از یک اقتصاد درحال رشد، به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شود. آخرین آمارها ثروت کارلوس اسلیم را 1/58 میلیارد دلار بیان می‌کنند که او را در مقام پنجم فهرست جهانی قرار می‌دهد.

کارلوس اسلیم از سال 2010 تا 2013 ثروتمندترین فرد جهان بود خانه‌ای که کارلوس اسلیم در آن سکونت دارد، در منطقه‌ی چپولتپک مکزیکوسیتی در نزدیکی محل سکونت سال‌های کودکی‌اش قرار گرفته است. اسلیم از 40 سال پیش در این خانه زندگی می‌کند. او باوجود سرمایه‌گذاری‌های عظیمی که در بازار املاک و مستغلات، خصوصا در ایالات متحده انجام داده است، هیچ‌گاه تمایلی برای تغییر خانه‌ی محل سکونت خود نشان نداد. کارلوس اسلیم برخلاف دیگر ثروتمندان علاقه‌ای هم به خرید وسایل نقلیه‌ی گران‌قیمت ندارد و در دارایی‌های او، اثری از قایق تفریحی یا هواپیمای شخصی نیست. تنها سرگرمی‌های ثروتمندانه‌ی اسلیم، سیگارهای گران ‌قیمت کوبایی و آثار هنری هستند. البته او در سال 2010 یک عمارت گرات‌قیمت را به مبلغ 44 میلیون دلار در نیویورک‌سیتی خرید، اما آن را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری در نظر داشت. عمارت مذکور،‌ چند سال بعد به مبلغ 80 میلیون دلار فروخته شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تولد و تحصیل
ورود جدی به دنیای کسب‌وکار
توسعه فعالیت و ورود به جمع میلیاردرها
زندگی شخصی و فعالیت‌های خیرخواهانه
بنیاد خیریه‌ی Fundación Carlos Slim Helú
بحران‌ها و انتقادها
مردی که با پنج راه‌حل ثروتمند شد
چگونه در صحبت کردن تأثیرگذار باشیم
چهار نکته درباره مقدمه‌چینی صحیح
یازده نکته درباره کلام
مثبت فکر کنید تا موفق باشید، چرا؟
تعریف تفکر مثبت
افکار مثبت و منفی
ویژگی‌های افراد مثبت‌نگر
ویژگی‌های افراد منفی‌نگر
آیا به موضوعات خوب فکر می‌کنید یا موضوعات بد؟
از دست عادات ذهنی خلاص شوید
بادامه مغز شما چگونه کار می‌کند؟
از موارد کوچک شروع کنید
چند تمرین عملی
احساسات / علایق و نقاط قوت
احساسات / علایق، نقاط قوت و ارزش‌ها
فهرست مشارکتی
دایره کامل
تنظیم جملات «می‌خواهم…»
این تکنیک‌های ذهنی برای تیم نیز مفید هستند
پنج نکته مهم برای رسیدن به موفقیت شغلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگینامه کارلوس اسلیم (مردی که با 5 روش ساده ثروتمند شد)
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات71
زبانفارسی
شابک978-622-7343-31-1
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگینامه کارلوس اسلیم (مردی که با 5 روش ساده ثروتمند شد)

مهران اسمعیلی
۱۴۰۰/۱/۲۱
به نظر من کتاب بدی نبود ولی خیلی خوب هم نبود
ali mn
۱۴۰۰/۱۱/۴
حتما حتما حتما مطالعه شود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زندگینامه کارلوس اسلیم (مردی که با 5 روش ساده ثروتمند شد)

برای دریافت کتاب زندگینامه کارلوس اسلیم (مردی که با 5 روش ساده ثروتمند شد) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.